Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw-Zeeland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuw-Zeeland

    Zijn er mensen hier al in Nieuw-Zeeland geweest en hebben die daar misschien mooie foto's van?

    Lijkt me een zalig landschap!

  • #2
    Re: Nieuw-Zeeland

    Niemand?

    Comment


    • #3
      Re: Nieuw-Zeeland

      De zoekopdracht van BD helpt je zo verder
      bv: http://users.pandora.be/kiekjes

      mod Jo(han)
      Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

      Comment


      • #4
        Re: Nieuw-Zeeland

        daar zijn boeken zat over hoor, waarom hier dan een paar foto,s vragen????.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Nieuw-Zeeland

          Omdat ik het hier aan de mensen vraag, waarvan de foto's van die mensen komen en niet louter uit een boek. Ik wil met mensen kunnen praten over die momenten zodat het een bredere invalshoek geeft over het perspectief.

          Vele dingen die je niet kan afleiden uit een foto en wat tekst in een boek.

          Comment


          • #6
            Re: Nieuw-Zeeland

            100% mee eens Helaas ben ik er nog niet geweest maar het staat wel
            op mijn verlanglijstje !



            Oorspronkelijk geplaatst door Stefano
            Omdat ik het hier aan de mensen vraag, waarvan de foto's van die mensen komen en niet louter uit een boek. Ik wil met mensen kunnen praten over die momenten zodat het een bredere invalshoek geeft over het perspectief.

            Vele dingen die je niet kan afleiden uit een foto en wat tekst in een boek.

            Comment


            • #7
              Re: Nieuw-Zeeland

              Oorspronkelijk geplaatst door Stefano
              Omdat ik het hier aan de mensen vraag, waarvan de foto's van die mensen komen en niet louter uit een boek. Ik wil met mensen kunnen praten over die momenten zodat het een bredere invalshoek geeft over het perspectief.

              Vele dingen die je niet kan afleiden uit een foto en wat tekst in een boek.
              ok nu wel duidelijk, maar bij de eerste titel niet.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Nieuw-Zeeland

                Iemand heeft me verteld dat je maar éénmalig een visum kan krijgen om dit fascinerend land te bezoeken?

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuw-Zeeland

                  Als je eens wilt praten met mensen die in Nieuw Zeeland hebben rondgereisd, dan moet je zeker naar de Reismarkt in Brugge (11 & 12 maart) komen. Zie ook http://www.wegwijzer.be/reismarkt/index.html onder de rubriek 'reizigers informeren reizigers'.
                  Ik weet niet wie je die nonsens over dat éénmalig visum in je oor gefluisterd heeft (welk land wil niet zo veel mogelijk buitenlandse valuta aantrekken?), maar wellicht gaat het hier over een werkvisum voor jongeren. Sinds 1 nov 2004 kunnen Belgische jongeren tussen 18 & 30 jaar een werkvisum krijgen voor een periode van 1 jaar. Ik kan mij inbeelden dat je dat slechts één keer kan krijgen. Maar een éénmalig toeristenvisum,.... naaah, zeker niet.

                  Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuw-Zeeland

                    Indien je echt specifieke vragen hebt, ken ik iemand die naar ginder getrokken is voor 1 jaar maar er zeker langer gaat blijven.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuw-Zeeland

                      Oorspronkelijk geplaatst door tootje
                      Indien je echt specifieke vragen hebt, ken ik iemand die naar ginder getrokken is voor 1 jaar maar er zeker langer gaat blijven.

                      En waar precies bevind zij/hij zich? Uit welke reden? Ook into fotografie?

                      Groetjes

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nieuw-Zeeland

                        Hij werkt er als consultant voor Nokia, en is totaal niet met fotografie bezig.
                        Daarom zei ik ook "indien je specifieke vragen hebt"

                        Ik heb vroeger in een soort reisclubje gezeten, dit waren een aantal mensen (vooral cabinepersoneel) die bij het vroegere Sabena gewerkt hadden. Met als hobby verre reizen. Een ervan was naar Nieuw Zeeland geweest en was nogal ontgoocheld teruggekeerd met de woorden: "Als je Noorwegen en Schotland gezien hebt, dan heb je Nieuw Zeeland gezien"

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nieuw-Zeeland

                          Oorspronkelijk geplaatst door tootje
                          Hij werkt er als consultant voor Nokia, en is totaal niet met fotografie bezig.
                          Daarom zei ik ook "indien je specifieke vragen hebt"

                          Ik heb vroeger in een soort reisclubje gezeten, dit waren een aantal mensen (vooral cabinepersoneel) die bij het vroegere Sabena gewerkt hadden. Met als hobby verre reizen. Een ervan was naar Nieuw Zeeland geweest en was nogal ontgoocheld teruggekeerd met de woorden: "Als je Noorwegen en Schotland gezien hebt, dan heb je Nieuw Zeeland gezien"
                          Maar het bier is er wel veel goedkoper

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nieuw-Zeeland

                            Oorspronkelijk geplaatst door tootje
                            Een ervan was naar Nieuw Zeeland geweest en was nogal ontgoocheld teruggekeerd met de woorden: "Als je Noorwegen en Schotland gezien hebt, dan heb je Nieuw Zeeland gezien"
                            Maar ja, als je nog nooit Noorwegen en Schotland hebt gezien!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nieuw-Zeeland

                              Ierland, Schotland & Nieuw-Zeeland staan toch wel op mijn lijst.

                              In Nieuw-Zeeland zou ik willen verblijven maar dan gewoon afgezonderd. Ik alleen met papier & pen, vele (fantasy)boeken, een fototoestel en printer en een hond en schaap!

                              En als laatste maar niet het onbelangrijkste, al mijn fantasie

                              Comment

                              Working...
                              X