Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bokrijk by night

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bokrijk by night

    Zo, en zoals beloofd dan nu de nachtversie.

    Het zijn 2 foto´s van de Winteravonden in Bokrijk en ééntje is van de week ervoor nl Bokrijk by night: Dwaallichtjes.

    Binnenkort zal ik ook werk maken van een album met alle foto´s.








    Wat kan beter, waar moet ik in het vervolg op letten?
    Zijn de bewerkingen er niet over?


    Merci

    ** edit bij deze de aangepaste versie van nr3 online gezet zoals ik eerst wilde doen. De verwijderde foto staat hier nog. edit **
    Last edited by LJ Tom; 12 januari 2006, 16:11.
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

  • #2
    Re: Bokrijk by night

    de eerste erg mooi, de laaste toch wel een beetje jammer van de teksts vind ik dan.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Bokrijk by night

      Dat van die tekst kan ik je wel gelijk geven.
      Ik heb tal van zaken geprobeerd. Ook bijsnijden, maar vond het dan niet hetzelfde effect hebben, en leeg van onder vond ik ook te kaal.

      Zal straks eens iets anders proberen.
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

      Comment


      • #4
        Re: Bokrijk by night

        Voor mij heb je met je bewerkingen toch wat overdreven, vooral bij de tweede. Een zwevend kruis en een kandelaar die wel erg schuin staat.
        Bij de derde is het tunneleffect wat je er via het licht nog in wil brengen wel aardig maar hier is de tekst toch wel erg groot en daardoor storend in mijn ogen. Mooie poging maar in mijn ogen net iets té ver gegaan met je bewerkingen.
        Wat kan beter, waar moet ik in het vervolg op letten?
        Zijn de bewerkingen er niet over?
        En als je hier antwoord op wil hebben kun je in het vervolg toch beter posten in het onderdeel "beoordeel".
        Last edited by jan.brouwers; 12 januari 2006, 09:28.
        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

        Comment


        • #5
          Re: Bokrijk by night

          Moet je teleurstellen, maar enkel de 3e is gemanupileerd in die mate.
          De 2e is niks aan veranderd, enkel de levels en contrast.
          Die kandelaar en het kruis hingen zo. Dat is onderdeel van "Bokrijk By Night - Dwaallichtjes" die vanaf maandag weer van start gaan.

          De laatste ga ik straks aanpassen terug zonder de tekst.


          Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers
          Voor mij heb je met je bewerkingen toch wat overdreven, vooral bij de tweede. Een zwevend kruis en een kandelaar die wel erg schuin staat.
          Bij de derde is het tunneleffect wat je er via het licht nog in wil brengen wel aardig maar hier is de tekst toch wel erg groot en daardoor storend in mijn ogen. Mooie poging maar in mijn ogen net iets té ver gegaan met je bewerkingen.

          En als je hier antwoord op wil hebben kun je in het vervolg toch beter posten in het onderdeel "beoordeel".
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

          Comment


          • #6
            Re: Bokrijk by night

            Oorspronkelijk geplaatst door LJ Tom
            Moet je teleurstellen, maar enkel de 3e is gemanupileerd in die mate.
            De 2e is niks aan veranderd, enkel de levels en contrast.
            Die kandelaar en het kruis hingen zo. Dat is onderdeel van "Bokrijk By Night - Dwaallichtjes" die vanaf maandag weer van start gaan.

            De laatste ga ik straks aanpassen terug zonder de tekst.
            Nou Tom ik ben door je info niet teleurgesteld hoor, maar ik ben ervan uitgegaan hoe de situatie in dat kerkje was toen wij er waren (vorige week donderdag) en toen stond die kandelaar recht en dat kruis hing er ook niet.
            Vandaar dus mijn opmerkingen, weet dus nu dat er nog andere "dingen" te zien zijn in Bokrijk, zal eens af en toe op hun site kijken om op de hoogte te blijven.
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

            Comment


            • #7
              Re: Bokrijk by night

              De verlichting die nu met de "Winteravonden in Bokrijk" aan was, is ongeveer dezelfde die ook gebruikt wordt voor "Bokrijk by night" Alleen is bij de "Winteravonden" nog wat extra accent gelegd en bij het "By Night verhaal" is er veel meer actie met licht, geluid, vertelsels........

              De moeite om te zien! Wel wat duurder dan de "Winteravonden" Maar zeker de moeite. Ik ga zelf binnenkort nog eens zien.
              Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

              Comment


              • #8
                Re: Bokrijk by night

                Heel kunstig deze had ik nog niet gezien.
                Groeten Leon
                http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
                Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

                Comment


                • #9
                  Re: Bokrijk by night

                  De eerste kan ik wel smaken, heel mooi met dat licht.
                  De andere twee zijn voor mij qua uitvoering iets minder, bij de tweede een beetje jammer van het uitbranden op het eerste woord en de derde mist wat scherpte om helemaal aan te spreken.
                  fotosite

                  Comment

                  Working...
                  X