Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

On line shops

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • On line shops

    Hey,

    Kent er iemand deze 2 verkopers, één is vanop beay die verzendingen doet van uit Hong Kong, de andere heeft zijn eigen onlineshop en zit in de UK?
    Het gaat hem telkens om dezelfde lens van Sigma voor een Canon 10D




    Merci hé

  • #2
    Re: On line shops

    Hallo,


    De eerste waar uw link naar verwijst ken ik, Dotcamera uit Hong-Kong.

    Heb er een aantal weken geleden een flits HS-5600D bij besteld en betaald voor een verzekerde verzending. Deze is na ongeveer 5 werkdagen toegekomen in een degelijke verpakking. Douanekosten 9,85 EUR, daar ik op voorhand de verkoper per e-mail gevraagd had om op de custom declaration form de vermelding "Item of No Commercial Value" te plaatsen. Hij was dadelijk akkoord. Douanediensten openen de verpakking dan, vinden geen enkel dokument binnen of buiten dat ook maar de waarde doet vermoeden en moeten dan van armoede en frustratie een forfaitair bedrag aanrekenen. Ik heb weet van anderen die soms tot 80 EUR kosten hadden op een totaal van +/- 600 EUR.

    Er zit (zat) ook geen internationaal garantiebewijs bij, ook bij andere kopers niet - zie hun feedback. Al bij al een prima en correct verlopen transactie waar ik zeer tevreden over ben. Toestel was splinternieuw in originele verpakkind en verzegeld, nooit geopend. Heb in ieder geval een slag geslagen qua prijs, want het verschil is groot met de in de EU aangeboden toestellen.

    Hopende u hiermee geholpen te hebben,

    Beste groeten,

    Comment


    • #3
      Re: On line shops

      Bedankt voor de info.

      Comment

      Working...
      X