Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Freelancers fotografen Breda

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Freelancers fotografen Breda

    Freelancers (journalisten en fotografen) in de regio Breda

    ISSUE Magazine is een glossy business to business magazine dat zich voornamelijk richt op de ondernemende particulier en het bedrijfsleven in de regio. Op een eigentijdse wijze wordt de lezer van ISSUE geïnformeerd over de regio en haar activiteiten. Naast nieuws uit de regio zullen vaste onderwerpen als auto’s, vastgoed, interieur, kunst, lifestyle, fashion, beauty, reizen, juwelen & sieraden en gastronomie ruim aan bod komen.

    Al meer dan 10 jaar is ISSUE Magazine niet meer weg te denken uit de regio Breda. Sinds december 2005 verschijnt ISSUE Magazine ook in de regio Utrecht.

    ISSUE Magazine wordt uitgegeven door BM Publishers, onderdeel van de uitgeverij van Talkies Magazine, het landelijke magazine: Leading in Luxurious Lifestyle.

    Voor de editie Breda zoeken wij per direct freelance journalisten en fotografen.

    Belangstellende kunnen een e-mail sturen naar: info@issuemagazine.nl
    (9 jan. t/m 16 jan)
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

  • #2
    Re: Freelancers fotografen Breda

    Zoeken ze nou fotografen uit Breda of uit Utrecht

    Comment


    • #3
      Re: Freelancers fotografen Breda

      spijtig dat het zo ver is

      Comment


      • #4
        Re: Freelancers fotografen Breda

        Oorspronkelijk geplaatst door Joost
        Zoeken ze nou fotografen uit Breda of uit Utrecht
        regio Breda, als het Utrecht was geweest had ik zelf wel gereageerd op deze vacature

        Maar Breda is toch meer richting Belgische grens, dus dacht bij mezelf, wie weet maak ik er nog wel een BD'r blij mee
        http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

        Comment


        • #5
          Re: Freelancers fotografen Breda

          ik heb gemailt... 100 km valt wel mee

          Comment

          Working...
          X