Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

13 tot 24 januari Auto Salon in Brussel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 13 tot 24 januari Auto Salon in Brussel

    Zoals elk jaar in januari zal het Auto Salon te Brussel plaatsvinden. Dit jaar is er weer het "grote" salon. Mooie gelegenheid om foto's van droomauto's te maken. Als iemand niet van auto's houdt lopen er altijd genoeg mooie meiden rond om te fotograferen
    http://www.salonauto.be
    Mijn website
    Een van de beste en meest proffesionele site's over lenzen:http://www.lenstip.com/


  • #2
    Re: 13 tot 24 januari Auto Salon in Brussel

    Oorspronkelijk geplaatst door dyniel Bekijk bericht
    Mooie gelegenheid om foto's van droomauto's te maken.
    Dat zal dan deze keer serieus tegenvallen ... Geen Bentley, geen Lamborghini, geen Corvette, geen Maserati ... en nog drie die me zo direct niet binnenspringen.

    Porsche en Ferrari zouden er dan weer wel staan dacht ik.

    Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

    Comment


    • #3
      Re: 13 tot 24 januari Auto Salon in Brussel

      zolang die mooie meiden er maar zijn
      zou er mij eigenlijk iemand kunnen helpen
      met wat juist de goeie instellingen zijn voor
      dergelijke sitaties? veel licht en de reflecties enzo...

      mvg,
      canon eos 450D + 18- 55mm IS

      Comment


      • #4
        Re: 13 tot 24 januari Auto Salon in Brussel

        Da's heel moeilijk te zeggen...
        Elke stand wordt apart verlicht, dus je moet eigenlijk per stand (of zelfs per auto) apart instellen als je de perfecte foto's wilt hebben. Of alles in RAW schieten en dan thuis bewerken.
        Je kunt in mijn album op Picasa kijken naar foto's van vorige edities en als je een foto goed vindt kun je in exif kijken
        Mijn website
        Een van de beste en meest proffesionele site's over lenzen:http://www.lenstip.com/

        Comment


        • #5
          Re: 13 tot 24 januari Auto Salon in Brussel

          Oorspronkelijk geplaatst door waterfanaat Bekijk bericht
          zolang die mooie meiden er maar zijn
          zou er mij eigenlijk iemand kunnen helpen
          met wat juist de goeie instellingen zijn voor
          dergelijke sitaties? veel licht en de reflecties enzo...

          mvg,
          Tips nodig, kijk hier maar even : Photographing an indoor car show like a pro en Case Study - Geneva car show
          Heb ze beide zelf geschreven trouwens ...

          Mark
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

          Comment


          • #6
            Re: 13 tot 24 januari Auto Salon in Brussel

            Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
            Dat zal dan deze keer serieus tegenvallen ... Geen Bentley, geen Lamborghini, geen Corvette, geen Maserati ... en nog drie die me zo direct niet binnenspringen.

            Porsche en Ferrari zouden er dan weer wel staan dacht ik.

            Mark
            En den deze heeft toegangskaarten tot de stand van Aston Martin voor de voorstelling van de Rapide Mijn salon kan al niet meer stuk
            So much to do, so little time !
            http://franky289.fotopic.net/

            Comment


            • #7
              Re: 13 tot 24 januari Auto Salon in Brussel

              Oorspronkelijk geplaatst door Franky19760 Bekijk bericht
              En den deze heeft toegangskaarten tot de stand van Aston Martin voor de voorstelling van de Rapide Mijn salon kan al niet meer stuk
              Cool, ik heb hem in Frankfurt gezien, best wel een mooie vier deurs, maar achterin bijzonder weinig hoofdruimte hoor ... toch als je 2m05 bent zoals ik

              Tijdens de persvoorstelling in Frankfurt hadden ze achterin twee grote, langharige windhonden zitten ... natuurlijk bleven die niet rustig toen het doek er afging en iedereen met luid applaus de wagen ontving ... denk dat het leer er niet zo nieuw meer uitzag achteraf.

              Mark
              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

              Comment


              • #8
                Re: 13 tot 24 januari Auto Salon in Brussel

                Wat zou de beste dag & moment zijn om foto's te gaan maken?
                Andy Lemaire

                andylemaire.be

                Comment


                • #9
                  Re: 13 tot 24 januari Auto Salon in Brussel

                  Oorspronkelijk geplaatst door andylemaire Bekijk bericht
                  Wat zou de beste dag & moment zijn om foto's te gaan maken?
                  dinsdag of donderdag en zorgen dat je er om 10u aan de deur staat als het opent ... dan direct naar de stand gaan die voor jou het belangrijkste is, eens 13u wordt het héél erg druk.

                  Vooral niet naar de nocturnes gaan, da's koppen lopen

                  Ik heb een kaart vastgekregen voor de VIP avond vandaag eens zien welke BV's ik tegenkom

                  Mark
                  Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                  Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                  Comment


                  • #10
                    Re: 13 tot 24 januari Auto Salon in Brussel

                    Ik heb gisteren zéér weinig "animatie" gezien.
                    Mooie auto's staan er wel, maar de droomauto's zijn erg beperkt

                    Comment


                    • #11
                      Re: 13 tot 24 januari Auto Salon in Brussel

                      Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels Bekijk bericht
                      Ik heb gisteren zéér weinig "animatie" gezien.
                      Mooie auto's staan er wel, maar de droomauto's zijn erg beperkt
                      Inderdaad, vond het eerlijk gezegd nogal tegenvallen, gelukkig moesten we niet betalen met de VIP avond kaart, maar ik denk niet dat Brussels Auto Salon een Europees salon zal worden zoals ze willen.

                      Rolls stond er, Ferrari en Porsche ... en dat was het dan wel, verder was er niet echt veel super auto te vinden op de verstopte R8 Spyder na

                      Mark
                      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                      Comment


                      • #12
                        Re: 13 tot 24 januari Auto Salon in Brussel

                        Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                        Inderdaad, vond het eerlijk gezegd nogal tegenvallen, gelukkig moesten we niet betalen met de VIP avond kaart, maar ik denk niet dat Brussels Auto Salon een Europees salon zal worden zoals ze willen.

                        Rolls stond er, Ferrari en Porsche ... en dat was het dan wel, verder was er niet echt veel super auto te vinden op de verstopte R8 Spyder na
                        Het was inderdaad opvallend hoe hard de fin. crisis heeft toegeslagen.
                        Ik heb vooral mijn oog laten vallen op de iets "betaalbare" nieuwe modellen. Zo vond ik de VW Scirocco wel erg knap en vooral erg ruim (zelfs voor mijn lengte).

                        Comment


                        • #13
                          Re: 13 tot 24 januari Auto Salon in Brussel

                          Voor de mensen die gaan voor het vrouwelijk schoon...
                          Autobouwers besparen op babes

                          Wie alleen naar het autosalon gaat voor de charmante pitspoezen, komt terug met een kater. Door de crisis hebben de autobouwers deze editie minder babes ingehuurd dan andere jaren. Maar geen nood, er zijn nog altijd automerken die begrijpen dat je kopers kan lokken als bloedmooie vrouwen zich over de motorkap vlijen. En wie het meer heeft voor mannelijk schoon, rept zich naar de Peugeot-stand.
                          "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                          500px

                          Comment


                          • #14
                            Re: 13 tot 24 januari Auto Salon in Brussel

                            Het aantal beursbabes viel idd flink tegen, was er zelf op de pers dag en VIP avond, wel megaveel auto's overigens.
                            Mensen die willen zien welke babes er rondliepen (sommigen waren helaas enkel ingehuurd voor de 1e dag): Foto's Autosalon Brussel 2010

                            Comment


                            • #15
                              Re: 13 tot 24 januari Auto Salon in Brussel

                              Hoi,
                              mss niet van toepassing hier maar gezien mijn laatste ervaringen in het sportpaleis....

                              Mag je wel zo maar foto's nemen van alles en nog wat op een beurs of evenement?


                              groetjes
                              dieter

                              Comment

                              Working...
                              X