Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mega Eroticabeurs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mega Eroticabeurs

    MEGA E ROTICABEURS – zaterdag 12 en zondag 13 maart

    - een productie van T-Rex -

    Zaterdag 12 en zondag 13 maart vindt in het Sportpaleis opnieuw de Mega Eroticabeurs plaats. Zaterdag duurt de beurs van 14.00 tot 01.00 uur, zondag van 12.00 tot 22.00 uur. Tickets zijn op de dag zelf verkrijgbaar aan de kassa en kosten 10 euro. Onder de 18 jaar is de toegang verboden.

    Ikzelf kan er niet bij zijn, maar gezien het 'succes' van de vorige versie wou ik jullie deze informatie niet onthouden.

    hesy.be
    BD0319BE

  • #2
    Re: Mega Eroticabeurs

    beetje langetermijn planning
    Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

    Comment


    • #3
      Re: Mega Eroticabeurs

      Oorspronkelijk geplaatst door nightowl
      beetje langetermijn planning
      Ik heb mijn ding gedaan en het hier gemeld. Nu is het aan jullie om dit 'hoog' te houden als het interessant genoeg is.

      hesy.be
      BD0319BE

      Comment


      • #4
        Re: Mega Eroticabeurs

        Diezelfde beurs gaat door op zaterdag 15 & zondag 16 januari 2005 in de Nekkerhallen te Mechelen. Persoonlijk vind ik dat de beurs daar beter is dan in het Sportpaleis, waar alle standjes op elkaar gekropt zijn. In de Nekkerhallen is er meer plaats en je hebt de indruk dat er meer te zien is dan in het sportpaleis.
        Ook de temperatuur is in Mechelen draaglijker alhoewel... als je daar live-demo's ziet van attributen, daar krijg je het wel warm van

        Zelfde uren en prijs als in het sportpaleis.
        Nikon D70 - Sigma 18/200 + Sigma 70/300
        Smile, You've been clicked!

        Comment


        • #5
          Re: Mega Eroticabeurs

          Pff... misschien... als ik vrijkaarten kan krijgen...

          Comment


          • #6
            Re: Mega Eroticabeurs

            Oorspronkelijk geplaatst door gmusing
            Diezelfde beurs gaat door op zaterdag 15 & zondag 16 januari 2005 in de Nekkerhallen te Mechelen. Persoonlijk vind ik dat de beurs daar beter is dan in het Sportpaleis, waar alle standjes op elkaar gekropt zijn. In de Nekkerhallen is er meer plaats en je hebt de indruk dat er meer te zien is dan in het sportpaleis.
            Ook de temperatuur is in Mechelen draaglijker alhoewel... als je daar live-demo's ziet van attributen, daar krijg je het wel warm van

            Zelfde uren en prijs als in het sportpaleis.
            Misschien ga ik wel naar Mechelen om ook eens te proberen om daar een paar foto's te maken.
            Tegen dan zou mijn 20D en Sigma 70-200mm f2,8 wel geleverd moeten zijn. En dat nieuwe speelgoed moet ik toch ergens kunnen testen .
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • #7
              Re: Mega Eroticabeurs

              Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
              Misschien ga ik wel naar Mechelen om ook eens te proberen om daar een paar foto's te maken.
              Tegen dan zou mijn 20D en Sigma 70-200mm f2,8 wel geleverd moeten zijn. En dat nieuwe speelgoed moet ik toch ergens kunnen testen .
              Potdorie BB! Een 20D? En zelfs met serieus glaswerk erbij? Allé proficiat . 't Is dat ik van mijn bazin niet naar zulke evenementen mag gaan , anders kon ik ook een gaan testen of mijn S7000 ook "modellenwerk" aankan .

              Comment


              • #8
                Re: Mega Eroticabeurs

                Oorspronkelijk geplaatst door pcwiet
                Potdorie BB! Een 20D? En zelfs met serieus glaswerk erbij? Allé proficiat . 't Is dat ik van mijn bazin niet naar zulke evenementen mag gaan , anders kon ik ook een gaan testen of mijn S7000 ook "modellenwerk" aankan .
                Wel Bart,

                Dan moet je op een rustige dag eerst uwe cam in den auto verstoppen en dan zeggen dat ge een tripke gaat maken. Tijdens dat tripke, ga je naar ne visvijver of een andere fotogenieke plaats en schiet(foto's ) er maar op los.
                Dat memory kaartje moet ge goed bewaren want dat is uw alibi.
                Op de dag van de beurs, zeg je dat je foto's van de visclub of zo gaat trekken en(belangrijk, je neemt een leeg, groot memory kaartje mee )
                Nadien laat je dan trots je foto's van die vissers zien en met de beurs memkaartje kom je dan maar eens langs.

                Suc6
                Hubert
                Hubert

                Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                Comment


                • #9
                  Re: Mega Eroticabeurs

                  Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
                  Wel Bart,

                  Dan moet je op een rustige dag eerst uwe cam in den auto verstoppen en dan zeggen dat ge een tripke gaat maken. Tijdens dat tripke, ga je naar ne visvijver of een andere fotogenieke plaats en schiet(foto's ) er maar op los.
                  Dat memory kaartje moet ge goed bewaren want dat is uw alibi.
                  Op de dag van de beurs, zeg je dat je foto's van de visclub of zo gaat trekken en(belangrijk, je neemt een leeg, groot memory kaartje mee )
                  Nadien laat je dan trots je foto's van die vissers zien en met de beurs memkaartje kom je dan maar eens langs.

                  Suc6
                  Hubert
                  Ik begin hier al allerlei "vieze" truuks te leren Bedankt voor de tip Hubert

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mega Eroticabeurs

                    en dan heb je plots op een regenachtige dag allemaal zonne-shoots of vice-versa .. goe bezig

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mega Eroticabeurs

                      Oorspronkelijk geplaatst door Visio
                      en dan heb je plots op een regenachtige dag allemaal zonne-shoots of vice-versa .. goe bezig
                      Dan moet je in RAW trekken, dan kun je met de WB nog één en ander foeffelen

                      Hubert
                      Hubert

                      Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mega Eroticabeurs

                        Maar mijn vrouw geeft niets om foto's van de visclub.

                        Groeten, Jan.
                        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mega Eroticabeurs

                          pfff wat ben ik een gelukkige man , mijn vrouwtje wil juist graag mee als model dan.
                          weet ik te minste zeker dat ik met foto's thuis komt
                          politie honden trainen en glamour fotografie

                          Comment


                          • #14
                            Re: Mega Eroticabeurs

                            Zal ik daar zaterdag in Mechelen iemand van het forum tegenkomen?

                            Ik zie net op hun website dat ze een foto en film-wedstrijd houden .
                            http://barthuysmans.smugmug.com/
                            BD0338BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Mega Eroticabeurs

                              Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
                              Zal ik daar zaterdag in Mechelen iemand van het forum tegenkomen?
                              Mij ga je daar zeker tegenkomen.
                              Als je wil weten hoe ik er uitzie...kijk dan eens op mijn website ( maar zal wel geen zonnebril aanhebben
                              Groeten, Gino
                              http://www.e-designstudio.be

                              Comment

                              Working...
                              X