Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tropische vogels

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tropische vogels



    Camera Model: KONICA MINOLTA (DiMAGE X50)
    Lens Focal Length: 7,80 mm ()
    Shutter Speed: 1/350 sec
    F-Number: F3,3
    ISO: 50
    Compensation: EV 0/10





    Camera Model: KONICA MINOLTA (DiMAGE X50)
    Lens Focal Length: 11,70 mm ()
    Shutter Speed: 1/90 sec
    F-Number: F4,2
    ISO: 80
    Compensation: EV 0/10






    Camera Model: KONICA MINOLTA (DiMAGE X50)
    Lens Focal Length: 8,90 mm ()
    Shutter Speed: 1/45 sec
    F-Number: F3,6
    ISO: 50
    Compensation: EV 0/10



    Hopelijk vinden jullie mijn foto's leuk!





    Aan iedereen een prettig kerstfeest gewenst en een gelukkig nieuwjaar!




    Vriendelijke groetjes
    StevenVH

  • #2
    Re: Tropische vogels

    106 views en geen reactie ?
    OK niet zo voor de hand liggend om hier echt zeer positieve reacties op te geven, denk in feite ietsje te vlug foto's genomen zonder stil te staan met enkele zaken( belichting achtergrond diafragma enz...), foto één : prachtig dier maar het rasterwerk snijd de vogel in stukken en is nogal storend, scherpte vogel lijkt OK maar met een f 3.3 ??? is de achtergrond dan wel zeer scherp weergegeven deze had wel iets onscherper mogen zijn maar vermoed dat dit meer aan de eigenschappen van het toestel ligt ,foto 2 zou naar mijn gevoel veel verbeteren door een crop te maken waarbij de linker zijde (deel rasterwerk) zou verwijderd zijn, dit lijkt mij de beste foto van de drie,foto 3 hier wordt de foto teniet gedaan door de sterke omgevingslicht pal achter de vogel,(uitgebrande vlekken) indien je van plaats was veranderd ietsje naar recht zou de vogel tegen een neutralere achtergrond zijn komen te zitten en zou je een betere belichting hebben verkregen, hopelijk vind je de kritiek positief en steek je er iets van op dat is eindelijk de bedoeling.
    K'zou zeggen blijven oefenen en posten je zal zien dat je binnen een half jaar totaal anders aankijkt tegenover fotografie.
    Sorry Steven heb al veel beter werk gezien van U.
    groeten Luc.
    Last edited by camouflage; 25 december 2005, 13:32.
    BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

    Comment


    • #3
      Re: Tropische vogels

      Even verplaatst naat "Dieren"
      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

      Comment


      • #4
        Re: Tropische vogels

        mijn voorkeur gaat juist uit naar de eerste en wel om de schaduw van het hekwerk op de vogel, geeft een extra dimensie, zo,n mooi beest wat opgesloten zit.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment

        Working...
        X