Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

muziek op pps

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • muziek op pps

    Hoi Allen
    Iemand die mij kan helpen ?
    Ik heb het afgelopen jaar maandelijks fotokes genomen van de kleinzoon (wordt nu 1 jaar deze maand).Van deze foto's heb ik een pps gemaakt en wil er nu muziek bij plaatsen .Het probleem is dat geen enkel lied lang genoeg is voor de pps .Weet iemand onder Jullie hoe ik 3 a 4 liedjes achter elkaar kan plaatsen op deze pps ? .Ik zou deze pps op cd willen branden en op zijn verjaardagsfeestje afspelen .Help aub.
    Een wanhopige Opa

    wingske

  • #2
    Re: muziek op pps

    1) je plaatst een geluidsobject op de plaatsen (slide ) waar je die wil hebben en kiest dan de melodie die je wil
    2) Indien je wil dat de meldoie steeds herhaalt wordt, bij slide 1, geluidsobject en daar aanvinken dat het zich steeds moet herhalen.
    3) je kan eventueel met Nero Waveeditor of andere geluidseditors, een heel lang geluidsfragment aanmaken (verschillende fragmenten aan elkaar plakken) en zo een kanjerbestand aanduiden bij het eerste geluidsobject. Je moet wel steeds aangeven dat het geluidsfragment (in 1,2, 3) steeds moet doorlopen tot wanner je dat zelf wil.

    vb reeks is 120 slides en slechts één geluidscomponent op slide één. Duur van de geluidssequentie wordt dan 120 beelden.
    vb reeks van 200 en op slide 50 heb je een geluidskomponent gezet, dan duurt de geluidsreeks indien gestart op slide één juist 49 beelden .... het geluidsfragment vanaf 50 duurt dan 150 slides, ...
    Probeer maar even
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #3
      Re: muziek op pps

      Bedankt Purlut ,Je hebt mij prima op weg gezet

      wingske

      Comment

      Working...
      X