Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Locaties Gent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Locaties Gent

    Hallo iedereen,

    Heeft iemand tips voor toffe foto locaties in Gent?

    En ik bedoel niet de graslei of het gravensteen, maar bijvoorbeeld hoge gebouwen van waarop je kan/mag fotograferen. Of verborgen natuurpareltjes?

    Groeten,
    Bart

  • #2
    Re: Locaties Gent

    Hoge gebouwen? De toren van de St-Baafskathedraal. Open voor publiek tijdens de Gentse Feesten, maar daarbuiten weet ik het eigenlijk niet. In de toren van het Belfort kan je volgens mij wel het hele jaar door (of toch bijna). Ben eigenlijk nog nooit in het Belfort geweest, zou dat eigenlijk eens moeten doen...

    Voor de rest ben ik ook geinteresseerd in eventuele volgende reacties, want hoewel ik van Gent ben, kan ik niet zeggen dat ik hier echt verborgen pareltjes ken

    Buiten het centrum heb je het natuurgebied Bourgoyen-Ossemeersen en de Gentse haven waar je wel eens wat leuke beelden kan schieten.
    Groeten, David

    Comment


    • #3
      Re: Locaties Gent

      Al hier geweest ? http://design.museum.gent.be
      vbn van op de GF 2002 http://www.gentbrugge.be/3Informatio...eFeesten32.htm
      Voor trouwfoto's binnenwippen waard

      Comment


      • #4
        Re: Locaties Gent

        waarvoor moet de lokatie dienen?
        als kader voor een shoot (modellenshoot? artikels? publikatie?)
        of gaat het om foto's van de lokatie zelf?
        mm
        ∏__|_ ∏__|_
        "no rules, great shots"
        Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

        Comment


        • #5
          Re: Locaties Gent

          Bedankt voor de tips. Ik ga zeker eens langs op het Belfort. Naar de haven misschien ook. Op de Bourgoyen ben ik al een paar keer langs geweest (maar eerder om te joggen dan om foto's te trekken).

          Om op de vraag van MM te antwoorden. Ik wil gewoon foto's van de locatie zelf (of vanop de lokatie in het geval van hoge gebouwen en torens). Ik ben een absolute beginneling, en aan modellenshoots waag ik me voorlopig niet.

          Groeten,
          Bart

          Comment

          Working...
          X