Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Locatie gezocht!!!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Locatie gezocht!!!!

    Beste forumbezoekers,

    Ik heb een meisje die graag model zou willen staan voor foto's. Nu heb ik een locatie in mijn hoofd om deze foto's te maken maar weet niet waar ik die kan vinden.

    Ik ben dus op zoek naar een leeg staand station, loods, bedrijfspand eigenlijk zoiets als ik ook van "Marcof" heb gezien:



    liefst in de buurt van arnhem/nijmegen. Ergens anders in gelderlang mag ook wel zolang het maar goed te bereiken is met de trein/bus/auto.

    Alvast Bedankt,
    Maurice1234
    Last edited by Forumleiding; 31 december 2014, 10:33.


  • #2
    Informeer eens bij de Nederlandse spoorwegen, als er iemand weet waar er stations buiten gebruik zijn in uw regio moet het toch daar zijn.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Maurice1234,
      Die foto is niet van Girly, maar van Marcof.
      Lees: http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=14187
      (Zomaar een foto overnemen wordt niet altijd geapprecieerd...(onlangs is er hier iets dergelijks met prinses Mathilde gebeurd ))

      Verder sluit ik me aan bij Lazy Charles. Je zal misschien wel moeten rondvragen daar want de eerste de beste loketbediende van de spoorwegen zal niet direct een antwoord op je vraag weten.
      Last edited by Forumleiding; 31 december 2014, 10:34.

      Comment


      • #4
        Ik heb als voorzorg maar mijn post iets aangepast zodat het wel door de beugel kan .

        Ik zal morgen een bellen naar de ns al vraag ik me af of ze zomaar locaties vrijgeven (tegenwoordig zijn ze niet zo blij met krakers).

        Comment


        • #5
          Originally posted by sporty
          Maurice1234,
          Die foto is niet van Girly, maar van Marcof.
          Lees: http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=14187
          (Zomaar een foto overnemen wordt niet altijd geapprecieerd...(onlangs is er hier iets dergelijks met prinses Mathilde gebeurd ))

          Verder sluit ik me aan bij Lazy Charles. Je zal misschien wel moeten rondvragen daar want de eerste de beste loketbediende van de spoorwegen zal niet direct een antwoord op je vraag weten.

          Eeeuhh, wat heb ik hiermee te maken?
          Een vergissinkje zeker?
          Last edited by Forumleiding; 31 december 2014, 10:34.
          Once photography enters your bloodstream, it's like a disease ...
          -------------------------------------------
          Girly
          --------------------------
          Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D
          --------------------------

          Comment


          • #6
            Inderdaad, vergissinkje van Maurice1234. Hij heeft dat rechtgezet en mijn post is niet aangepast, vandaar de verwarring. Trek het je niet aan.
            Groetjes,
            Mathieu
            Last edited by Forumleiding; 31 december 2014, 10:34.

            Comment

            Working...
            X