Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2dehandsbeurs Berchem ????

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 2dehandsbeurs Berchem ????

    Kan iemand mij bevestigen of daar inderdaad een 2dehandsbeurs is in de Alpheusdal te Berchem op zondag 22 januari ?
    Ik dacht dat ik hier ergens iets over gelezen had !
    Alvast bedankt

  • #2
    Re: 2dehandsbeurs Berchem ????

    Klopt inderdaad,
    Zie dze site

    mvg
    Kamiel
    www.kamielkelders.be

    Comment


    • #3
      Re: 2dehandsbeurs Berchem ????

      En op deze site kan je er ook info over vinden:
      I found a great domain name for sale on Dan.com. Check it out!
      Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
      www.bartvo.be

      Comment


      • #4
        Re: 2dehandsbeurs Berchem ????

        Klopt inderdaad .
        Het is alleen te hopen dat het niet zoals vorige keer in de kleinste zaal is
        En er is tegenwoordig meer nieuw dan 2ehands te koop met de te verwachten hoge prijzen natuurlijk .
        Canon EOS ...D + enkele "L" glaasjes ( zo van die snelle ) + een goe bliksembakske ( 580 ) + een stevig statiefke met deftig kopke

        Comment


        • #5
          Re: 2dehandsbeurs Berchem ????

          Oorspronkelijk geplaatst door B@rT
          En op deze site kan je er ook info over vinden:
          http://www.fotografiebeurs.be/

          amai hij margeert die heeft er wel een tijdje overgedaan pffffff
          en nu hopen dat die ook op tijd wordt bijgewerkt!
          Is wel lachen als je de foto's bezien van die beurs
          D70 + Sigma 17-70 Macro, SB-800, SB-28, sigma 70-200, sigma 180 macro, lowpro computrekker,2 x manfrotto 190pro + 229 kop, Gitzo RA4 en RN4 kop een eenigte paraplukes en nog veel rommel :)

          Comment


          • #6
            Re: 2dehandsbeurs Berchem ????

            Iemand een idee of het te voet doenbaar is vanaf Berchem-station? Volgens een stadsplannetje wel, maar dat kan altijd wat tegenvallen. Ik zou wel eens willen zien wat ze daar allemaal te koop aanbieden en eens uitijken naar een paar filters een een step-up ring. Ik ben niet zinnens om er met de auto naartoe te rijden, want dan kan ik evengoed een wat hogere prijs aan de plaatselijke fotoboer hier in de buurt geven.

            Comment


            • #7
              Re: 2dehandsbeurs Berchem ????

              Oorspronkelijk geplaatst door pcwiet
              Iemand een idee of het te voet doenbaar is vanaf Berchem-station?
              Dat is te voet zeker te doen, hangt er natuurlijk van af welke afstanden je gewoon bent ... . Ik schat dat de afstand ongeveer 2 km is, dus op een twintigtal minuutjes moet dat te doen zijn. Het is trouwens makkelijk te vinden vanaf het station.

              Groetjes en goeie wandeling!

              Wim
              Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
              Fujifilm X100V - Sony RX100M3

              Comment


              • #8
                Re: 2dehandsbeurs Berchem ????

                Oorspronkelijk geplaatst door Wivo
                Dat is te voet zeker te doen, hangt er natuurlijk van af welke afstanden je gewoon bent ... . Ik schat dat de afstand ongeveer 2 km is, dus op een twintigtal minuutjes moet dat te doen zijn. Het is trouwens makkelijk te vinden vanaf het station.

                Groetjes en goeie wandeling!

                Wim
                TNX Wivo Na mijn recente knie-operatie ben ik niet getraind, maar 2 km is ongeveer de afstand die ik dagelijks heen en weer afleg van het station naar mijn kantoor, dus dat zal wel lukken.

                Comment


                • #9
                  Re: 2dehandsbeurs Berchem ????

                  Idd. Wiet een 20 tal minutjes wandelen is het, maar veel te beleven en te zien is het onderweg niet!

                  Comment


                  • #10
                    Re: 2dehandsbeurs Berchem ????

                    Misschien is intressant om hier te laten weten wie er allemaal gaat, hiet is misschien plezieriger in groep een koffietje te drinken

                    Dus bij deze: Ik ga al zeker en heb met een aantal andere Bd'ers al afgesproken om 08.30hr.

                    Groeten.
                    KEEP THE SPIRIT HIGH AND KEEP ON CAPTURING!!!
                    http://www.photopat.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: 2dehandsbeurs Berchem ????

                      Oorspronkelijk geplaatst door paepke
                      Misschien is intressant om hier te laten weten wie er allemaal gaat, hiet is misschien plezieriger in groep een koffietje te drinken

                      Dus bij deze: Ik ga al zeker en heb met een aantal andere Bd'ers al afgesproken om 08.30hr.

                      Groeten.
                      Ik kom ook maar niet om 8.30u hoor 10u is vroeg genoeg om de eerste te zijn
                      D70 + Sigma 17-70 Macro, SB-800, SB-28, sigma 70-200, sigma 180 macro, lowpro computrekker,2 x manfrotto 190pro + 229 kop, Gitzo RA4 en RN4 kop een eenigte paraplukes en nog veel rommel :)

                      Comment


                      • #12
                        Re: 2dehandsbeurs Berchem ????

                        zal waarschijnlijk ook wel ff binnenspringen... mss een flitserke proberen op de kop te tikken. Een uur kan ik niet direct opgeven, te zien om hoelaat ik uit mijn bed geraak

                        Comment


                        • #13
                          Re: 2dehandsbeurs Berchem ????

                          Dat zie ik ook wel zitten !!
                          Ik probeer daar om 10.00 aan te komen
                          Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: 2dehandsbeurs Berchem ????

                            Ik weet nog niet of ik er ook ga zijn, maar alleszins niet vòòr 10 uur, ik vind 4 euro inkom al genoeg. 8 euro om bij de "vroege vogels" te horen, heb ik er niet voor over Het schijnt daar niet zo groot te zijn, dus ik zal wel een paar bekenden tegen het lijf lopen zeker? Ik zal mijn lidkaart (van vorig jaar hé ) aan mijn nek hangen indien ik kom.

                            Comment


                            • #15
                              Re: 2dehandsbeurs Berchem ????

                              Ik kom ook met een kameraad.
                              Zal rond 10.30 uur zijn want we moeten eerst nog de vrouwen afzetten in Wijnegem shoppingcenter (is zondag uitzonderlijk geopeopend voor vtm familiedag).
                              Last edited by zunoel; 21 januari 2006, 08:53. Reden: aankomst vervroegd
                              Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                              Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                              Comment

                              Working...
                              X