Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

9/3/2008 - Workshop ModelFotografie in de Studio ingericht door digifotomaarkedal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 9/3/2008 - Workshop ModelFotografie in de Studio ingericht door digifotomaarkedal

    Workshop ModelFotografie in de Studio

    VOLZET
    Zondag 9 maart van 10.00 uur tot 16.00 uur

    VOLZET :
    2 de workshop gaat door op 06 april 08 eveneens van 10.00 uur tot 16.00 uur


    Deze workshop is speciaal ingericht voor niet-leden van onze fotoclub en richt zich vooral naar de beginnende studiofotograaf.



    Indeling van de dag:



    10.00 - 12.00 uur Verwelkoming, korte kennismaking. Uitleg over de flitsers, hoe instellen van de flitsers, soorten licht, werken met 1 studioflitser, werken met 2 studioflitsers, werken met 3 studioflitsers, haarlichtje, tegenlicht, enz...
    12.00 - 13.00 uur Middagpauze: keuze tussen spaghetti of croque monsieur (inbegrepen in de prijs)
    13.00 - 16.00 uur Er staan twee opstellingen ter beschikking en er zijn twee modellen aanwezig. We werken in groepjes van 4 à 5 fotografen per opstelling/model. We wisselen regelmatig van achtergronden en opstellingen...



    De workshop wordt geleid door Lieven Vandergheynst (www.lievenlens.be ) en Kurt Stofferis (www.skurt.be ).


    De deelnameprijs bedraagt 50 euro, hierbij is het middagmaal (spaghetti of croque monsieur) en 3 drankbonnetjes inbegrepen. Extra dranken zijn tegen de gangbare prijzen verkrijgbaar.


    Je kan je inschrijven via www.digifotomaarkedal.be, pas wanneer de deelnameprijs gestort is op de rekening is je deelname definitief. Je kan storten op het rekeningnummer 850 - 8446925 - 66, met als mededeling "Workshop 9 maart + uw naam".
    Vergeet niet vooraf een mail te sturen via deze site zodat we kunnen zien of de overschrijving goed binnenkomt.

    Digifotomaarkedal
    Last edited by belga1; 26 maart 2008, 19:19. Reden: bijkomende workshop door de grote interesse

  • #2
    Re: Workshop ModelFotografie in de Studio ingericht door digifotomaarkedal

    Ik kan niet juist zien 'waar' het is. Ik ben wel eventueel geinteresseert.

    Grtz Rosita
    Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Workshop ModelFotografie in de Studio ingericht door digifotomaarkedal

      Hier veronderstel ik...
      Fotoclub DigiFotoMaarkedal - Visvijvers Nukerke
      Terbeken 27
      9680 Maarkedal
      Belgium


      Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
      Ik kan niet juist zien 'waar' het is. Ik ben wel eventueel geinteresseert.

      Grtz Rosita
      BD0910BE

      Comment


      • #4
        Re: Workshop ModelFotografie in de Studio ingericht door digifotomaarkedal

        Ik ben ook geïnteresseerd!
        eskavezet- Zwevezele

        Betaald op 13 februari 2008!

        Mvg
        Last edited by Eskavezet; 14 februari 2008, 11:00.

        Comment


        • #5
          Re: Workshop ModelFotografie in de Studio ingericht door digifotomaarkedal

          Gegroet,
          Ik heb interesse voor die dag-cursus-studio
          Maak de betaling heden over
          Groetjes
          Gie
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

          Comment


          • #6
            Re: Workshop ModelFotografie in de Studio ingericht door digifotomaarkedal

            Is betaald, ik kom af.

            Comment


            • #7
              Re: Workshop ModelFotografie in de Studio ingericht door digifotomaarkedal

              Wordt vandaag betaald, ik kom af!
              Heb nu toch een gps

              Tot dan,
              Grtz Rosita
              Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

              Comment


              • #8
                Re: 9-3-2008 - Workshop ModelFotografie in de Studio ingericht door digifotomaarkedal

                Datum toegevoegd aan de titel, zoals gevraagd wordt in de sticky.
                Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                Comment


                • #9
                  Re: 9/3/2008 - Workshop ModelFotografie in de Studio ingericht door digifotomaarkedal

                  Workshop 9 maart aanstaande is volledig VOLZET

                  een 2 de workshop volgt op 06 april aanstaande deze is eveneens reeds VOLZET
                  mogen wij iedereen bedanken voor de ruime interesse



                  mvg
                  Digifoto Maarkedal
                  Last edited by belga1; 26 maart 2008, 19:20. Reden: wegens grote interesse

                  Comment


                  • #10
                    Re: 9/3/2008 - Workshop ModelFotografie in de Studio ingericht door digifotomaarkedal

                    hou mij maar op de hoogte ik wil het zeker leren en hoe kan je dat beter dan met een workshop
                    greetzzzz canon 400D dude

                    Comment


                    • #11
                      Re: 9/3/2008 - Workshop ModelFotografie in de Studio ingericht door digifotomaarkedal

                      Net terug van de eerste sessie. En ik moet zeggen dat het heel interessant was. Vooral omdat je ook eens in de praktijk kan ondervinden. In begin is het wat onwennig maar denk na een tijdje begint het echt plezant te worden. Was goed ingericht en zeker een plus punt dat het ervaren modellen zijn dat je zelf (bijna)niet moet aansturen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: 9/3/2008 - Workshop ModelFotografie in de Studio ingericht door digifotomaarkedal

                        Bij deze, wil ik op de eerste plaats, Bert en Lieven bedanken voor hun verhelderde uitleg over studio gebruik en bijbehorende verlichtingsmogelijkheden.
                        Alles getoond, gebruikt en de verschillen ervaren in theorie en praktijk.
                        Fijn ondersteund door twee ervaren modellen (ook bedankt Sofie en Marijke!)
                        Ik heb een ontspannende, leerrijke en plezierige zondag beleefd. En weer enkele 'nieuwe' gezichten achter dit forum ontdekt
                        ... een aanrader voor degene die kennis willen maken met studio-werk.
                        Van mij een dikke pluim
                        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                        Comment


                        • #13
                          Re: 9/3/2008 - Workshop ModelFotografie in de Studio ingericht door digifotomaarkedal

                          Alles getoond, gebruikt en de verschillen ervaren in theorie en praktijk.
                          Fijn ondersteund door twee ervaren modellen (ook bedankt Sofie en Marijke!)
                          Inderdaad, van mij ook bedankt allemaal! Het was heel fijn, heb veel bijgeleerd en was heel interessant. 'k was kapot toen ik thuis kwam ;-)
                          De modellen waren super en ervaren, dat was natuurlijk makkelijker voor ons.

                          Zeker de moeite waard om eens te doen.

                          Grtz R.
                          Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

                          Comment


                          • #14
                            Re: 9/3/2008 - Workshop ModelFotografie in de Studio ingericht door digifotomaarkedal

                            Bedankt Lieven en Kurt voor de mooie dag die U me en de anderen bezorgden ter gelegenheid van jullie prachtige workshop. Dit is een aanrader voor iedereen!
                            Heb enorm veel bijgeleerd en dit is zeker voor herhaling vatbaar!
                            Ook de modellen waren vakkundig!
                            Met vriendelijke groeten,

                            Ronny Braekman

                            Comment

                            Working...
                            X