Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraagje over het forum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vraagje over het forum

    ik heb nou sinds 2 weken het gevoel dat als ik een gedeelte van het forum alle topics heb bekeken en na 5 minuten weer terug kom dat dan alle topics weer als nieuw worden aan geduid ik heb het hier dan over ongeveer 4 pagina's.

    wie weet waar dit aan kan liggen?

    Groeten Nico
    Flickr

  • #2
    Re: vraagje over het forum

    Kijk eens naar je laatste bezoek.
    Als dat niet overeenkomt met de werkelijkheid, kun je best eens uitloggen en terug inloggen.

    hesy.be
    BD0319BE

    Comment


    • #3
      Re: vraagje over het forum

      bekijk eerst de posts, daarna gebruik ik voor de rest van de dag, Nieuwe Posts.
      geen probleem hier.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: vraagje over het forum

        En ik heb me al geleerd om steeds opnieuw in en uit te loggen anders heb ik de posts van een paar maanden als nieuwe posts er weer op staan.
        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

        Comment


        • #5
          Re: vraagje over het forum

          new posts werkt niet zo goed, dus wil je dat gebruiken: uitloggen (of bij inloggen niet automatisch inloggen aanvinken)...

          na vijf minuten is het ook te kort dacht ik, dan is het nog niet verwerkt, en zie je reeds bekeken topics nog als nieuw...
          wat de exacte tijd is, weet ik niet, zou wel leuk zijn, want heb dat ook soms...

          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


          Comment


          • #6
            Re: vraagje over het forum

            Oorspronkelijk geplaatst door nicodejong
            ik heb nou sinds 2 weken het gevoel dat als ik een gedeelte van het forum alle topics heb bekeken en na 5 minuten weer terug kom dat dan alle topics weer als nieuw worden aan geduid ik heb het hier dan over ongeveer 4 pagina's.

            wie weet waar dit aan kan liggen?

            Groeten Nico
            Nieuwe posts die zijn toegevoegd NADAT je deze al had gelezen...dan veranderen de threads ook terug naar 'ongelezen vet'
            Tja, met zoveel leden kan het snel gaan, maar 5 minuten is wel heel erg snel
            Groeten,
            Ludo

            Comment


            • #7
              Re: vraagje over het forum

              Oorspronkelijk geplaatst door Ludo_
              Nieuwe posts die zijn toegevoegd NADAT je deze al had gelezen...dan veranderen de threads ook terug naar 'ongelezen vet'
              Tja, met zoveel leden kan het snel gaan, maar 5 minuten is wel heel erg snel
              lijkt mij niet dat al die leden dan ook foto's van 2 weken geleden gaan bekijken en een reactie opgeven? en dat elke dag opnieuw ik ga het wel proberen met in en uitloggen.

              als dit nog niet werkt zal ik het wel melden.

              Groeten Nico
              Flickr

              Comment

              Working...
              X