Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gang bang

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gang bang

    nee niet wat jullie dachten, perverted minds

    voor diegenen die 't nog ni weten: I love to shoot headbangers on stage

    Trevor en John (focus op Trevor)




    Trevor Peres solo in actie




    Trevor en John (focus op John)

    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

  • #2
    Re: Gang bang

    Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71
    nee niet wat jullie dachten, perverted minds
    ik pleit schuldig, ik dacht dat je een foto van een straatbende had genomen die vuurwerk afschoot

    ontopic .. de tweede foto bekoort me het meest .. de andere zijn me net te chaotisch .. maar voor deze muziek mag dat mogelijks

    Comment


    • #3
      Re: Gang bang

      Voor mij ook nr 2 en niet vanwege de witte sokken

      Jo.
      A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
      Nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: Gang bang

        Ik vind het knappe foto's, alleen is het licht zo licht en voelt het niet hardcore aan. Dat is het gevoel in mijn perverted mind

        Comment


        • #5
          Re: Gang bang

          1 & 2 voor mij
          misschien idd te "warm" maar heel leuke live foto's!

          edwin

          Comment


          • #6
            Re: Gang bang

            In de 'gang' zou ik hier 'bang' van worden
            mvg,
            Ludo V.

            Comment


            • #7
              Re: Gang bang

              Laat ze maar komen Ik zal eens beginnen opletten naar iemand met een D70 op een concert ik ben degene en wss ook de enige concertfotograaf met een Minolta dus je kan me moeilijk missen.
              HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
              Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

              Comment


              • #8
                Re: Gang bang

                Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X
                Laat ze maar komen Ik zal eens beginnen opletten naar iemand met een D70 op een concert ik ben degene en wss ook de enige concertfotograaf met een Minolta dus je kan me moeilijk missen.
                spreek dan wel de juiste aan hè, die avond heb ik er drie met een d70 zien rondlopen . (diegene met de kitlens en de zilveren telelens is het in ieder geval niet )

                (volgende HTL-bezoeken: 11/02 FYU2 en 01/04 In Flames & Sepultura)

                Comment

                Working...
                X