Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

    Zou vrijdag een pakketje geleverd zijn...
    Niks gezien, wel 'zogezegd' afgeleverd en getekend...
    Iemand dit al voorgehad?
    Het kan toch niet moeilijk zijn om een huisnummer juist te zien, toch?
    Er is momenteel 'een onderzoek' aan de gang, maar dat kan tot 8 dagen duren :'(
    Last edited by JoFramboos; 2 januari 2006, 12:17.

  • #2
    Re: UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

    Heb je het trackingnummer van die verzending ? Als ik me niet vergis, staat daar de naam op vermeld van de persoon die getekend heeft voor de ontvangst. Ik heb dat ook nog voorgehad, en ze hadden het afgeleverd bij één van de buren. Ben wel niet meer zeker of het via UPS was.........

    Comment


    • #3
      Re: UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

      Pakjesdiensten
      Liever verzekerde aangetekende verzending met de gewone post !!!
      Pakjesdiensten die goed zijn: DPD (schitterend!), GLS (dacht ik toch) ook zeer goed, DHL afhankelijk van bestemming, TNT nog niet gehad

      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


      Comment


      • #4
        Re: UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

        UPS heeft een zeer goede service. De persoon die het pakket verstuurd heeft kan in zijn ups account zien wie er heeft getekend. Vraag het eens aan die persoon die kan dat zo zien.
        Ieder beest zijn eigen zelfgekozen feest
        Nikon D50 ; Olympus C-100 ; enkele SB Flitsers en een mini studio.

        Comment


        • #5
          Re: UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

          Oorspronkelijk geplaatst door riva
          UPS heeft een zeer goede service. De persoon die het pakket verstuurd heeft kan in zijn ups account zien wie er heeft getekend. Vraag het eens aan die persoon die kan dat zo zien.
          Klopt, zo wist ik dat mijn laatste zending van corné bij mijn buurman was afgeleverd. Nog nooit miserie gehad met UPS.

          Comment


          • #6
            Re: UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

            Heb al gebeld, er is inderdaad getekend door iemand, maar de naam in kwestie behoort niet tot de buren. 'k Heb via de telefoonboek alle mensen met die naam gebeld in de straat (en 't is ee ngrote straat) niemand weet van iets.

            Volgens UPs is het bij de buren geleverd, 2 huisnummers verder dan ons. Maar die mensen in kwestie weten van niets. Ze zijn wel heel oud en niet meer 100%, dus 't zou kunnen dat ze dat toch hebben, maar ja, 'k kan ni vragen da'k is binnen mag komen kijken ofzo he!! De naam klopt trouwens ook niet dan, want de buren heten anders :s

            Ben is benieuwd

            Comment


            • #7
              Re: UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

              Oorspronkelijk geplaatst door JoFramboos
              Heb al gebeld, er is inderdaad getekend door iemand
              ik vraag me eigenlijk af of zij wel bij de buren mogen afleveren ?? getekend of niet
              --
              Play Drakensang - a free online mmorpg

              Comment


              • #8
                Re: UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

                @JoFramboos
                Simpel, indien je handtekening erniet onderstaat, zijn zij verantwoordelijk voor alle mizerie, ten minste, als je kan bewijzen dat het pakje op naam werd opgestuurd en niet op een adres ...
                Bij een aangetekende zending bij de post is het pakje slechts afleverbaar mits de ontvanger (persoon die op het pakje staat) ook aftekent. Er kunnen wel problemen zijn indien je iets naar een firma stuurt. Daar is de onthaler de prsoon die voor alleman mag tekenen. Als er dan iets fout loopt is het een interne kwestie.
                Dus, ga na indien het pakje aan het juiste adres werd toegestuurd en indien er een persoon op vermeld stond. Indien dit zo is en het adres en geadresseerde persoon juist zijn, is de firma verantwoordelijk voor het verkeerd afleveren van goederen ...
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

                Comment


                • #9
                  Re: UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

                  allemaal goed en wel maar nu weten we nog niet wat er in dat pakje zat?

                  Comment


                  • #10
                    Re: UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

                    't is op mijn naam verstuurd.

                    Er zat een nikon 50mm/1.8 in afkomstig van cameranu.nl

                    'k ben is benieuwd. 'k ben al bij alle buren gaan horen, maar die weten van niets. Ook alle mensen met dezelfde achternaam als diegene die zogezegd ondertekend heeft in deze straat weten van niets.

                    Moeten ze dan op zijn minst geen briefje in mijn bus steken?? Dat het bij de buren ligt? ZEER raar. Bovendien ben ik zeker dat ik thuis was, alleen heeft mijn moeder een winkel, en die was dicht tijdens de middag, maar de voordeur is aan de zijkant...

                    Dus als het verloren is, dan is dat op hun kosten?

                    Comment


                    • #11
                      Re: UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

                      UPS zal moeten aantonen waar ze het exact hebben afgeleverd. De mannen van Camernu kennende, zullen dit wel prima voor je oplossen, maak je daar maar geen zorgen over.
                      Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

                      Comment


                      • #12
                        Re: UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

                        Morgen komt de koerier naar hier om te zeggen waar hij het afgezet heeft Ik wacht vol spanning!

                        Comment


                        • #13
                          Re: UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

                          Oorspronkelijk geplaatst door JoFramboos
                          Morgen komt de koerier naar hier om te zeggen waar hij het afgezet heeft Ik wacht vol spanning!
                          kan goed zijn dat de burenvrede nu gedaan is
                          --
                          Play Drakensang - a free online mmorpg

                          Comment


                          • #14
                            Re: UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

                            Hahaha
                            Da zou wel is goed kunnen ja... ik vond dat er zich veel raar gedroegen toen ik op burenonderzoek ging
                            'k Heb vandaag minstens 15 mensen gebeld met de telefoon en bij 10 persoonlijk langsgeweest...

                            Stel dat ze niet toegeven dat het daar is, of het pakket is geopend en den lens beschadigd... Wie is er dan verantwoordelijk?

                            Comment


                            • #15
                              Re: UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

                              Heb eens iets laten afkomen van amerika... Wachtend vol spanning volgde ik dan ook (ongeduldig) het pakket via de site van tnt.
                              1 dag voor de werkelijke afleverdatum stond er s'avonds op de tracking site dat het pakket afgeleverd was... Toen ik hierover de koerier aansprak antwoorde hij mij dat dit soms gedaan werd door de koeriers om aan hun stukken te komen van een bepaalde dag. Maar natuurlijk was dat niet hijzelf geweest, maar een collega...
                              Olympus OM-D EM-5 + wat glas

                              Comment

                              Working...
                              X