Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Album: Spetterend Sportpaleis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Album: Spetterend Sportpaleis

    Mijn laatste post (vermoed ik ) rond de recentste concertreeks van Clouseau in het sportpaleis. Het album is eindelijk afgewerkt en kan hier worden ingekeken.

    Als beleiding natuurlijk nog een aantal foto's:







    Na wat testen bleek dat de photo-module van Community Server voor mij de ideale oplossing is, met tal van handige features die ik nu niet zelf meer hoef te programmeren

    Groetjes,
    Johan
    Last edited by yowan-kenobi; 4 januari 2006, 09:33.

  • #2
    Re: Album: Spetterend Sportpaleis

    Pro-like foto's (ben je misschien ook), met wat materiaal geraak je tegenwoordig binnen op zo'n concert ?

    Comment


    • #3
      Re: Album: Spetterend Sportpaleis

      Tweede in deze reeks vind ik het beste. Geeft een ietwat 3-D gevoel (kuil-effect)

      De eerste vind ik niet zo boeiend omdat er geen interactie is te zien tussen drummer en Koen.
      Wellicht was de drummer hier een vette riff/solo aan het spelen maar dat kan je niet direct zien ! Oogcontact tussen beiden of de drummer "in actie" ware beter geweest !
      Mooi kwestie "publiek" maar de broertjes Wauters hadden er "scherp" op mogen staan, temeer omdat ze zo "opvallen" tov de menigte.

      Groetjes
      Lukathi
      Groetjes

      Lukathi

      Comment


      • #4
        Re: Album: Spetterend Sportpaleis

        Bedankt voor jullie feedback! Weeral een aantal zaken bijgeleerd waar ik moet op letten de volgende keren! Thx Lukathi

        Comment


        • #5
          Re: Album: Spetterend Sportpaleis

          mooie foto's, jammer dat de 3de niet helemaal scherp is.

          ik ben ook gaan kijken, maar had (jammer genoeg) mijn camera thuis gelaten.
          kan je mss even wat meer info geven over de foto's?
          gebruikte camera + lens, iso, sluitertijden en diafragma, en in hoevere dit crops zijn?

          tnx
          1DmkIII / 20D + BG-E2 grip / speedlite 580EX
          EF-S 10-22 / EF 17-40 L / EF 100-400 L / EF 24-105 L / EF 50 F1.8 II / sigma 150mm F2.8 macro

          Comment


          • #6
            Re: Album: Spetterend Sportpaleis

            camera = Canon 10D
            objectief = 70-300 DO IS of Sigma 18-125
            Geen krops, enkel geresized.
            exif vind je in het album.

            Comment


            • #7
              Re: Album: Spetterend Sportpaleis

              Als, ik ben naar Clouseau geweest en ik wil deze foto's hebben als aandenken, heel tof.

              Als, ik ben naar Clouseau geweest en ik heb mooie foto's gemaakt, nie zo goed, te druk, te scherp, weinig diepte en te weinig contrast

              Comment


              • #8
                Re: Album: Spetterend Sportpaleis

                Mooie belichting en kleuren.
                Alleen is het moeilijk om op zo'n concert verschillende standpunten in te nemen.

                Yvan
                Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

                Comment

                Working...
                X