Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kerstsfeer in Brussel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kerstsfeer in Brussel







    Dit zijn de laatste wat mij betreft van Brussel ik hoop dat het niet begint tegen te steken.
    Groetjes.
    lucv.be - instagram - facebook

  • #2
    Re: Kerstsfeer in Brussel

    Hele leuke reeks. Die eerste dat hab je er geod gezien en is een van die gelukte straatfotografie foto's.

    En tja de grote markt is mooi he. En dat heb je perfect op een leuke manier vastgelegd.

    3 knappe foto's!!!

    Maar is het nu zo lang geleden dat ik daar met een camera in de hand gestaan heb? Want wat jij daar fotografeert dat lukt toch niet met een 18-70 en dat is de grootste breedhoek in je lijstje. Mijn eerste reactie was namelijk he hoe breed moet je gaan om dat door zo vast te leggen. De laatste keer dat ik er stond met een camera lukte wat jij daar deed namelijk van geen kant want ik had niet genoeg breedhoek.

    Comment


    • #3
      Re: Kerstsfeer in Brussel

      Hij heeft het toch gedaan met 18mm Kevlar...
      Stond zaterdag ook verbijsterd te kijken naar een 'pano' van Antwerpen op 18mm geschoten-----dacht dat ik de fisheye van Sigma van Marc erop had zitten, maar neen, was 18mm

      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


      Comment


      • #4
        Re: Kerstsfeer in Brussel

        Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
        Hij heeft het toch gedaan met 18mm Kevlar...
        Stond zaterdag ook verbijsterd te kijken naar een 'pano' van Antwerpen op 18mm geschoten-----dacht dat ik de fisheye van Sigma van Marc erop had zitten, maar neen, was 18mm
        Allee dan zal ik daar toch nog eens terug moeten gaan want het zal dan wel van mijn 10D geleden zijn (en dan zonder mijn fisheye) dat ik daar nog eens foto's gaan nemen ben.... de tijd gaat snel

        Comment


        • #5
          Re: Kerstsfeer in Brussel

          Ik vind ze alle drie heel goe maar de 2°foto heeft mijn voorkeur, de lucht is zalig in diene foto.

          Goe bezig Lukske

          Comment


          • #6
            Re: Kerstsfeer in Brussel

            De eerste is niet zo echt mijn ding.
            De 2 en 3e echter
            Mooi scherp, kleurvol, dynamisch.
            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

            Comment

            Working...
            X