Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5 Februari tot 6 Mei - Lieve Blancquaert - Gent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 5 Februari tot 6 Mei - Lieve Blancquaert - Gent

    Tentoonstelling Lieve Blancquaert te Gent KLIK

  • #2
    re: 5 Februari tot 6 Mei - Lieve Blancquaert - Gent

    Ik ga zeker .... alleen weet ik nog niet wanneer
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

    Comment


    • #3
      re: 5 Februari tot 6 Mei - Lieve Blancquaert - Gent

      Ben er vandaag geweest, KLIK

      Comment


      • #4
        re: 5 Februari tot 6 Mei - Lieve Blancquaert - Gent

        Haar werk is het bekijken niet waard.
        TOYO-FIELD 45AII - Arrax 88 - Yashica Mat 124 G - Pentacon six - Voigtländer Bessa III - Nikon D700 - Nikon D300S - 17,2kg glas om dat alles te doen werken!

        Comment


        • #5
          re: 5 Februari tot 6 Mei - Lieve Blancquaert - Gent

          ik ga waarschijnlijk ergens volgende week een dagje naar Gent. De tentoonstelling van Lieve en het MIAT staan op het programma.
          Fotografie is voor mij nog altijd meer emotie dan techniek. Vertellen dat haar werk het bekijken niet waard is kan voor Klojo gelden maar zeker niet voor iedereen. Trouwens elke foto is het bekijken waard, zeker als de fotograaf er hart en ziel ingelegd heeft.
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

          Comment


          • #6
            re: 5 Februari tot 6 Mei - Lieve Blancquaert - Gent

            [Mod]

            Ik heb dit topic opgekuist. Je kan iets goed vinden, iemand anders kan iets minder goed, of zelfs slecht vinden. Smaken verschillen. Er is niets mis met dit neutraal, beleefd mede te delen.

            Persoonlijke aanvallen, moddergevechten en soortegelijke berichten werden bij deze verwijderd.

            Comment


            • #7
              re: 5 Februari tot 6 Mei - Lieve Blancquaert - Gent

              Daar het voor mij op aan komt om beelden te zien die mij aanspreken, die mij raken, ga ik zeker kijken, het werk dat ik van haar al gezien heb is voldoende om zeker eens te gaan kijken.

              Comment


              • #8
                re: 5 Februari tot 6 Mei - Lieve Blancquaert - Gent

                Oorspronkelijk geplaatst door Klojo Bekijk bericht
                Haar werk is het bekijken niet waard.
                Ben ik het hoegenaamd niet mee eens, ik schat deze dame zeer hoog

                Zaterdag staat er in De Standaard een bon voor een gratis bezoek, nu nog tijd maken

                Comment


                • #9
                  Re: 5 Februari tot 6 Mei - Lieve Blancquaert - Gent

                  Sorry ik vind dit geen goed fotowerk zeker als je van andere mensen hun leed profiteert.
                  En als het van haar alleen kwam, ja maar er was steeds een prof filmploeg bij.....

                  Comment


                  • #10
                    Re: 5 Februari tot 6 Mei - Lieve Blancquaert - Gent

                    Ik ben er niet zo'n grote fan van. Ik vraag me af waarom? Veel thema's die zij aansnijdt
                    liggen me toch nauw aan het hart. Misschien zijn er thema's te veel. Misschien waaiert
                    alles een beetje in het rond. Dus ga ik zeker eens kijken. Wie weet weet ze me alsnog te
                    overtuigen. Of niet. Blijf ik het een beetje van alles en nog wat vinden.

                    Comment


                    • #11
                      Re: 5 Februari tot 6 Mei - Lieve Blancquaert - Gent

                      Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                      Ik ben er niet zo'n grote fan van. Ik vraag me af waarom? Veel thema's die zij aansnijdt
                      liggen me toch nauw aan het hart. Misschien zijn er thema's te veel. Misschien waaiert
                      alles een beetje in het rond. Dus ga ik zeker eens kijken. Wie weet weet ze me alsnog te
                      overtuigen. Of niet. Blijf ik het een beetje van alles en nog wat vinden.
                      Om diezelfde reden ga ik waarschijnlijk ook wel kijken.
                      Misschien vandaag, maar ben nog aan 't uitvogelen of het op zondag open is...
                      Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                      Comment


                      • #12
                        Re: 5 Februari tot 6 Mei - Lieve Blancquaert - Gent

                        Oorspronkelijk geplaatst door Fransman Bekijk bericht
                        En als het van haar alleen kwam, ja maar er was steeds een prof filmploeg bij.....
                        Ik ken niet veel echte pro's die geen hele filmploeg achter zich hebben.

                        Ik kan haar portretten wel smaken. Was wel graag eens gaan kijken.
                        Al doende leert men...

                        Flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: 5 Februari tot 6 Mei - Lieve Blancquaert - Gent

                          ik ben donderdag geweest en ben nog steeds onder de indruk. En voor de twijfelaars het is vandaag inderdaad open. Maandagen gesloten.
                          Albums
                          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                          Comment


                          • #14
                            Re: 5 Februari tot 6 Mei - Lieve Blancquaert - Gent

                            Ben vandaag geweest en toch sterk ontgoocheld.
                            Weinig beelden grepen me aan, de media hebben de tentoonstelling enorm gehyped. 't is heel commercieel van opzet.
                            Portretten zijn OK, maar niet meer dan dat. De beelden uit Afrika verbleken naast de foto's van Carl Dekeyzer in zijn Congo Belge tentoonstelling. De foto's uit Afghanistan vond ik nog het best.
                            Het kamertje met 'bv-beelden' is veel te klein, enorme files tot gevolg.
                            Conclusie: Als je er toch in de buurt bent, loop er eens binnen, maar ik zou er toch niet meer speciaal naar toe gaan
                            http://pxgarden.tumblr.com/
                            Nikon D600 - Nikkor 28 f1.8 - Nikkor 50 f1.4 - Nikkor 85 f1.8 - Nikon SB600 - Nikon 70-300VR

                            Comment


                            • #15
                              Re: 5 Februari tot 6 Mei - Lieve Blancquaert - Gent

                              [QUOTE=Raptorken;3021413 Conclusie: Als je er toch in de buurt bent, loop er eens
                              binnen, maar ik zou er toch niet meer speciaal naar toe gaan [/QUOTE]

                              Bedankt voor je mening. Gelukkig is Gent zoveel meer. En altijd een bezoekje waard. Dus
                              zal eens gaan zien en bevindingen ook laten weten...

                              Comment

                              Working...
                              X