Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3 & 4 september 2005 - Airshow Koksijde 2005 - Koksijde (B)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 3 & 4 september 2005 - Airshow Koksijde 2005 - Koksijde (B)

    3 en 4 september 2005 : jaarlijkse airshow op de Luchtmachtbasis.
    Alle info op http://www.airshowkoksijde.be/

  • #2
    Re: Airshow Koksijde 2005

    mm, interessant... heb vakantie dan... ga proberen daar toch zeker 2 dagen te komen. Lijkt me tof om keer mee te maken.

    Comment


    • #3
      Re: Airshow Koksijde 2005

      Ik ga denk ik ook nog eens gaan. Het is al enkele jaren geleden dat ik er nog geweest ben.
      Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
      Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

      Comment


      • #4
        Re: Airshow Koksijde 2005

        we zullen er zijn. hopelijk is't wat beter dan vorig jaar...

        Comment


        • #5
          Re: Airshow Koksijde 2005

          Het zal veel slechter zijn dan vorig jaar!! De RAF bvb brengt enkel enkele statics en niets echt speciaals. Het enige waar ik op hoop is dat de Hongaarse Mig-29 afkomt... Vorig jaar was het veeeeel te ver van het publiek, maar ik stond dan ook niet in de base voor foto's , en wij geraakten een stuk dichter. Enkel voor de statics ben ik binnen geweest...
          Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
          Focaldesign

          Comment


          • #6
            Re: Airshow Koksijde 2005

            inderdaad, het programma lijkt jammergenoeg niet bepaalt super.
            mja, dan toch gewoon langs gaan "om eens weg te zijn" ...

            Comment


            • #7
              Re: Airshow Koksijde 2005

              Dat weekend is er op het vliegveld van Oostmalle de jaarlijkse Fly-in. Die heb ik vorig jaar gemist omdat ik toen in Italie zat, dit jaar zal ik toch proberen om daar eens te gaan kijken. Dat is voor mij 165km dichterbij dan Koksijde .

              Het zal hier niet zo indrukwekkend zijn als in Koksijde.
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

              Comment


              • #8
                Re: Airshow Koksijde 2005

                Oostmalle is natuurlijk een beetje minder dan Koksijde. Alhoewel het de laatste jaren op Koksy gene vette is....
                Walter

                Comment


                • #9
                  Re: 3 & 4 september 2005 - Airshow Koksijde 2005 - Koksijde (B)

                  Titel aangepast aan de forumregels

                  mvgr
                  Jo(han)
                  Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

                  Comment


                  • #10
                    Re: 3 & 4 september 2005 - Airshow Koksijde 2005 - Koksijde (B)

                    ik zal er zijn op den spottersplace . Grtz
                    Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                    http://www.racenews.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: 3 & 4 september 2005 - Airshow Koksijde 2005 - Koksijde (B)

                      Oorspronkelijk geplaatst door blazor
                      ik zal er zijn op den spottersplace . Grtz
                      en waar is dat? buiten of binnen de publieke zone? of misschien zelfs gewoon buiten het domein?

                      bedankt.

                      Comment


                      • #12
                        Re: 3 & 4 september 2005 - Airshow Koksijde 2005 - Koksijde (B)

                        Zat nét met dezelfde vraag, we kunnen er een BD-spotterplace van maken
                        Wie o wie neemt het BD vaandel mee
                        Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

                        Comment


                        • #13
                          Re: 3 & 4 september 2005 - Airshow Koksijde 2005 - Koksijde (B)

                          Spottersmania

                          Ook dit jaar, tijdens International Airshow te Koksijde, richten wij bijzondere aandacht aan "Spotter Mania" !
                          Gedurende 3 dagen (aankomst van de vliegtuigen inbegrepen), willen wij de gelegenheid geven om zoveel mogelijk foto's te maken. U zal, 3 DAGEN LANG, op strategische plaatsen bevinden en vervoer zal voorzien worden voor het bezoek aan de Ops en Static zone!(op vrijdag)
                          Zorg alvast voor de nodige filmrolletjes, want wij verwachten spectakel met de participatie van « La PAF » !
                          Spotters hier inschrijven
                          Prijs :
                          Dit jaar is er een formule aan € 50,00.

                          Vrijdag 2 september (met lunchpakket)
                          zaterdag 3 en zondag 4 september 2005. Drie dagen in de OPS zone, zonder publiek and in het centrum van aktie.



                          Grtz Kurt
                          Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                          http://www.racenews.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: 3 & 4 september 2005 - Airshow Koksijde 2005 - Koksijde (B)

                            Zo, ik maak er een lang weekend van.. dagje zee en dan de airshow. Heb me net ingeschreven. 't zal mijn eerste keer zijn dat ik echt naar zo'n evenement ga. Ben benieuwd

                            Comment


                            • #15
                              Re: 3 & 4 september 2005 - Airshow Koksijde 2005 - Koksijde (B)

                              jammer dat we op voorhand het weer niet kennen.
                              ik was eigenlijk maar van plan om 1 dag te gaan, maar die spottermania boeit me wel... maar als't tegenzit is het 3 dagen regen.

                              natuurlijk 3 dagen is wat téveel van het goede, en 50€ eveneens naar mijn mening. Jammer dat er geen pasjes zijn voor 1 dag...

                              Ik twijfel nog.

                              Comment

                              Working...
                              X