Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

9 oktober - Groet & Shoot Modellennet - Kemzeke/Stekene

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 9 oktober - Groet & Shoot Modellennet - Kemzeke/Stekene

    Modellennet organiseert op 9 oktober de allereerste Modellennet Groet- & Shootdag. Dit evenement vindt plaats op het terrein van Verbeke Foundation. De Groet- & Shootdag is een ideale gelegenheid om elkaar te ontmoeten, die unieke shoot met je droommodel of droomfotograaf te realiseren, een groepsshoot met meedere modellen te organiseren, nieuwe mensen te leren kennen en bij te leren in diverse workshops.

    Wat is er te doen
    • Contacten leggen, portfolio’s bekijken, fotografen, modellen en visagisten ontmoeten (en meekijken tijdens shoots)
    • Mogelijkheid tot modelshoots op terrein van Verbeke Foundation (binnen- en buitenlocaties)
    • Volgen van workshops en presentaties voor zowel modellen als fotografen, begeleid shooten, portfoliobespreking
    • Demonstratie bodypaint en shootmogelijkheid
    • Aan grote groepsshoot meedoen (als "model")


    Het ganse evenement vindt plaats op het terrein van Verbeke Foundation in Kemzeke.

    Meer info en inschrijven via modellennet.be.
    Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

  • #2
    Re: 9 oktober - Groet & Shoot Modellennet - Kemzeke/Stekene

    De lijst workshops is ondertussen uitgebreid en definitief. Voor wie zijn kennis van modelfotografie wil uitbreiden:
    • Inspiratie/werkwijze-presentatie artistieke (naakt)fotografie in een natuurlijke sfeer
    • Inspirerende presentatie creatieve fotografie
    • Inspiratie/werkwijze-presentatie sfeerlicht behouden en creëren (wat licht doet)
    • Elementaire cameratechniek
    • Practische workshop modelfotografie met studiolicht op locatie
    • Presentatie technieken van modelfotografie met studiolicht
    • Intuïtief fotograferen en het regisseren van moddellen
    • Strobistfotografie, de praktijk
    • Van idee naar foto.
    • Workshop basisvisagie voor modellen/beginners
    • Informatie over modellenwerk en wedstrijden


    Alle beschrijvingen van de precieze inhoud van de workshops op deze pagina

    De dag is natuurlijk ook een mooie gelegenheid om met een aantal modellen een interessante shoot te hebben.
    Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

    Comment


    • #3
      Re: 9 oktober - Groet & Shoot Modellennet - Kemzeke/Stekene

      ik heb interesse, maar zijn er ergens foto's van deze locatie. Ik vind alleen maar foto's van enkele kunstwerken maar geen breedhoekopnames van het eigenlijke terrein.

      Ik vrees alleen dat er meer fotografen dan modellen zullen zijn maar in ieder geval kun je voor een prijsje een leuke workshop volgen
      nikon D300 en Nikon D300s met 18-70mm + 70-300mm + Tamron 90mm macro 1:1 + 10-20 sigma + 10.5 FE nikon + 17-70 macro sigma + 2x sb800
      http://users.pandora.be/kdk/ voor mijn onderwaterfoto's

      Comment

      Working...
      X