Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Site

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Site

    Als student fotografie ben ik een goed half jaar geleden aan een site begonnen, om de onkosten van het materiaal, en die zijn hoog dat weten jullie allemaal, enigzins te dekken. Momenteel ben ik heel hard bezig om een nieuw concept uit te werken om de fouten die ik persoonlijk ondervond weg te werken. Ik weet dat er bij Belgium Digital een boel ervaren mensen zitten. Graag zou ik jullie mening willen weten, wat zouden jullie veranderen en aanpassen. Wat vinden jullie goed, wat minder goed. Graag eerlijke en opbouwende kritiek. Zie fotografische groeten Kurt

    Uit de F.A.Q : Spam oftewel het reclame maken voor een bepaalde URL is niet toegestaan. Het posten van een URL onder een post of bij een groet is dan ook niet gewenst. Uitzonderingen zijn links naar je eigen non-profit sites waar iedereen belang bij kan hebben. Commerciële of persoonlijke sites promoten is verboden.
    Last edited by Hanske; 4 januari 2006, 08:55.

  • #2
    Re: Site

    foto's online verkopen.. ga je daarmee je onkosten kunnen dekken?

    zo zijn er al veel (professionele) sites die foto's of goedkoop of gratis rechtenvrij verdeelt.

    voor de rest heb je wel een knappe site gemaakt!
    foto als spiegel of als venster?

    Comment


    • #3
      Re: Site

      Eerste indruk
      Zwart en donker rood en ik baal ervan.
      DIe kleuren maken het heel moeilijk en heel lastig lezen. Het kontrast tussen beiden in heel laag en indien je een scherm hebt dat in een lichtrijke omgeving staat, immers, je plaatst niet altijd je dingen waar je ze optimaal zou willen, dan krijg je na een 5-tal minuten koppijn.
      Houd ook eens rekening dat er mensen zijn die geen rood en/of groen kunnen zien. Zij zien dan enkel een grijstint en dat op een zwarte achtergrond maakt hen tekstblind voor die in het rood geschreven dingen.
      Inhoudelijk vind ik het sober, knap en mooi-ogend, alleen, de kleuren
      Wel een klein lettertype. Je kan natuurlijk dat opdrijven met bepaalde toesten, maar dat lukt niet altijd bij alle browsers.
      Nog één iets. Ofwel alles in het Nederlands of in het Engels, maar niet her en der een Engelse term.
      suc6 alhoewel ik parakiet volg in de notie dat je er al zoveel hebt waar je iets kopen kan en die spijtig voor jullie, wel algemeen gekend zijn ...
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment

      Working...
      X