Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD Verkopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BD Verkopen

    Waarom is het hier de gewoonte om voor de fun biedingen uit te brengen en dan na 5 min van gedachte te veranderen en dan de grappigste excusen uit te vinden. Ik bedoel waar zijn sommige mensen mee bezig. Ik vind dat er hier best wel een database ofzo of een topic mag komen te staan van mensen met goede verkoop ervaringen en dan dat die dan een soort punten krijgen zoals bij ebay enzo. Want het loopt echt wel de spuigaten uit. Wie vindt dit een goed idee. Want mij steekt het ferm tegen.

    HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
    Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

  • #2
    Re: BD Verkopen

    Ik heb hier nog maar één verkoopervaring en die is voor beide partijen goed afgelopen....
    Maar als er idd dergelijke misbruiken zijn dienen ze bestreden te worden

    Comment


    • #3
      Re: BD Verkopen

      Oei, ik dacht al dat je BD wou verkopen !

      Wel, ik zal trachten beleefd te zijn.
      In euro's zeggen die bedragen misschien niets, maar 1000 euro is nog steeds (meer) dan 40.000 oude belgische franken.

      En voor ik die uitgeef, en ik vermoed andere mensen ook, wil ik toch graag enige zekerheid over wat ik koop.

      - Ouderdom: kon je NIETS over kwijt ?

      Hoe kan je dan in godsnaam iets zinnigs zeggen over de waarborg ????
      Je vermoed, ja...vermoeden....

      - Het toestel is DERDEhands: zet dat dan ook van de eerste keer in je topic.
      Dan bied ik gewoon niet.


      - Al eens gezien wat dergelijk toestel nog in Duitsland kost ? En gene zever over dat België beter is - nergens zulk een goede service als bij Ingo van Topfoto !

      Plus dat de cashback-actie nog geldig is....


      Tja, vragen staat vrij en weigeren hoort erbij.


      Laat dan alles via het forum verlopen. Dat was destijds mijn vraag.

      Ik ken uw wedde niet, maar voor 40.000 bfr. moet ik héél hard werken en dat geef ik niet onbezonnen weg.

      Meer woorden maak ik er niet aan vuil.
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #4
        Re: BD Verkopen

        Ik had het eigenlijk niet echt op uw zenne, aloewel dat er bij u ook vluchtig geboden werd en dan ineens geen antwoord meer kwam Ik heb over een ander geval. En nog gevallen dat ik al van veeel mensen gehoord heb.
        HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
        Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

        Comment


        • #5
          Re: BD Verkopen

          OK, zand erover, maar ik denk niet dat ik langer dan 15 minuten gewacht heb.

          Ik mag toch eens nadenken + een keer naar toilet gaan zeker ?

          Enne, zo vluchtig heb ik toch niet geboden ?

          Ik heb denk ik potverdekke 5 PM's of meer gedaan.

          Ah ja, en dan zat mijn berichtenruimte op BD vol.

          Heb ik nog rap moeten wissen ook.

          Denk daar ook eens aan hé. Die dingen kunnen voorvallen.
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment


          • #6
            Re: BD Verkopen

            Mja inderdaad maar zoals ik al zei het ging niet over u.
            En je hebt om precies te zijn 1 uur niks van je laten horen tot ik stuurde om te vragen of je me nog iets liet weten.
            Naast de PM'S staan tijdstippen hé

            Maar ik vindt persoonlijk het systeem dat ik voorstel geen slecht idee. Zo haal je de slechterikken er zo uit. EN de goeie krijgen een pluim.
            Last edited by X Jan X; 4 januari 2006, 22:42.
            HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
            Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

            Comment


            • #7
              Re: BD Verkopen

              Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X
              Mja inderdaad maar zoals ik al zei het ging niet over u.
              En je hebt om precies te zijn 1 uur niks van je laten horen tot ik stuurde om te vragen of je me nog iets liet weten.
              De naast de PM'S staan tijdstippen hé
              Amaai die ligt nogal onder de sloef .

              Nog suc-6 met je verkoop!
              Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
              Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

              Comment


              • #8
                Re: BD Verkopen

                Khad het al gewist om geen reacties te krijgen want nu is het van wat is je absolute minimum ik snap sommige toch niet zenne.
                HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
                Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

                Comment


                • #9
                  Re: BD Verkopen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Xentro
                  Amaai die ligt nogal onder de sloef .

                  Nog suc-6 met je verkoop!
                  Ja je hebt dus het stuk proberen quoten dat ik al gewist had, ik snap je punt allesinds
                  HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
                  Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

                  Comment


                  • #10
                    Re: BD Verkopen

                    Oei, was dat 1 uur.....tja sorry.

                    Nu, ik heb hier al langer op een pm gewacht hoor....

                    Komt er nog eens bij dat mijn MarkII vandaag ter ziele is gegaan - allez hij ligt in coma - dus in het forum camera's heb ik ook wat gepost + ik heb nog een gezinsleven ook hé !
                    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                    Si non, on devient bonbon
                    Et les gens nous mangent !"

                    Comment


                    • #11
                      Re: BD Verkopen

                      Ik heb nog maar 1 keer gekocht via BD: van Fredericrom – tot mijn volle tevredenheid. Ik zou er blind op vertrouwen wanneer ik van hem opnieuw wat zou kopen.

                      Ik heb nog maar 1 keer verkocht via BD: aan Mar© – alweer tot mijn volle tevredenheid. Correct en eerlijk zonder gedoe en bijgevolg zonder spijt.

                      Persoonlijk wil ik door deze ervaringen mijn tweedehandsdeals tot BD beperken. Ik ben er van overtuigd dat – zeker de "gevestigde waarden" – hier meer dan op vele andere tweedehandsmarkten integere (ver)kopers rondlopen. Dat wilde ik even kwijt.
                      Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

                      Comment


                      • #12
                        Re: BD Verkopen

                        Goed maar zou jij het ook niet fijn vinden om een gebruikerscore te kunnen zien en zo te kunnen zien van dat deze persoon bv al 30 transacties gedaan heeft en alles goed verlopen is. Of dat jij bij iemand zit ja die heeft al 27 keer op iets geboden maar nooit iets gekocht. Het zou alles wat fijner maken.
                        HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
                        Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

                        Comment


                        • #13
                          Re: BD Verkopen

                          Allez, ( boordknopje losmaken ), eindelijk nog eens goed nieuws.
                          Ik heb hier toch al teenentander verkocht, maar ook aangekocht op BD.

                          En telkens ook zonder spijt, aan correcte prijzen en materiaal dat erg goed verzorgd was.

                          Tijd dat er eens een BD keurmerk komt ! ( een sticker met bv. "senior warranty ! )
                          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                          Si non, on devient bonbon
                          Et les gens nous mangent !"

                          Comment


                          • #14
                            Re: BD Verkopen

                            Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X
                            Goed maar zou jij het ook niet fijn vinden om een gebruikerscore te kunnen zien en zo te kunnen zien van dat deze persoon bv al 30 transacties gedaan heeft en alles goed verlopen is. Of dat jij bij iemand zit ja die heeft al 27 keer op iets geboden maar nooit iets gekocht. Het zou alles wat fijner maken.
                            Zeg, het is hier geen e-bay hoor !

                            Allez, enkele tips:

                            1. Koop nooit van iemand met slechts 1 post.....

                            2. Doe eens een search op de naam: van waar kwam het toestel, heeft de persoon er al ernstige problemen mee gehad, worden die dan ook eerlijk vermeld ?

                            3. En tenslotte...google is your friend.
                            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                            Si non, on devient bonbon
                            Et les gens nous mangent !"

                            Comment


                            • #15
                              Re: BD Verkopen

                              Inderdaad geen Ebay maar als jij bij ebay je afspraken niet nakomt word je geschorst. Dus waarom geen gebruikerswaardering? Het is toch alleen positief dat men een verkoop postief beoordeelt of in de slechte gevallen dan negatief.
                              HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
                              Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

                              Comment

                              Working...
                              X