Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

17t/m 22 augustus - Sail Amsterdam - Amsterdam (NL)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 17t/m 22 augustus - Sail Amsterdam - Amsterdam (NL)

    Van 17 t/m 22 augustus is er weer Sail Amsterdam.

    Ik ga er zeker een van de dagen heen, indien het weer een beetje meezit. Misschien een leuk idee om er met meerdere heen te gaan ? ( nee geen SD )

    "Van 17 tot en met 22 augustus 2005 is Amsterdam voor de zevende keer thuishaven voor één van de grootste maritieme manifestaties ter wereld: SAIL Amsterdam 2005. Amsterdam zal zes dagen lang een levende expositie van varend erfgoed en nautische rijkdom zijn. Tijdens SAIL Amsterdam 2005 worden er ca. 20 Tall Ships alsmede 500 historische zeil- en motorboten in de Amsterdamse IJhaven verwacht."

    Hier een link : Sail 2005
    Last edited by Hanske; 26 april 2005, 12:30.
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/


  • #2
    Re: Sail 2005 Amsterdam

    Ik ga er zeker heen, maar waarschijnlijk niet primair om te fotograferen - in de eerste plaats is het er altijd stervensdruk en in de tweede plaats neem ik m'n pa mee (die al weer behoorlijk op weg is naar de 80 jaar...). Oh, en had ik al genoemd dat het er stervensdruk zal zijn?

    Comment


    • #3
      Re: Sail 2005 Amsterdam

      Oorspronkelijk geplaatst door Joost
      Ik ga er zeker heen, maar waarschijnlijk niet primair om te fotograferen - in de eerste plaats is het er altijd stervensdruk en in de tweede plaats neem ik m'n pa mee (die al weer behoorlijk op weg is naar de 80 jaar...). Oh, en had ik al genoemd dat het er stervensdruk zal zijn?
      Ben er ook al een paar keer geweest , en het is er idd redelijk vol
      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

      Comment


      • #4
        Re: Sail 2005 Amsterdam

        Dit jaar staat het wat mij betreft wel op de planning, maar of het er van komt zal afhankelijk zijn van weer en verkeer. (Ik hoop op half bewolkt weer, mag best beetje winderig en koud zijn, dan is het minder druk.. )
        Groets, Gerhard
        Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

        Comment


        • #5
          17t/m 22 augustus - Sail Amsterdam - Amsterdam (NL)







          http://www.sail.nl/
          Last edited by pcwiet; 11 augustus 2005, 20:46. Reden: typo in titel

          Comment


          • #6
            Re: 17t/m 22 augustus - Sail Amsterdam - Amsterdam (NL)

            Dit is een jaarlijks terugkerend evenement, waarbij er allerlei soorten schepen / boten van IJmuiden naar Amsterdam varen. Er zitten grote zeilschepen tussen, en ook replica's van VOC schepen (die haalden in een ver verleden de specerijen uit Indonesië), zoals bv de Prins Willem, het grootste VOC schip dat er toendertijd is gemaakt. Er varen letterlijk 100-en schepen en bootjes mee. Dit is allemaal te zien langs het gehele Noordzeekanaal dat van IJmuiden naar Amsterdam loopt.
            Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
            --------

            Comment


            • #7
              Re: 17t/m 22 augustus - Sail Amsterdam - Amsterdam (NL)

              Oorspronkelijk geplaatst door JLP
              Dit is een jaarlijks terugkerend evenement,
              Kleine correctie: een 5-jaarlijks terugkerend evenement... (als in: eens per vijf jaar). De Tallships zijn de grootste publiekstrekkers, met o.a. de indrukwekkende Amerigo Vespucci, de Dar Mlodziezy en de Kruzenstern.
              Last edited by Joost; 15 augustus 2005, 16:39.

              Comment


              • #8
                Re: 17t/m 22 augustus - Sail Amsterdam - Amsterdam (NL)

                Zijn er nog BD'ers die er aanstaande Zaterdag naar toe gaan ? Ik ga , als het weer een beetje redelijk is , er wel naar toe namelijk Lijkt me leuk met 1 of meerdere BD'ers op te trekken die dag
                Last edited by Hanske; 17 augustus 2005, 23:02.
                Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                Comment


                • #9
                  Re: Sail 2005 Amsterdam

                  Oorspronkelijk geplaatst door Thor
                  Dit jaar staat het wat mij betreft wel op de planning, maar of het er van komt zal afhankelijk zijn van weer en verkeer. (Ik hoop op half bewolkt weer, mag best beetje winderig en koud zijn, dan is het minder druk.. )
                  Daarom was ik vrijdag van plan, maarja, de regenkans is nu alweer 80%. Da's dan weer een beetje teveel... Het wordt voor mij waarschijnlijk de laatste dag, maandag dus.

                  Comment


                  • #10
                    Re: 17 t/m 22 Augustus - Sail 2005 - Amsterdam (NL)

                    Ik ga zelf a.s Zaterdag , als het weer het toelaat tenminste
                    Bewolking mag best , maar het moet wel droog zijn
                    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                    Comment


                    • #11
                      Re: 17t/m 22 augustus - Sail Amsterdam - Amsterdam (NL)

                      Hanske, Marjo

                      vermits deze 2 topics hetzelfde interessant onderwerp hebben werden ze samengevoegd

                      mod Jo(han)
                      Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sail 2005 Amsterdam

                        Oorspronkelijk geplaatst door Stefan16384
                        Daarom was ik vrijdag van plan, maarja, de regenkans is nu alweer 80%. Da's dan weer een beetje teveel... Het wordt voor mij waarschijnlijk de laatste dag, maandag dus.
                        Maandag is de afvaart toch al weer? (Hopelijk deze keer zonder koninklijke blunders ).

                        Comment

                        Working...
                        X