Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto-afdruk op polystyreen-plaat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto-afdruk op polystyreen-plaat

    Graag zou ik een foto van 50 op 60cm willen inkaderen. Om dit te doen zonder al te veel oneffenheden (ook op termijn) werd me aangeraden om een afdruk te laten maken die onmiddellijk machinaal op een polystyreen-plaat gekleefd wordt.

    Kent iemand een adres waar dit mogelijk is (aan een goede kwaliteit en een redelijke prijs), en dit liefst in of vlakbij vlaams-brabant gelegen ?

    Alle info/tips welkom !
    D300 D70 - SB800 SB600 - 12-24/4 17-35/2.8 28-70/2.8 50/1.8 105/2.8 70-200/2.8

  • #2
    Re: Foto-afdruk op polystyreen-plaat

    Bij Lucas in Veltem kunnen ze u misschien helpen. Prijs zal wel navenant zijn maar eens bellen kan geen kwaad he?
    Lucas , 016/480430

    Danny
    ooit ... .

    Comment


    • #3
      Re: Foto-afdruk op polystyreen-plaat

      Niet echt in Vl-Brabant maar toch zeker eens de moeite om prijs te vragen.

      zoek member dvcgraphics op in de ledenlijst ... hij heeft een bedrijf die je zeker kan helpen
      www.fotofolio.be

      Comment


      • #4
        Re: Foto-afdruk op polystyreen-plaat

        Hi,

        Bij Metro-foto in Berchem (A'pen) hangt zoiets tegen de muur als voorbeeld. Ik denk wel niet dat het polystyreen is, maar een zeer hard/vlak medium waarop ze direct printen.

        Bellen: 03/230.81.04

        DPaul.
        DPaul - A.FIAP
        D810, nikkors and other stuff

        Comment


        • #5
          Re: Foto-afdruk op polystyreen-plaat

          Ben ondertussen es een kijkje gaan nemen bij Axis in Herent, en hoewel de service daar ongetwijfeld heel goed is, bleek het toch nog een relatief duur alternatief...vandaar deze thread...
          Last edited by El Marco; 30 december 2005, 18:30.
          D300 D70 - SB800 SB600 - 12-24/4 17-35/2.8 28-70/2.8 50/1.8 105/2.8 70-200/2.8

          Comment


          • #6
            Re: Foto-afdruk op polystyreen-plaat

            elke zichzelf respecterende fotozaak heeft de benodigdheden hiervoor in huis !
            "normaal" heeft elke zaak dit die z'n foto's zelf afmaakt
            groetjes, Bobke
            ________________________

            Comment

            Working...
            X