Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

8 en 9 sep - P1 Powerboat racing slaat zijn tenten op - Zeebrugge (B)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 8 en 9 sep - P1 Powerboat racing slaat zijn tenten op - Zeebrugge (B)

    P1 Powerboat racing slaat zijn tenten op te zeebrugge op 8-9 sept. Teams over heel de wereld racen tijdens deze W.K voor de eerste plaats in het Klassement. Na Malta - Italie UK en Duitsland is Belgie aan de beurt voor deze grand-prix of the sea. Nadien volgt Portugal als afsluiter.

    boten tot 2500 PK met als deelname Outerlimits (USA) Donzi (USA) Buzzi Bullet (UK) en uiteraard ook onze eigen trots Flanders Offshore Racing team staan aan de start. Boten tot 42 voet brullen over het parcour tussen blankenberge en zeebrugge

    De winnaar van de BLADERUN fotowedstrijd word door flanders offshore racing uitgenodigd om mee te gaan tijdens de Grand-prix te zeebrugge om spectaculaire foto's te nemen midden het parcour op volle zee op een jacht.


    http://www.powerboatp1.com
    Last edited by .357 magnum; 23 juli 2007, 21:23.

  • #2
    Re: 8 en 9 sep - P1 Powerboat racing slaat zijn tenten op - Zeebrugge (B)

    is een lens van 200 mm voldoende ( crop 1.5)??

    Comment


    • #3
      Re: 8 en 9 sep - P1 Powerboat racing slaat zijn tenten op - Zeebrugge (B)

      dat kan ik u niet onmiddelijk zeggen ze het is te zien tot waar je geraakt op het parkoer zou ik zeggen,

      Comment


      • #4
        Re: 8 en 9 sep - P1 Powerboat racing slaat zijn tenten op - Zeebrugge (B)

        Is het mogelijk om dichtbij te geraken ? Want als die boten een eind in zee hun race zwemmen, vrees ik het ergste....
        En ik vermoed dat de "pits" serieus afgeschermd zal zijn, waar je zonder pasje niet in geraakt.
        Iemand enige ervaring hiermee ?
        Greetzzzzzzzzzzzz......
        Wonnie
        www.spectare.be

        Comment


        • #5
          Re: 8 en 9 sep - P1 Powerboat racing slaat zijn tenten op - Zeebrugge (B)

          Oorspronkelijk geplaatst door Wonnie Bekijk bericht
          Is het mogelijk om dichtbij te geraken ? Want als die boten een eind in zee hun race zwemmen, vrees ik het ergste....
          En ik vermoed dat de "pits" serieus afgeschermd zal zijn, waar je zonder pasje niet in geraakt.
          Iemand enige ervaring hiermee ?
          Beste, er is inderdaad een kans om dichtbij te geraken, de wetpits en de drypits zullen dan ook open zijn voor publiek "tijdstip nog niet bekend" zoals op elke race worden de pits geopend voor bezoekers, daar zal je naar hartelief foto's kunnen nemen. Zoals eerder vermeld op dit forum had ik via magnum ( 1 van jullie leden) een kleine wedstrijd gekoppeld, wie de mooiste foto nam van BLADERUN kon een ticket winnen om shoots te nemen van op een boot. Jammer genoeg is de race wegens slecht weer in het water gevallen, en zijn wij als enigste belgen dan ook aangekomen te Oostende, de grote jongens uit de U.K hadden weinig kaas gegeten van deze rally en we starten als enigste. Tijdens de P1 te Zeebrugge staan we dus ook aan de start voor dit W.K maar eerst hebben we nog een race te Cowes UK, en na zeebrugge volgt Portugal. De beste locatie om jullie foto's te nemen van de race te zeebrugge, zou de pier zijn te blankenberge, daar ligt er dicht een turnmarker waar we omheen moeten, en komen er vrij dicht. Voor verdere vragen, aarzel niet me te contacteren.

          mvg,
          Flanders Offshore Racing Team

          Comment


          • #6
            Re: 8 en 9 sep - P1 Powerboat racing slaat zijn tenten op - Zeebrugge (B)

            Is het mogelijk om dichtbij te geraken ? Want als die boten een eind in zee hun race zwemmen, vrees ik het ergste....
            En ik vermoed dat de "pits" serieus afgeschermd zal zijn, waar je zonder pasje niet in geraakt.
            Iemand enige ervaring hiermee ?
            __________________
            Greetzzzzzzzzzzzz
            Wonnie
            Ik heb alvast twee kaarten op de kop getikt, een kennis van ons verkoopt boten te zeebrugge, blijkbaar kosten deze vipkaarten 295 ex. btw euro per stuk
            Last edited by Guest42; 23 augustus 2007, 18:54.

            Comment


            • #7
              Re: 8 en 9 sep - P1 Powerboat racing slaat zijn tenten op - Zeebrugge (B)

              Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
              Ik heb alvast twee kaarten op de kop getikt, een kennis van ons verkoopt boten te zeebrugge, blijkbaar kosten deze vipkaarten 295 ex. btw euro per stuk
              http://powerboatp1.com/public/venue_tickets.asp
              Dat is wel pure luxe voor jou . Jammer dat er geen mogelijkheid aangeboden wordt om mee te varen .

              Comment


              • #8
                Re: 8 en 9 sep - P1 Powerboat racing slaat zijn tenten op - Zeebrugge (B)

                Dat is wel pure luxe voor jou . Jammer dat er geen mogelijkheid aangeboden wordt om mee te varen .
                Deze mogelijkheid is er wel, gisterenavond kreeg ik telefoon van onze vrienden, of ik soms zin heb om mee te varen, zij zijn namelijk bij de organizatoren, en verzorgen dus ook het binnenslepen van eventuele pechvogels van het belgische team, nu krijg ik dus de kans om mee te varen met één van hun boten, die zich tijdens de race vlakbij bevinden, alleen heb ik nu vragen, van hoe bescherm ik mijn apparatuur tegen het zoute water, kan ik op deze boot makkelijk van lens wisselen enz.
                Practische zaken moet ik nog afspreken met onze vrienden, eenmaal je zo een uitnodiging krijgt komen er allerlei vragen over dat toch wel apparte, voor mij onbekende wereldje.
                In ieder geval, ik wordt van de nodige kleding en toegangsbadges voorzien zodat ik overal kan in en uitlopen zo een kans krijg ik maar een maal denk ik, zoals ik het gisteren verstaan heb laten zij speciaal één man van hun normale bezetting aan land zodat ik erbij kan
                Natuurlijk willen zij dan wel wat foto's van hen team, dus wil ik mij voordien zo goed mogelijk informeren in verband met welk materiaal ik daar op zee het best gebruik, en hoe ik het bescherm.
                Nu woensdagavond is er een vergadering bij de belgische organisatie waar ik ook ben uitgenodigd, maar jammer genoeg kan ik wegens werkverplichtingen daar niet naartoe
                Nu nog hopen dat het weer wat meevalt, en dan proberen enkele goede foto's te maken.

                Comment


                • #9
                  Re: 8 en 9 sep - P1 Powerboat racing slaat zijn tenten op - Zeebrugge (B)

                  Meevaren In de wedstrijd dan .. haha
                  Dat is hetzelfde als vragen of je met Fernando Alonso moogt meerijden ..

                  Oorspronkelijk geplaatst door ennekke Bekijk bericht
                  Dat is wel pure luxe voor jou . Jammer dat er geen mogelijkheid aangeboden wordt om mee te varen .
                  Albums : http://fotografiepeterderycke.be
                  Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

                  Comment


                  • #10
                    Re: 8 en 9 sep - P1 Powerboat racing slaat zijn tenten op - Zeebrugge (B)

                    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                    Deze mogelijkheid is er wel, gisterenavond kreeg ik telefoon van onze vrienden, of ik soms zin heb om mee te varen, zij zijn namelijk bij de organizatoren, en verzorgen dus ook het binnenslepen van eventuele pechvogels van het belgische team, nu krijg ik dus de kans om mee te varen met één van hun boten, die zich tijdens de race vlakbij bevinden, alleen heb ik nu vragen, van hoe bescherm ik mijn apparatuur tegen het zoute water, kan ik op deze boot makkelijk van lens wisselen enz.
                    Practische zaken moet ik nog afspreken met onze vrienden, eenmaal je zo een uitnodiging krijgt komen er allerlei vragen over dat toch wel apparte, voor mij onbekende wereldje.
                    In ieder geval, ik wordt van de nodige kleding en toegangsbadges voorzien zodat ik overal kan in en uitlopen zo een kans krijg ik maar een maal denk ik, zoals ik het gisteren verstaan heb laten zij speciaal één man van hun normale bezetting aan land zodat ik erbij kan
                    Natuurlijk willen zij dan wel wat foto's van hen team, dus wil ik mij voordien zo goed mogelijk informeren in verband met welk materiaal ik daar op zee het best gebruik, en hoe ik het bescherm.
                    Nu woensdagavond is er een vergadering bij de belgische organisatie waar ik ook ben uitgenodigd, maar jammer genoeg kan ik wegens werkverplichtingen daar niet naartoe
                    Nu nog hopen dat het weer wat meevalt, en dan proberen enkele goede foto's te maken.
                    Den body en lens inpakken zou ik zeggen . lens wisselen op zee. No way. Ik zou er nie aan beginnen. Een oude regenjas nemen, die mouw afsnijden en die over een tele trekken .
                    Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                    http://www.racenews.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: 8 en 9 sep - P1 Powerboat racing slaat zijn tenten op - Zeebrugge (B)

                      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                      lap tekst
                      Superkans , alles goed inpakken en vooral veel kaartjes meenemen

                      Comment


                      • #12
                        Re: 8 en 9 sep - P1 Powerboat racing slaat zijn tenten op - Zeebrugge (B)

                        Stond vandaag in De Zondag. Misschien toch een mogelijkheid om dichtbij te komen met P&O Ferries. 45 Euro per persoon ( 55 Euro bij betaling de dag zelf )
                        Kijk op :
                        www.volgderacevanopzee.be
                        Greetzzzzzzzzzzzz......
                        Wonnie
                        www.spectare.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: 8 en 9 sep - P1 Powerboat racing slaat zijn tenten op - Zeebrugge (B)

                          Hmm, veel dichterbij dan vanop de pieren of het strand zal je niet geraken, er staat dat het aangeraden is een verrekijker mee te nemen..
                          En voor die prijs per persoon (45eur) verkies ik toch vanop het strand te volgen !

                          Oorspronkelijk geplaatst door Wonnie Bekijk bericht
                          Stond vandaag in De Zondag. Misschien toch een mogelijkheid om dichtbij te komen met P&O Ferries. 45 Euro per persoon ( 55 Euro bij betaling de dag zelf )
                          Kijk op :
                          www.volgderacevanopzee.be
                          Albums : http://fotografiepeterderycke.be
                          Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

                          Comment


                          • #14
                            Re: 8 en 9 sep - P1 Powerboat racing slaat zijn tenten op - Zeebrugge (B)

                            Hmm, veel dichterbij dan vanop de pieren of het strand zal je niet geraken, er staat dat het aangeraden is een verrekijker mee te nemen..
                            En voor die prijs per persoon (45eur) verkies ik toch vanop het strand te volgen
                            !

                            Dat denk ik ook, veiligheishalve zal er een afbakeningszone zijn, en ik denk zelfs dat P&O een bepaalde afstand van de kustlijn moet blijven.
                            Wij liggen er alvast middenin Ik kijk er al naar uit, hopelijk moet ik niet teveel in tegenlicht gaan fotograferen.

                            Hier kan je een pdf laden http://www.bartreybrouck.be/belgiano...images/boc.pdf

                            Comment


                            • #15
                              Re: 8 en 9 sep - P1 Powerboat racing slaat zijn tenten op - Zeebrugge (B)

                              Misschien kunnen jullie wat "Focussen" op onze boot tijdens de race zelf

                              ik post alvast een foto



                              er zijn inderdaad VIP paketten te koop op de p1 website, echter is meegaan op een boot uitgesloten in hun pakket, wijzelf bieden wel de mogelijkheid om 1 van onze boten te huren met piloot. De prijs valt uiteindelijk mee aangezien we 10 man per boot kunnen meenemen, kwestie dat men kosten kan delen.

                              na mijn vergadering woensdag stuur ik het week-end programma voor wie interesse heeft.

                              mvg
                              Gino
                              Flanders Offshore Racing
                              Last edited by kenjiroo; 29 augustus 2007, 23:31.

                              Comment

                              Working...
                              X