Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

13,14 & 15 augustus 2005 - Middeleeuws kampement - Elzenhof Aarschot (B)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 13,14 & 15 augustus 2005 - Middeleeuws kampement - Elzenhof Aarschot (B)

    Hallo iedereen,

    Graag wil ik amateurfotografen uitnodigen voor ons middeleeuws evenement.
    Wat valt er zo te zien?
    Een historisch kampement, kanonnengebulder, een heuse veldslag, een valkenier, een vuurschow, ...
    Mensen zoals ik die er een hele dag rondlopen in historische kledij staan niet zo met een fototoestel, toch gebeurd dit meer en meer omdat iedereen wel foto's wil hebben van de een of andere gebeurtenis tijdens die dagen.

    Daar is waar jullie eigenlijk een rol zouden kunnen spelen..
    We gaan de mensen die zich op voorhand melden als fotograaf een herkenningsband geven zodat elke middeleeuwer op ons kampement weet van a das een specialeke .. En we gaan die mensen met herkenning ook toelaten om tijdens de veldslag vrijelijk in de veiligheidszone te mogen bewegen. Dus jullie staan voor het publiek.
    Het evenement is gratis voor iedereen.

    Wat zit erin voor ons?
    Ten eerste: hopelijk minder middeleeuwers met een fototoestel
    Ten tweede: de belofte dat wij een cdrommeke krijgen toegestuurd met jullie creatieve foto's (natuurlijk met jullie copyright op)

    Er komt zowiezo op onze site een link naar jullie eigen site.
    En iedere fotograaf die komt mag ene pakken op onze kosten!

    Eventuele interesse?
    Mailen graag met de melding welke dag je eventueel komt en uw naam erbij.
    Dan kom je op de lijst en krijg je een bandje om bij aanmelding op het evenement zelf

    met vriendelijke groeten,

    Timothy Lacroix
    timothylacroix@skynet.be
    Orde van de Hagelanders vzw

    Vanaf heden 6/8 is er een inschrijvingsstop.. Enkel voor maandag kunnen we er nog enkelen toelaten...
    Mijn excues maar het is niet anders!
    Last edited by Lacroix Timothy; 6 augustus 2005, 18:38.
    Audaces Fortuna Iuvat
    In Amicitia Unum

  • #2
    Re: 13,14 & 15 augustus 2005 - Middeleeuws kampement - Elzenhof Aarschot

    En dit is zeker de moeite waard,ben er verleden jaar geweest en geen moment spijt van gehad,ga er nu ook weer heen
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

    Comment


    • #3
      Re: 13,14 & 15 augustus 2005 - Middeleeuws kampement - Elzenhof Aarschot

      Evenals ik, wel geen 3 dagen, 1 dagje maar.

      Comment


      • #4
        Re: 13,14 & 15 augustus 2005 - Middeleeuws kampement - Elzenhof Aarschot

        Aangezien ik 13 en 14 ( en wie weet, zelfs 15 ?) augustus eens niet op kantoor vereist ben, zit het er dik in dat ik er ook zal zijn. Maar ik wacht nog wel even op mijn naam definitief op te geven, want ik heb thuis ook nog een bazin

        Comment


        • #5
          Re: 13,14 & 15 augustus 2005 - Middeleeuws kampement - Elzenhof Aarschot

          Yup, is een aanrader, ga er ook zeker naar toe, ben wel thuis nog aan 't onderhandelen of het nu 2 of 3 dagen gaan worden
          D7000 en wat glas

          Comment


          • #6
            Re: 13,14 & 15 augustus 2005 - Middeleeuws kampement - Elzenhof Aarschot

            Misschien nog een beetje leesvoer?

            Vorig jaar was er blijkbaar ook heel wat enthousiasme, maar waren er weing concrete afspraken tussen de BD'ers? Indien ik kan gaan (en dat zal dan waarschijnlijk zaterdag 13 zijn), dan hang ik alleszins ook mijn BD-lidkaart aan mijn nek. Nog iemand?

            Comment


            • #7
              Re: 13,14 & 15 augustus 2005 - Middeleeuws kampement - Elzenhof Aarschot

              Oorspronkelijk geplaatst door pcwiet

              Vorig jaar was er blijkbaar ook heel wat enthousiasme, maar waren er weing concrete afspraken tussen de BD'ers? Indien ik kan gaan (en dat zal dan waarschijnlijk zaterdag 13 zijn), dan hang ik alleszins ook mijn BD-lidkaart aan mijn nek. Nog iemand?
              Ik ga hoogstwaarschijnlijk ook, maar weet nog niet wanneer.
              Ik ga eerst het programma van Marktrock eens bekijken en laat dan weten wanneer ik er zal zijn.

              (Ik ben ook herkenbaar aan mijn neckstrap met BD-logo)

              hesy.be
              BD0319BE

              Comment


              • #8
                Re: 13,14 & 15 augustus 2005 - Middeleeuws kampement - Elzenhof Aarschot

                Ik weet wel nog niet welke dag ik kan komen, maar op mij kunnen jullie ook rekenen.
                Ik heb daar verleden jaar ook enkele mooie foto's kunnen maken.

                Tot binnenkort,
                Groetjes,
                FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                Comment


                • #9
                  Re: 13,14 & 15 augustus 2005 - Middeleeuws kampement - Elzenhof Aarschot

                  Wel ik kom ook, en ik zou er zeker graag andere BD'ers tegenkomen. Ik ben nog geen lid, maar dat gaat wel niet lang meer duren.
                  pixelpusher

                  Comment


                  • #10
                    Re: 13,14 & 15 augustus 2005 - Middeleeuws kampement - Elzenhof Aarschot

                    Heb die hagelanders al op bezoek gehad toen we met de Freinetschool in Haacht een evenement organiseerden. Schitterende mannen en mooi spectakel voor fotografen !
                    Enkele van mijn pics vind je op www.demuzehaacht.Be, doorklikken op het logo en dan naar "evenementen" en "in de ban van het kind".
                    Ik ga proberen om er te geraken, maar ik moet thuis ook nog negocieren.
                    Drie klein mannen en een vierde onderweg...zodus....
                    Geert

                    Comment


                    • #11
                      Re: 13,14 & 15 augustus 2005 - Middeleeuws kampement - Elzenhof Aarschot

                      Bjokke en Tammie zullen er ook zijn dit jaar ... wij gaan op zaterdag komen.
                      Ik zal nog een bevestigend mailtje sturen

                      Comment


                      • #12
                        Re: 13,14 & 15 augustus 2005 - Middeleeuws kampement - Elzenhof Aarschot

                        Dommi zal er ook zijn, nog even checken voor vervoer
                        Canon 20D/40D + Canon 25-105 4L + Canon 70-200L f4 + Canon 100 2.8 Macro + Canon 50 1.4 + Ext 1.4 II + Flash 580Ex

                        Comment


                        • #13
                          Re: 13,14 & 15 augustus 2005 - Middeleeuws kampement - Elzenhof Aarschot

                          Mogelijk komt 1/2trouwboek + ik ook daar wat lawaai maken , doch zeker niet op zaterdag.

                          Comment


                          • #14
                            Re: 13,14 & 15 augustus 2005 - Middeleeuws kampement - Elzenhof Aarschot

                            Dit interesseert me ook wel
                            Kan ik ook eens BD'ers in levende lijve ontmoeten
                            Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

                            Comment


                            • #15
                              Re: 13,14 & 15 augustus 2005 - Middeleeuws kampement - Elzenhof Aarschot

                              Hallo iedereen,

                              Alvast bedankt voor de grote reactie voor dit evenement!
                              Het is eigenlijk boven verwachting en dat is nu juist het probleem!
                              We moeten natuurlijk ook denken aan de veiligheid van jullie fotografen!
                              Het is de eerste keer dat we dit doen en dit initiatief staat nog in zijn kinderschoenen.
                              Hopelijk kunnen we de volgende edities meer mensen toelaten, maar eerst moeten we kijken hoe dit gaat...
                              Iedereen die door mij persoonlijk is gemaild geweest staat op de lijst en zal toegang verleend worden tot de veiligheidzone tijdens de slag.
                              Graag had ik ook iedereen willen bedanken voor zich aan te melden en ook voor diegenen die vorig jaar al eens zijn geweest! Het zal fijn zijn jullie allemaal te verwelkomen!

                              met vriendelijke groeten,
                              Timothy Lacroix
                              Orde van de Hagelanders vzw
                              timothylacroix@skynet.be
                              Audaces Fortuna Iuvat
                              In Amicitia Unum

                              Comment

                              Working...
                              X