Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2 en 3 februari 2008 - Fototentoonstelling DiFAB - Berchem, Antwerpen (B)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 2 en 3 februari 2008 - Fototentoonstelling DiFAB - Berchem, Antwerpen (B)

    Wij zijn een ongev. 2 jaar jonge senioren fotoclub en houden op 2 en 3 februari ons eerste fotosalon.
    Vrij toegankelijk van 10u30 tot 19 u. Projectie om 11, 15 en 17 uur.
    Zaal Rubens, Statiestraat 175, 2600 Berchem op 50 m van het Station Berchem-Antwerpen.
    De schildersgroep Crowne Plaza stelt ook enkele van hun werken tentoon.
    Spijtig genoeg hebben we juist nu te maken met problemen van onze website. Hopelijk is dit vlug opgelost.

    [IMG][/IMG]
    Last edited by James71; 23 januari 2008, 14:00.

  • #2
    Re: 2 en 3 februari 2008 - Fototentoonstelling DiFAB - Berchem, Antwerpen (B)

    Ik kom zeker eens kijken.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: 2 en 3 februari 2008 - Fototentoonstelling DiFAB - Berchem, Antwerpen (B)

      Tof macroshopper, bedankt. We wachten een beetje in spanning af hoe het zal lopen maar hopen het beste.
      Gosia

      Comment


      • #4
        Re: 2 en 3 februari 2008 - Fototentoonstelling DiFAB - Berchem, Antwerpen (B)

        Als je met iedereen overeenkomt zal het wel lukken zeker?

        Comment


        • #5
          Re: 2 en 3 februari 2008 - Fototentoonstelling DiFAB - Berchem, Antwerpen (B)

          Geen idee wat je bedoelt Kast. Een eerste salon is altijd een beetje spannend afwachten wat het wordt. Komt er veel volk, heeft het succes? dit zijn vragen die ons bezig houden. Heeft niets met overeenkomen te maken volgens mij.
          Gosia

          Comment


          • #6
            Re: 2 en 3 februari 2008 - Fototentoonstelling DiFAB - Berchem, Antwerpen (B)

            Ik zal zeker ook eens komen kijken Jos Mariën http://users telenet.be/jos.marien/
            Oorspronkelijk geplaatst door gosia Bekijk bericht
            Wij zijn een ongev. 2 jaar jonge senioren fotoclub en houden op 2 en 3 februari ons eerste fotosalon.
            Vrij toegankelijk van 10u30 tot 19 u. Projectie om 11, 15 en 17 uur.
            Zaal Rubens, Statiestraat 175, 2600 Berchem op 50 m van het Station Berchem-Antwerpen.
            De schildersgroep Crowne Plaza stelt ook enkele van hun werken tentoon.
            Spijtig genoeg hebben we juist nu te maken met problemen van onze website. Hopelijk is dit vlug opgelost.

            [IMG][/IMG]

            Comment


            • #7
              Re: 2 en 3 februari 2008 - Fototentoonstelling DiFAB - Berchem, Antwerpen (B)

              Bedankt Jos, kom maar af,
              das altijd plezant als er iemand komt kijken.
              En als je wil mag je altijd naar Gosia vragen, ze kennen me wel!
              Groetjes

              Comment


              • #8
                Re: 2 en 3 februari 2008 - Fototentoonstelling DiFAB - Berchem, Antwerpen (B)

                De spanning is verdwenen en onze hoop is vervuld. We kregen gisteren juist geen 100 bezoekers over de vloer, maar vinden dit een enorm succes en zijn dus erg blij. Wat ons bijzonder verheugd is dat er heel wat positieve commentaren waren zowel over de foto's als over de projectie's.
                En heel belangrijk voor ons is zeker dat we ook zeer opbouwende kritiek kregen van bezoekers, leden van andere clubs, die ons tips gaven om enkele zaken in acht te nemen zodat we er de volgende keer rekening mee kunnen houden. Dat is dus iets wat we ook hier op BD gewend zijn bij de bespreking van de foto's.
                Hartelijk dank Belgium Digital dat deze aankondiging hier kon staan. En ook veel dank aan alle bezoekers en aan diegenen die vandaag nog plannen te komen.
                In naam van onze club DiFAB.
                Gosia

                Comment


                • #9
                  Re: 2 en 3 februari 2008 - Fototentoonstelling DiFAB - Berchem, Antwerpen (B)

                  Ik ga daar nu even naartoe, zal mijn BD-kaartje omhangen ;-)

                  Comment


                  • #10
                    Re: 2 en 3 februari 2008 - Fototentoonstelling DiFAB - Berchem, Antwerpen (B)

                    Prachtig,een dikke proficiat.
                    Voor degene die niet geweest zijn.......da's spijtig.
                    Jonge club met grijze haren,doe zo voort.
                    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: 2 en 3 februari 2008 - Fototentoonstelling DiFAB - Berchem, Antwerpen (B)

                      Aan Mantaray,
                      spijtig dat ik je BD kaartje niet zag hangen 'k zou je zeker verwelkomd hebben.
                      Aan Macroshopper, hartelijk dank voor je bezoek en de fijne waardering. Het was aangenaam je te ontmoeten, ook je andere gesprekspartner was enthousiast.
                      Aan de eventuele andere bezoekers, hartelijk dank voor de komst.
                      Ook vandaag konden we rekenen op een fijne opkomst. Dit geeft ons extra moed om de ingeslagen weg verder te volgen.
                      Gosia

                      Comment

                      Working...
                      X