Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar staat nu het "grijsbalkje" om helderheid scherm te controleren ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar staat nu het "grijsbalkje" om helderheid scherm te controleren ?

    Vroeger stond er op de homepage van BD een balkje met blokjes met verschillende grijstinten waarmee men de helderheid van het beeldscherm kon controleren (alle blokjes moesten zichtbaar zijn).

    Is dat verloren geraakt bij het omzetten naar de nieuwe website want ik vind het niet meer Het lijkt me wel interessant om dat toch ergens te voorzien zodat alle BD-bezoekers de foto's min of meer met dezelfde helderheid zouden zien...

    Aanleiding van deze vraag is deze topic .
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

  • #2
    Re: Waar staat nu het "grijsbalkje" om helderheid scherm te controleren ?

    den deze?

    ik zou het niet weten
    Mac

    Comment


    • #3
      Re: Waar staat nu het "grijsbalkje" om helderheid scherm te controleren ?

      Zo iets bedoel ik idd. Dat stond hier vroeger toch op de homepage maar nu niet meer ??
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • #4
        Re: Waar staat nu het "grijsbalkje" om helderheid scherm te controleren ?

        Ziezo, U vraagt, wij draaien.
        Peter heeft de forumtemplate aangepast (thanks ).

        Het balkje met een aantal grijsstappen van wit naar zwart staat nu op iedere forumpagina, helemaal onderaan.

        Als je met de muisaanwijzer op het balkje blijft staan krijg je wat extra info (Internet Explorer en Opera).
        Hombre

        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

        Comment


        • #5
          Re: Waar staat nu het "grijsbalkje" om helderheid scherm te controleren ?

          is idd wel handig dat balkje ik was hem ook al ff kwijt

          Comment


          • #6
            Re: Waar staat nu het "grijsbalkje" om helderheid scherm te controleren ?

            Perfect ! Dat is service. Bedankt !
            Mijn fotowebsite : www.filover.be

            Comment


            • #7
              Re: Waar staat nu het "grijsbalkje" om helderheid scherm te controleren ?

              Oorspronkelijk geplaatst door filipo
              Perfect ! Dat is service. Bedankt !
              Is dat niet gelijk waar dat staat? Je kan dat op verschillende sites zien .

              Comment


              • #8
                Re: Waar staat nu het "grijsbalkje" om helderheid scherm te controleren ?

                Je kan ook wallpapers downloaden op www.eci.org (ga naar Downloads, scrol naar Monitor en kies voor Mac of PC). Als je de afbeelding (met het aantal pixels van jou scherm) als wallpaper plaatst, kan je de helderheid van je scherm beoordelen zonder dat een programma de file kan veranderen.
                Want je kijkt nu de helderheid van je scherm na in je internetbrowser, maar wie zegt je dat je browser de kleuren of helderheden juist weergeeft?
                Beter of safe spelen en de afbeelding als wallpaper plaatsen.

                Comment


                • #9
                  Re: Waar staat nu het "grijsbalkje" om helderheid scherm te controleren ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door phaida
                  Want je kijkt nu de helderheid van je scherm na in je internetbrowser, maar wie zegt je dat je browser de kleuren of helderheden juist weergeeft?
                  Het zou toch de eerste keer zijn dat ik hoor dat een browser iets aan de helderheid van je scherm veranderd .

                  Comment

                  Working...
                  X