Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flitsen bij sport?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Flitsen bij sport?

    Ik ben absoluut géén sportfotograaf. Maar morgen ga ik de volleybal van mijn zoon eens proberen vastleggen.
    Ik stel mijn D2X in als volgt:AF-C, C-H, Group Dynamic AF.
    a1 op enkel in-focus, a3 op pattern 1 Center area
    Lens 70-200 2.8 VR

    Mijn vraag is: monteer ik mijn SB-800 flits op mijn camera? En hoe stel ik die in.....? (NB ik kan tot dichtbij het veld komen...)

    martin
    Last edited by martinvideo; 4 januari 2006, 23:41.
    D2X /D70 /Sigma 15-30 3.5-4.6 /Nikkor 18-70 DX /Nikkor 70-200 2.8 VR /Nikkor 70-300ED /Sigma 180 macro/ Tamron 28-200 macro /SB 800 /SB600/Nikon Capture

    BD0323BE

  • #2
    Re: Flitsen bij sport?

    Oorspronkelijk geplaatst door martinvideo
    Lens 70-200 2.8 VR

    Mijn vraag is: monteer ik mijn SB-800 flits op mijn camera? En hoe stel ik die in.....? (NB ik kan tot dichtbij het veld komen...)

    martin
    Flits met zo'n lens en camera?? Probeer eerst eens zonder flits, dat moet op zich al lukken. Voordat je flits zeker toestemming vragen aan de organisatie/scheidsrechters of ze er een probleem mee hebben. Hoe dicht je bij het veld komt? Tja, bij een oefen wedstrijd door de weeks kom je aanzienlijk dichterbij, dan bij een WK wedstrijd!!

    In ieder geval succes gewenst, met de Nikon en een 2.8 lens zul je zeker met 800 iso goed resultaat behalen.
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

    Comment


    • #3
      Re: Flitsen bij sport?

      Met deze configuratie moet je niet flitsen.
      Ik heb D70 + Nikkor 80-200 f2.8.