Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kortrijk brandt (2)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kortrijk brandt (2)

    Ook eens iets geprobeerd.

    www.digitalclickx.com

  • #2
    Re: Kortrijk brandt (2)

    Foto was beter tot z'n recht gekomen in de volledige duisternis
    Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

    Comment


    • #3
      Re: Kortrijk brandt (2)

      bovenaan stukje af!

      Comment


      • #4
        Re: Kortrijk brandt (2)

        Origineel, zo'n laag standpunt. Daar was ik zelf niet opgekomen (ook omdat mijn statief zo laag niet geraakt, tenzij ik de middenkolom ondersteboven zet, maar dan moet ik plat om mijn buik gaan liggen en te midden van zo'n meute volk zie ik dat niet echt zitten ).

        Misschien mocht de lucht nog ietsje donkerder, maar helemaal zwart, dat zeker niet!


        seppuku.

        Comment


        • #5
          Re: Kortrijk brandt (2)

          Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
          Origineel, zo'n laag standpunt. Daar was ik zelf niet opgekomen (ook omdat mijn statief zo laag niet geraakt, tenzij ik de middenkolom ondersteboven zet, maar dan moet ik plat om mijn buik gaan liggen en te midden van zo'n meute volk zie ik dat niet echt zitten ).


          ik vraag me dat soms af hoe sommigen zo'n mooie lage standpunten kunnen krijgen.
          is dit door op de buik te gaan liggen of bestaan er echt zo'n lage stafiefjes?

          groeten
          canon eos 50D

          Comment


          • #6
            Re: Kortrijk brandt (2)

            Oorspronkelijk geplaatst door gamma
            ik vraag me dat soms af hoe sommigen zo'n mooie lage standpunten kunnen krijgen.
            is dit door op de buik te gaan liggen of bestaan er echt zo'n lage stafiefjes?

            groeten
            Ik denk dat dit gewoon toch voor de hand ligt niet ?
            Die liggen op hun buik (of toch bijna)
            Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

            Comment


            • #7
              Re: Kortrijk brandt (2)

              Toch niet hoor.
              Das het voordeel om een F717 te hebben.
              Je kan de body namelijk kantelen.

              http://www.megapixel.net/cgi-bin/fs_...17-review.html
              www.digitalclickx.com

              Comment


              • #8
                Re: Kortrijk brandt (2)

                Ik had idd graag ook gehad bij de eerste foto dat de lucht donkerder was, maar als je op stap bent met 3 kids en het vriest buiten, dat zit graag terug binnen.

                Hier een van mijn laatste voor we huiswaarts trokken.

                www.digitalclickx.com

                Comment

                Working...
                X