Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dringend gezocht: vuurwerkfotografen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dringend gezocht: vuurwerkfotografen

    Voor het Radio-1-programma Brood&Spelen op zaterdag, is men op zoek naar mensen die wel van wat vuurwerk houden. De aflevering zal dus gewijd zijn aan vuurwerk, en Bd (redactie) werd gecontacteerd met de vraag of er soms geen mensen zijn die gepassioneerd vuurwerk gaan fotograferen of filmen.

    Voelt u zich geroepen, bel dan even met Thomas De Graeve of stuur hem een mailtje op Stagiair.BroodenSpelen@VRT.BE of 02/741.50.45


    De aflevering is nu zaterdag, en wellicht zal men je even bellen tijdens de uitzending. Dus je moet niet gans de dag thuis blijven vermoed ik, je GSM opgeven en je wordt opgebeld en doet je verhaaltje.


    Wie zoeken ze dus? Mensen die graag/veel/gepassioneerd vuurwerk gaan bekijken/fotograferen/filmen.


    Ik (ajuin) val er niet echt onder, ben meer een gelegendheidsvuurwerkfotograaf, dus niet gewoon mensen die enkel op 1 januari het vuurwerk gaan fotograferen.

    Zijn er mensen die redelijk vaak naar vuurwerk gaan, om te kijken of fotograferen of filmen? Contacteer dan even die man. Ook voor meer info kan je hem contacteren. De aflevering is aanstaande zaterdag 7 januari!


    In Nederland is er een bepaalde vuurwerkfotografieclub, maar die konden ze niet bereiken. Misschien zit iemand hier wel in die club, of bestaat er iets dergelijks hier? Aarzel dan niet om even die persoon te contacteren, en vergeet Bd niet te vermelden he


    De VRT dankt je al bij voorbaat, en wij ook!

  • #2
    Re: Dringend gezocht: vuurwerkfotografen

    [MOD] Kunnen we wel on topic blijven en een minimum aan respect opbrengen? Dank U!

    Willy
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • #3
      Re: Dringend gezocht: vuurwerkfotografen

      Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
      [MOD] Kunnen we wel on topic blijven en een minimum aan respect opbrengen? Dank U!

      Willy
      que ?

      Comment


      • #4
        Re: Dringend gezocht: vuurwerkfotografen

        Voor alle duidelijkheid, er werden drie reply's gewist.
        Hombre

        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

        Comment


        • #5
          Re: Dringend gezocht: vuurwerkfotografen

          Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
          Voor alle duidelijkheid, er werden drie reply's gewist.
          nou moe...zo maar eventjes mijn beste mop van 2006 wissen?
          erreghh...
          Mac

          Comment


          • #6
            Re: Dringend gezocht: vuurwerkfotografen

            ik ben ook een gelegendheidsvuurwerkfotograaf... maar voor de spreker zelve... Vergeet BelgiumDigital niet te vermelden hé...
            -=- Light is the key...

            Comment


            • #7
              Re: Dringend gezocht: vuurwerkfotografen

              Ik probeer toch elk jaar op 't vuurwerkfestival in Duinbergen aanwezig te zijn, en meestal neem ik wel m'n statief en de rest mee

              http://www.pyro-reports.com is die 'club' die ze bedoelen denk ik ...

              Geen idee welk nut het zou hebben als ze me bellen
              Radio en foto's, dat gaat niet echt samen, toch?

              Comment


              • #8
                Re: Dringend gezocht: vuurwerkfotografen

                Nou Tony, die Pyro-reports zou voor hen de max zijn denk ik! Dat is zeker wat ze zoeken...


                Voor de rest: mensen die geregeld vuurwerk gaan bekijken, beetje fan zijn eigenlijk. Nu ook niet zo extreem als die pyro-reporters, maar enkele keren op een jaar, als vaste wederkerende afspraak in de agenda, zou hen misschien al kunnen helpen...

                You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                Comment


                • #9
                  Re: Dringend gezocht: vuurwerkfotografen

                  Allee, heb dan maar 'n mailke gestuurd, we zien wel wat ze er mee doen

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dringend gezocht: vuurwerkfotografen

                    Topic mag tijdelijk dicht denk ik

                    Citaat uit email:
                    "Voorlopig hebben we het onderwerp over vuurwerk(fotografen) uitgesteld. Maar we houden je gegevens bij tot in de zomer, wanneer het vuurwerkfestival opnieuw begint. Misschien mag je dan wel een telefoontje van ons verwachten."

                    Comment


                    • #11
                      Re: Dringend gezocht: vuurwerkfotografen

                      Bedankt voor de bijdrage, Tony.
                      Hombre

                      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                      Comment


                      • #12
                        Re: Dringend gezocht: vuurwerkfotografen

                        graag gedaan ... als ze mij komende zomer bellen neem ik op met "Hallo met BeeDee"

                        Comment

                        Working...
                        X