Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

28-09-07 tot 06-01-08 - fototentoonstelling Stephan Vanfleteren - Antwerpen (B)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 28-09-07 tot 06-01-08 - fototentoonstelling Stephan Vanfleteren - Antwerpen (B)

    Van 28-09-07 tot 06-01-08 loopt er een fototentoonstelling over het werk van Stephan Vanfleteren in het Antwerpse Fotomuseum.
    Fotomuseum , Waalse kaai 47 ,2000 Antwerpen
    Last edited by photogRAF; 28 september 2007, 09:25.
    Vriendelijke groeten,Raf

    www.rafvandenbogaert.be

  • #2
    Re: 28-09-07 tot 06-01-08: fototentoonstelling Stephan Vanfleteren, Fotomuseum Antwer

    Morgenavond ga ik naar de opening van die tentoonstelling met de klas van de avondschool.

    Mvg,

    Mark
    http://markwijnants.zenfolio.com/
    Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

    Comment


    • #3
      Re: 28-09-07 tot 06-01-08: fototentoonstelling Stephan Vanfleteren, Fotomuseum Antwer

      Zeer aan te raden deze fotograaf Grappig is wel dat je dat hier adverteert, hij is namelijk nog helemaal niet tot het digitale tijdperk teogetreden

      Comment


      • #4
        Re: 28-09-07 tot 06-01-08: fototentoonstelling Stephan Vanfleteren, Fotomuseum Antwer

        Ik ga zeker eens een kijkje gaan nemen.
        [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

        FotoBlog

        Comment


        • #5
          Re: 28-09-07 tot 06-01-08: fototentoonstelling Stephan Vanfleteren, Fotomuseum Antwer

          Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
          Zeer aan te raden deze fotograaf Grappig is wel dat je dat hier adverteert, hij is namelijk nog helemaal niet tot het digitale tijdperk teogetreden
          Het werk dat ik er reeds van zag was inderdaad
          Dat hij niet digitaal werkt laat eigenlijk zien dat de wijze en de apperatuur waarmee er helemaal niet toe doet.
          Vriendelijke groeten,Raf

          www.rafvandenbogaert.be

          Comment


          • #6
            Re: 28-09-07 tot 06-01-08: fototentoonstelling Stephan Vanfleteren, Fotomuseum Antwer

            Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
            hij is namelijk nog helemaal niet tot het digitale tijdperk teogetreden
            Helemaal niet is lichtjes overdreven. Hij beschikt wel degelijk over een digitaal toestel voor het snelle reportagewerk, zoals hij gisteren nog vertelde op StuBru (http://www.stubru.be/node/28027).

            Comment


            • #7
              Re: 28-09-07 tot 06-01-08: fototentoonstelling Stephan Vanfleteren, Fotomuseum Antwer

              Oorspronkelijk geplaatst door s.goovy Bekijk bericht
              Helemaal niet is lichtjes overdreven. Hij beschikt wel degelijk over een digitaal toestel voor het snelle reportagewerk, zoals hij gisteren nog vertelde op StuBru (http://www.stubru.be/node/28027).
              Ja, maar dat verschilt dan weer sterk van een vorig interview met hem in HUMO, een tijd geleden. Zo zie je maar

              Comment


              • #8
                Re: 28-09-07 tot 06-01-08: fototentoonstelling Stephan Vanfleteren, Fotomuseum Antwer

                Ik ben gisteren reeds gaan kijken en de tentoonstelling over Stephan Vanfleteren is meer dan een aanrader.
                Zijn portretten zijn indrukwekkend.
                Hij prefereert nog steeds analoge zwart-wit fotografie maar heeft inderdaad ook wel digitaal materiaal voor het snelle reportagewerk.

                Groeten,

                Mark
                http://markwijnants.zenfolio.com/
                Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

                Comment


                • #9
                  Re: 28-09-07 tot 06-01-08: fototentoonstelling Stephan Vanfleteren, Fotomuseum Antwer

                  Oorspronkelijk geplaatst door mark w. Bekijk bericht
                  Ik ben gisteren reeds gaan kijken en de tentoonstelling over Stephan Vanfleteren is meer dan een aanrader.
                  Zijn portretten zijn indrukwekkend.
                  Hij prefereert nog steeds analoge zwart-wit fotografie maar heeft inderdaad ook wel digitaal materiaal voor het snelle reportagewerk.

                  Groeten,

                  Mark
                  Ook ik was op de voorstelling en inderdaad pure klasse, wat daar te zien is zijn werken met liefde gemaakt.
                  Vriendelijke groeten,Raf

                  www.rafvandenbogaert.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: 28-09-07 tot 06-01-08 - fototentoonstelling Stephan Vanfleteren - Antwerpen (B)

                    Een tweetal weken terug ook naar deze tentoonstelling geweest. Ik vond het gewoonweg prachtig! Indrukwekkende portretten, ongelooflijk hoe hij steeds weer die intrigerende personages weet te vinden.
                    Nikon D8x - Nikkor 12-1000 F1.4 en twee medewerkers om alles te dragen

                    Comment

                    Working...
                    X