Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mini-shoot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mini-shoot

    Hallo,

    ik ben reeds 3 jaar en enkele maanden een BD'er en sinds kort ook lid van een MINI-club (de autootjes hé MINI Cooper).

    Nu dacht ik dat het voor beide gemeenschappen misschien wel eens interessant kon zijn om een fotoshoot te organiseren.

    Voor de fotografen een mooie kans om verschillende knappe modellen van de MINI voor de lens te krijgen en voor de MINI-rijders is het ook zeer leuk dat ze eens wat orignele foto's te zien krijgen van hun wagen, getrokken door het oog van iemand met wat zin voor compositie en wellicht ook veel beter fotomateriaal dan we zelf ter beschikkinghebben.

    Op het forum van de MINI-club heb ik al eens gepolst en kwamen er al direct enthousiaste reacties, zeker als het zou kunnen doorgaan op een toffe locatie zoals de antwerpse haven. Heel leuk is dat er al eigenaars van verschillende modellen van de MINI-reeks gereageerd hebben: MINI One, MINI One Cabrio, MINI One D, MINI Cooper, MINI Cooper Cabrio, MINI COOPER S.

    Is er van deze kant ook interesse? (De foto's worden uiteraard niet commercieel gebruikt, en als dat wel het geval zou zijn enkel mits toestemming van de fotograaf)

    dit zijn al enkele van de MINI-modellen van de mensen die graag hadden meegedaan:

    MINI Cooper S
    MINI One D
    MINI One Cabrio

    Maar reken er maar op dat er nog vele knapper modellen zullen zijn, van mensen die heel wat centjes in hun autootjes hebben gestoken.

    Als jullie zelf ook modellen wensen mee te nemen, om de MINI als achtergrond te gebruiken of met de modellen in de MINI ofzo, is dat natuurlijk ook geen probleem. Dit kan misschien de fotografen ook wel interessant zijn, niet?

    Ikzelf zal zeker aanwezig zijn als het doorgaat (gaat wellicht enkel door als er van hieruit ook interesse is) met mijn Canon en nog een andere MINI-rijder zal er zelf ook zijn met een dSLR. "Professioneel fotomateriaal" is niet verplicht, al zou het voor de MINI-rijders ook leuk zijn als er kwalitatieve foto's uitkomen..maar als ik hier op BD 1 ding geleerd heb is dat die evengoed van een canon powershot a40 ofzo kunnen komen als er een goeie fotograaf achterstaat.

    Groetjes,
    Yannick
    Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

  • #2
    Re: Mini-shoot

    ik heb wel interesse ... ik heb dit weekend zelf ook een poging gewaagd om mijn nieuwe wagen eens te fotograferen.
    Hou mij maar op de hoogte als je iets concreet wenst te organiseren

    Comment


    • #3
      Re: Mini-shoot

      Ik was zelf al een tijdje op zoek naar een Mini eigenaar... Dus jou voorstel komt net op tijd. Ik heb absoluut interesse. Hou met op de hoogte.

      En als er iets is waar ik mee kan helpen, laat maar weten. Ik steek graag een handje toe.


      Kris.
      My work: VICTORIE.com

      Comment


      • #4
        Re: Mini-shoot

        Lijkt mij een interessant voorstel.

        Modellen zou ik echter thuislaten, daar komt alleen maar miserie van.

        Hou ons op de hoogte als er iets uit de bus mocht komen!


        seppuku.

        Comment


        • #5
          Re: Mini-shoot

          Zeker interesse, kan leuk zijn...

          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


          Comment


          • #6
            Re: Mini-shoot

            zeer tof dat er op zo'n korte periode al 4 leuke reacties zijn gekomen
            alvast bedankt voor de interesse allemaal
            Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

            Comment


            • #7
              Re: Mini-shoot

              idd lijkt me wel leuk zo Mini's op de foto zetten.
              Veel makkelijker dan modellen, zoals gezegd klagen auto's weinig over hun foto's.

              Comment


              • #8
                Re: Mini-shoot

                en bibi zal er (es tem kan) ook bij zijn. Ik volg het alleszins.
                Collega van mij heeft een cooper S en ik heb geen geld
                ooit ... .

                Comment


                • #9
                  Re: Mini-shoot

                  Mijn eerste auto was een Mini 850, en ik wil die kleine autootjes nog wel eens van dichtbij bekijken (het is al 25 jaar geleden dat ik met die Mini reed).
                  http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mini-shoot

                    moeikketreimeloe: zeg dan maar tegen uw collega dat hij ook zeer welkom is

                    hier nog wat foto'tjes van andere MINI's vanop het forum.. om maar eventjes een idee te geven.

                    2 MINI'tjes
                    1 met de typische bonnet-stripes en 1 met een aerodynamic kit (vooral aan de bumper te merken)
                    hier een fotograaf aan't werk aan metropolis
                    (bovenstaande foto's zijn van rony milde - de eigenaar van de donkergroene mini op de foto's)

                    hier heb je een beter zicht op een aerodynamic kit (.. en daarnaast zie je 1 vd xenon-lampen van een cooper S)

                    (van wie deze foto's is weet ik jammergenoeg niet..)
                    Last edited by yannick; 26 december 2005, 17:10.
                    Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mini-shoot

                      als datum en uur passen doe ik ook een poging
                      lijkt me tof


                      grtz
                      D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
                      Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
                      en ewa flitsspeelgoed

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mini-shoot

                        Hellow,

                        Ik ben de collega van moeikketreimeloe, kzie da zeker zitten om is ne blitse fotoshoot te doen .
                        Kzal regelmatig het forum zien te checken om te kijken of er iets afgesproken word (Anders laat moeikketreimeloe me wel iets weten ).
                        Alvast een voorsmaakje:

                        Mini Cooper S

                        Meer op www.stefanneke.tk

                        Groetjes,

                        Fanne
                        Last edited by Stefachino; 26 december 2005, 18:34.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mini-shoot

                          Oorspronkelijk geplaatst door Stefachino
                          een dark silver S
                          vind ik een waanzinnig knappe kleur voor de MINI!
                          De 2e knapste kleur vind ik British Racing Green (BRG), jammergenoeg beide niet beschikbaar op de One-lijn.. Mijne is een Cool Blue (een kleur die enkel beschikbaar is op de One Cabrio)

                          Voor de fotoshoot zal ik ook mijn best doen om MINI's met een roof flag te vinden: zoiets bevoorbeeld.. je hebt er ook met heuse kunstwerken op het dak (bv. de mona lisa op't dak) jammer genoeg zie je in belgië en nederland niet snel zo'n dingen.. een mini met een schaakmotief ofzo op't dak zie je wel vrij vaak.
                          Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

                          Comment


                          • #14
                            Re: Mini-shoot

                            Als de datum bekend wordt gemaakt (en ik me kan vrijmaken) wil ik zeker komen.

                            mvg Svenmichiels

                            Comment


                            • #15
                              Re: Mini-shoot

                              Ik wil er ook bij zijn.

                              Dan is er een fotograaf en een mini meer.

                              P.S. Over welk mini-club hebben we het hier?

                              Comment

                              Working...
                              X