Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lidmaatschap betalen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lidmaatschap betalen

    Ik wilde even mijn lidmaatschap voor 2006 vernieuwen, maar ik kan nergens het volledige adres van BD vinden. Het zijn verplichte velden om in te vullen
    hier op de Postbank site. Wie helpt?
    Groetjes Christianne
    Christianne's fotoweb
    BD0243nl

  • #2
    Re: lidmaatschap betalen

    Oorspronkelijk geplaatst door Christianne
    Ik wilde even mijn lidmaatschap voor 2006 vernieuwen, maar ik kan nergens het volledige adres van BD vinden. Het zijn verplichte velden om in te vullen
    hier op de Postbank site. Wie helpt?
    Bij plaats heb ik Diepenbeek ingevuld, de rest staat in de mail die je ontvangen hebt dacht ik.

    deze gegevens heb je ook nog nodig dan als je geen mail hebt gehad:
    Naar : Belgium Digital
    Plaats : Diepenbeek
    IBAN nr.: BE68979992788234
    BIC Bank: ARSPBE22
    het te storten bedrag is uiteraard 30 euro voor het hele jaar 2006.
    let wel op dat er geen spaties tussen de cijfers staan want ik had het zo gekopiëerd maar kon niet verzenden totdat ik daarachter kwam.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

    Comment


    • #3
      Re: lidmaatschap betalen

      Bedankt Jan, Diepenbeek is een stap verder, straat moet ik ook verplicht invullen, vanwege de internationale transactie denk ik. Normaal moet dat nooit.
      Groetjes Christianne
      Christianne's fotoweb
      BD0243nl

      Comment


      • #4
        Re: lidmaatschap betalen

        Het adres van de maatschappelijke zetel van Belgium Digital VZW (sinds 1/1/2006) (zie verslag alg. vergadering - link staat in mail) :
        Dooistraat 16
        3590 Diepenbeek

        Misschien dit nemen ?
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

        Comment


        • #5
          Re: lidmaatschap betalen

          ik weet genoeg, bedankt
          Groetjes Christianne
          Christianne's fotoweb
          BD0243nl

          Comment


          • #6
            Re: lidmaatschap betalen

            ik weet helemaal niet genoeg , ongelooflijk, nu moet ik ook nog de naam en het adres van de bank hebben.

            Vorig jaar stond er ook een Nederlands banknummer bij, maar nu moet het ook internationaal gewoon via de pc kunnen.
            Groetjes Christianne
            Christianne's fotoweb
            BD0243nl

            Comment


            • #7
              Re: lidmaatschap betalen

              Argenta Belgiëlei 49-53, 2018 Antwerpen
              -=- Light is the key...

              Comment


              • #8
                Re: lidmaatschap betalen

                Dat is niet alleen in Nederland zo, maar in geheel Europa. tegenwoordig moet je naam, adres van de begunstigde, BIC en IBAN gebruiken om internationale overschrijvingen te doen.
                Denk dat dit van kracht is sinds augustus vorig jaar als ik me niet vergis. Toen kreeg ik van het hoofdkantoor van mijn bank te horen dat men mijn overschrijving naar Duitsland niet kon uitvoeren zonder al die extra gegevens.
                Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

                Bezoek mijn foto's online

                Comment


                • #9
                  Re: lidmaatschap betalen

                  Oorspronkelijk geplaatst door karlito
                  Denk dat dit van kracht is sinds augustus vorig jaar als ik me niet vergis. Toen kreeg ik van het hoofdkantoor van mijn bank te horen dat men mijn overschrijving naar Duitsland niet kon uitvoeren zonder al die extra gegevens.
                  Dit is van kracht sedert 1 juli 2003

                  Comment


                  • #10
                    Re: lidmaatschap betalen

                    amai ...dan zijn ze bij mijn bank wel erg traag van begrip
                    Heb van hen zelfs die richtlijnen op papier gekregen en dat was pas van de voorbije zomer...Ik zal maar geen namen noemen
                    Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

                    Bezoek mijn foto's online

                    Comment


                    • #11
                      Re: lidmaatschap betalen

                      Oorspronkelijk geplaatst door karlito
                      Dat is niet alleen in Nederland zo, maar in geheel Europa. tegenwoordig moet je naam, adres van de begunstigde, BIC en IBAN gebruiken om internationale overschrijvingen te doen.
                      Denk dat dit van kracht is sinds augustus vorig jaar als ik me niet vergis. Toen kreeg ik van het hoofdkantoor van mijn bank te horen dat men mijn overschrijving naar Duitsland niet kon uitvoeren zonder al die extra gegevens.
                      In kantoren vragen ze dat omdat ze dan ineens checken of die persoon wel bestaat, anders moeten ze zoeken, en kan het je flink wat kosten mocht er een fout gebeurd zijn!!

                      Via pc-banking kunnen ze dat dus ook invoeren, maar bij Dexia nog altijd niet gebeurd! Dus daar gewoon iban en bic ----> fouten: betalen
                      Maar ja, stem invoeren: kan men nog altijd fouten schrijven, en is ook betalen.....

                      Dus via loket: zeker te begrijpen (kost je dan toch een kleine behandelingskost, maar zekerheid), via pc: dom!

                      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                      Comment


                      • #12
                        Re: lidmaatschap betalen

                        helemaal gelukt inmiddels , had per ongeluk het gewone rekeningnr, ipv het ibannr ingetikt, in het ibannr zit alles natuurlijk verwerkt en dan krijg je die vragen niet (bank en bankadres), weer wat geleerd .
                        Groetjes Christianne
                        Christianne's fotoweb
                        BD0243nl

                        Comment


                        • #13
                          Re: lidmaatschap betalen

                          Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
                          In kantoren vragen ze dat omdat ze dan ineens checken of die persoon wel bestaat, anders moeten ze zoeken, en kan het je flink wat kosten mocht er een fout gebeurd zijn!!

                          Via pc-banking kunnen ze dat dus ook invoeren, maar bij Dexia nog altijd niet gebeurd! Dus daar gewoon iban en bic ----> fouten: betalen
                          Maar ja, stem invoeren: kan men nog altijd fouten schrijven, en is ook betalen.....

                          Dus via loket: zeker te begrijpen (kost je dan toch een kleine behandelingskost, maar zekerheid), via pc: dom!
                          Als je via PC-banking die gegevens invoert zit er een automatische controle op via checkdigit. Indien niet juist, kun je gewoonweg die verrichting niet invoeren tot het einde. Het kan dus niet mislopen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: lidmaatschap betalen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Christianne
                            helemaal gelukt inmiddels , had per ongeluk het gewone rekeningnr, ipv het ibannr ingetikt, in het ibannr zit alles natuurlijk verwerkt en dan krijg je die vragen niet (bank en bankadres), weer wat geleerd .
                            Als je nu meteen de gegevens in had gevuld zoals in mijn reactie eerder in dit topic was het wat vlotter gegaan denk ik, althans ik had aan deze gegevens genoeg. Maar de penningmeester zal tevreden zijn, de centen zijn dus overgemaakt.
                            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                            Comment

                            Working...
                            X