Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demo dag van INCA van D200 in Utrecht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Demo dag van INCA van D200 in Utrecht

    Zo,

    Vandaag bij een van de vele demodagen geweest die INCA heeft georganiseerd om de D200 te promoten.
    Vroeg op moeten staan en samen met mijn vader vanuit het zuiden van Limburg richting Utrecht vertrokken.
    Godzijdank geen echte files gehad en ruim op tijd aanwezig kunnen zijn in het Beatrix gebouw alwaar de demodag mbv Lexar, Epson en EIZO gehouden werd. Had wel verwacht dat er aardig wat mensen zouden zijn , maar had niet gedacht dat dit een kleine 150 man en een paar dames zouden zijn.
    Merendeel van de aanwezigen hebben al een D70 en zien de D200 als de logische opvolger daarvan. Ook waren enkele D200 eigenaars aanwezig en naar hun ervaringen zijn deze dik tevreden met hun nieuwe aanwinst.
    Eerste deel van de ochtend het standaard salespraatje mogen aanhoren over de D200 en wat aanverwante zaken.
    In de middag dan een programma met seminars over kleurprofielen, Photoshop CS2, RAW handling en Creative lightning. tegelijkertijd kon men achter in de zaal aan de gang met meerdere D200'voorzien van de nieuwe 18-200 VRII en nog enkele exotische lenzen ( exotisch noem ik een 200mm F2 VR , 300mm f2 VR en 600mm joekel van een trompet ).
    Genomen pics kon men op aanwezige PC's bekijken en zelfs uitprinten op een Epson R2400 printer. Tevens waren her en der wat scenes gekreeerd alwar men met de kamera's foto's van kon trekken. Ook met de SU800 /R200 flitskit.
    Ik moet zeggen, de D200 is een pracht van een toestel, de 18-200 lens een niet te versmaden all-in-one oplossing. Verder een dikke pluim voor de organisatie, naar mijn mening hebben ze deze dag goed opgezet.
    En het ergste is dat het verlangen naar een D200 een stuk groter is geworden.
    Weet niet of er nog BD-ers vandaar daar zijn geweest, hoe hebben deze de demo ervaren ?

    Grtz

    B
    Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is
Working...
X