Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

11 september - Fotografiebeurs - Expo Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 11 september - Fotografiebeurs - Expo Antwerpen

    Komende zondag (11 september) is er een fotografie beurs in de Expo in Antwerpen. Er staat een advertentie van in de nieuwe shoot.

    Zijn er mensen die ervaring hebben met dit evenement? Ik ben aan het twijfelen of ik zou gaan of niet, het leek me misschien wel een mooie kans om (goedkopere) accessoires of 2dehands spulletjes op de kop te tikken.

    R0b!n
    R0b!n
    PORTFOLIO

  • #2
    Re: Fotografiebeurs

    ik ga meestal naar dezelfde (dipro?) beurs in Gent.
    Ze hebben een tijdlang geen fotografie beurs meer georganiseerd, en enkel nog computer. Sedert een paar jaar is de fotobeurs weer van start, maar het aanbod van tweedehands-handelaars is variabel. Ik weet niet of er in A'pen meer aanbod is als in Gent. Heb er wel al zaken aangekocht. Zorg dat je vooraf op de hoogte bent van de prijzen van de dingen die je graag zou aanschaffen.


    Ch.
    www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -

    Comment


    • #3
      Re: Fotografiebeurs

      Ik was al van zins daaromtrent een lijstje te maken betreffende lenzen
      Assecoires weet ik meestal niet op voorhand... Dat gaat gewoon van "Hey dat ziet er leuk uit "... Maarja das dan ook weer eigen aan een beurs zeker? Je hebt zowiezo wat rommel mee Maar die kosten dan ook geen 100den euros
      R0b!n
      PORTFOLIO

      Comment


      • #4
        Re: 11 september - Fotografiebeurs - Expo Antwerpen

        Ik ben niet naar de beurs geweest en wil wel horen of dat de goede beslissing was. Veel standen? Veel materiaal? Redelijke prijzen?
        Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

        Comment


        • #5
          Re: 11 september - Fotografiebeurs - Expo Antwerpen

          Ik ook niet Ik ben in de plek een 2dehands lens gaan kopen
          Binnenkort is er terug in Antwerpen, en dan ga ik misschien wel met een vriend (ookal weet die vriend het nog niet)
          R0b!n
          PORTFOLIO

          Comment


          • #6
            Re: 11 september - Fotografiebeurs - Expo Antwerpen

            Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
            Ik ben niet naar de beurs geweest en wil wel horen of dat de goede beslissing was. Veel standen? Veel materiaal? Redelijke prijzen?
            Je hebt niets gemist.
            Het word elke keer minder daar op de beurs.
            Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
            Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

            Comment

            Working...
            X