Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

16-07 tot 14-08-2007 - fototento aan zee - DE HAAN (B)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 16-07 tot 14-08-2007 - fototento aan zee - DE HAAN (B)



    meer info HIER
    eMJeke
    website

  • #2
    Re: 16-07 tot 14-08-2007 zomertip: fototento aan zee - DE HAAN

    op 300m van mijn voordeur ... kan dus niet anders dan eens een bezoekje brengen
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

    Comment


    • #3
      Re: 16-07 tot 14-08-2007 zomertip: fototento aan zee - DE HAAN

      Ik kom zeker eens kijken, succes toegewenst.
      Joze
      nikon D200 AF-S NIKKOR 18-200mm macro 105 mm 1:2.8

      Comment


      • #4
        Re: 16-07 tot 14-08-2007 fototento aan zee - DE HAAN (B)

        De tentoonstelling is zaterdagavond officieel open gegaan...
        nog tot 14 augustus!

        William en Joze (en alle andere natuurlijk), jullie zijn van harte welkom, laat maar weten wat jullie ervan vinden!

        groetjes
        MJ
        eMJeke
        website

        Comment


        • #5
          Re: 16-07 tot 14-08-2007 fototento aan zee - DE HAAN (B)

          vanadaag om 15h00 langs geweest maar had duidelijk de kleine lettertjes (openingstijden) van je affiche niet gelezen. Morgen of overmorgen maar nog eens terugkeren
          The quickest way to make money at photography is to sell your camera

          Comment


          • #6
            Re: 16-07 tot 14-08-2007 fototento aan zee - DE HAAN (B)

            Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
            vanadaag om 15h00 langs geweest maar had duidelijk de kleine lettertjes (openingstijden) van je affiche niet gelezen. Morgen of overmorgen maar nog eens terugkeren
            Hopelijk meer succes vandaag
            eMJeke
            website

            Comment


            • #7
              Re: 16-07 tot 14-08-2007 fototento aan zee - DE HAAN (B)

              Belofte maakt schuld ...

              Aan alle BD'ers: nu hebben jullie nog een reden om naar de Belgische kust te komen (indien je de eerste reden niet kent ... da's ons zonnig klimaat ) want de fototentoonstelling van Marie Jeanne is de moeite van een verplaatsing waard!
              Mooie foto's en enkelen waarvan ik echt jaloers ben

              Klinkt als promo voor eMJeke ... is het ook maar ken haar nochtans persoonlijk totaal niet. Geen sprake hier dus van "belangenvermenging"
              The quickest way to make money at photography is to sell your camera

              Comment


              • #8
                Re: 16-07 tot 14-08-2007 fototento aan zee - DE HAAN (B)

                eMJeke, ben jij soms ook zelf aanwezig? Lang geleden, en 't is voor mij zelfs niet achter de hoek maar altijd rechtdoor

                Comment


                • #9
                  Re: 16-07 tot 14-08-2007 fototento aan zee - DE HAAN (B)

                  Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT Bekijk bericht
                  eMJeke, ben jij soms ook zelf aanwezig? Lang geleden, en 't is voor mij zelfs niet achter de hoek maar altijd rechtdoor

                  Neen Tony ik ben er zelf niet, ook te ver voor mij om er regelmatig te zijn.
                  Evenwel na De Haan gaat de fototentoonstelling naar de Hoofdstedelijke Bibliotheek (Muntplein in Brussel) tot eind september, en dat is dan weer wel in mijn buurt!
                  eMJeke
                  website

                  Comment


                  • #10
                    Re: 16-07 tot 14-08-2007 - fototento aan zee - DE HAAN (B)

                    Ik ga er morgen eens langs, is op 400m van mijn deur en op 20m van mijn werk.
                    www.fotofolio.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: 16-07 tot 14-08-2007 - fototento aan zee - DE HAAN (B)

                      Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                      Ik ga er morgen eens langs, is op 400m van mijn deur en op 20m van mijn werk.
                      Fotofolio, 20 m van je werk, dan moet je er ondertussen wel geraakt zijn

                      Nog een weekje en de tentoonstelling in de Haan verhuisd naar Brussel!
                      eMJeke
                      website

                      Comment


                      • #12
                        Re: 16-07 tot 14-08-2007 - fototento aan zee - DE HAAN (B)

                        Ben er ondertussen langsgeweest, maar ben dan weggeroepen. Ik moet sowieso nog iets in je je boekje gaan schrijven
                        www.fotofolio.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: 16-07 tot 14-08-2007 - fototento aan zee - DE HAAN (B)

                          Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                          Ben er ondertussen langsgeweest, maar ben dan weggeroepen. Ik moet sowieso nog iets in je je boekje gaan schrijven
                          Dag Fotofolio, 'k ben vandaag de foto's gaan ophalen in De Haan en merkte dat je er inderdaad geraakt bent, bedankt voor je bezoek en de fijne woorden in het gastenboek!

                          Ook bedankt aan de andere bezoekers, er stonden nog een paar reacties in het gastenboek, maar ik weet niet of het BD-ers zijn!

                          groetjes
                          MJ
                          eMJeke
                          website

                          Comment

                          Working...
                          X