PDA

Volledige versie bekijken : Dringend gezocht: vuurwerkfotografen

moderators
5 januari 2006, 14:39
Voor het Radio-1-programma Brood&Spelen op zaterdag, is men op zoek naar mensen die wel van wat vuurwerk houden. De aflevering zal dus gewijd zijn aan vuurwerk, en Bd (redactie) werd gecontacteerd met de vraag of er soms geen mensen zijn die gepassioneerd vuurwerk gaan fotograferen of filmen.

Voelt u zich geroepen, bel dan even met Thomas De Graeve of stuur hem een mailtje op Stagiair.BroodenSpelen@VRT.BE of 02/741.50.45

De aflevering is nu zaterdag, en wellicht zal men je even bellen tijdens de uitzending. Dus je moet niet gans de dag thuis blijven vermoed ik, je GSM opgeven en je wordt opgebeld en doet je verhaaltje.

Wie zoeken ze dus? Mensen die graag/veel/gepassioneerd vuurwerk gaan bekijken/fotograferen/filmen.

Ik (ajuin) val er niet echt onder, ben meer een gelegendheidsvuurwerkfotograaf, dus niet gewoon mensen die enkel op 1 januari het vuurwerk gaan fotograferen.

Zijn er mensen die redelijk vaak naar vuurwerk gaan, om te kijken of fotograferen of filmen? Contacteer dan even die man. Ook voor meer info kan je hem contacteren. De aflevering is aanstaande zaterdag 7 januari!

In Nederland is er een bepaalde vuurwerkfotografieclub, maar die konden ze niet bereiken. Misschien zit iemand hier wel in die club, of bestaat er iets dergelijks hier? Aarzel dan niet om even die persoon te contacteren, en vergeet Bd niet te vermelden he

De VRT dankt je al bij voorbaat, en wij ook!

Hombre
5 januari 2006, 18:16
[MOD] Kunnen we wel on topic blijven en een minimum aan respect opbrengen? Dank U!

Willy

Arousal
5 januari 2006, 18:21
[MOD] Kunnen we wel on topic blijven en een minimum aan respect opbrengen? Dank U!

Willy

que ?

Hombre
5 januari 2006, 18:42
Voor alle duidelijkheid, er werden drie reply's gewist.

Mac Quoy
5 januari 2006, 18:52
Voor alle duidelijkheid, er werden drie reply's gewist.

nou moe...zo maar eventjes mijn beste mop van 2006 wissen?
erreghh...
Mac

de.lesse.be
5 januari 2006, 18:52
ik ben ook een gelegendheidsvuurwerkfotograaf... maar voor de spreker zelve... Vergeet BelgiumDigital niet te vermelden hé... :D

Tony smeT
5 januari 2006, 19:42
Ik probeer toch elk jaar op 't vuurwerkfestival in Duinbergen aanwezig te zijn, en meestal neem ik wel m'n statief en de rest mee :p

http://www.pyro-reports.com is die 'club' die ze bedoelen denk ik ...

Geen idee welk nut het zou hebben als ze me bellen :o
Radio en foto's, dat gaat niet echt samen, toch?

ajuin
5 januari 2006, 20:52
Nou Tony, die Pyro-reports zou voor hen de max zijn denk ik! Dat is zeker wat ze zoeken...

Voor de rest: mensen die geregeld vuurwerk gaan bekijken, beetje fan zijn eigenlijk. Nu ook niet zo extreem als die pyro-reporters, maar enkele keren op een jaar, als vaste wederkerende afspraak in de agenda, zou hen misschien al kunnen helpen...

Tony smeT
5 januari 2006, 21:17
Allee, heb dan maar 'n mailke gestuurd, we zien wel wat ze er mee doen :)

http://users.multimedi.be/tonysmet/2004/Vuurwerkfestival%20Duinbergen%20%282003%29/slides/030823_221710.jpg

Tony smeT
6 januari 2006, 20:53
Topic mag tijdelijk dicht denk ik :rolleyes:

Citaat uit email:
"Voorlopig hebben we het onderwerp over vuurwerk(fotografen) uitgesteld. Maar we houden je gegevens bij tot in de zomer, wanneer het vuurwerkfestival opnieuw begint. Misschien mag je dan wel een telefoontje van ons verwachten."

Hombre
6 januari 2006, 21:56
Bedankt voor de bijdrage, Tony. :G

Tony smeT
6 januari 2006, 22:19
graag gedaan ... als ze mij komende zomer bellen neem ik op met "Hallo met BeeDee" ;)