Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Studio opbouwen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Studio opbouwen

    Hey,


    mijn vriendin haar broer wil zelf zijn studio bouwen voor de catalogus van zijn bedrijfje (onderdelen voor trial moto en kledij) te maken. Hij moet nog vanaf nul beginnen met de studioset.

    Welke raad kunnen jullie hem geven?
    ...Canon EOS D...
    .:Mijn website in opbouw:.

  • #2
    Re: Studio opbouwen

    Van zich goed te informeren

    Je kan hier genoeg info vinden. Gebruik de zoek eens.

    Het belangrijkste is dat je eerst bepaalt wat je wilt.
    Welke fotografie : blijkbaar kleren ; bepaalt oa hoeveel licht en de wattage dat je nodig hebt ; vb foto's maken van horloges # foto's van een volledig model die kleren showt ; hoe vaak ga ik dit gebruiken ; voor welke periode ga ik dit gebruiken ; hoe professioneel moet het zijn en hoeveel wil ik investeren .

    Eventueel kan je zelfs de zaak uitbesteden....

    Net zoals bij het opstarten van zijn bedrijfje moet hij dus een plan opmaken, vandaaruit zijn behoeften bepalen en dan zien hoe hij deze behoeften kan invullen,...

    Klinkt nogal economisch maar zo vermijd je slechte aankopen ...

    Comment


    • #3
      Re: Studio opbouwen

      Oorspronkelijk geplaatst door stefken
      Van zich goed te informeren

      Je kan hier genoeg info vinden. Gebruik de zoek eens.

      Het belangrijkste is dat je eerst bepaalt wat je wilt.
      Welke fotografie : blijkbaar kleren ; bepaalt oa hoeveel licht en de wattage dat je nodig hebt ; vb foto's maken van horloges # foto's van een volledig model die kleren showt ; hoe vaak ga ik dit gebruiken ; voor welke periode ga ik dit gebruiken ; hoe professioneel moet het zijn en hoeveel wil ik investeren .

      Eventueel kan je zelfs de zaak uitbesteden....
      Momenteel wordt het al gedaan door een fotograaf. Het probleem is dat hij niet elke keer de fotograaf kan vragen als hij één nieuw onderdeel binnen heeft. Snap je? Daarom wil hij dit nu zelf gaan doen.

      Het zijn niet alleen kleren, maar ook onderdelen van de moto zelf (carbon onderdelen, opzetstukken, vijzen, ...).

      Aan welk bedrag mag hij zich minstens verwachten?
      ...Canon EOS D...
      .:Mijn website in opbouw:.

      Comment


      • #4
        Re: Studio opbouwen

        Je kan op de volgende link op photosg eens kijken.

        Toch al een OK setje voor een studio voor pakweg 300 euro.

        Het gaat wel degelijk om een set, niet slechts 1 flits.
        Voor zaken zoals vijzen, delen van de moto kan je eens kijken nr deze opnametafel voor productfotografie.


        Uiteraard kan je duurder gaan.
        Loop eens door de catalogus op de site.
        Je kan ook eens naar http://www.fotokonijnenberg.nl/ naar de studio sectie gaan kijken.

        Succes!

        Comment

        Working...
        X