Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 70-200 f4: Leverings-/produktieproblemen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 70-200 f4: Leverings-/produktieproblemen?

    BD'ers,
    ik heb een lens Canon 70-200 f4 besteld op 7/12/2005. Tot nu toe is deze nog
    niet geleverd. Ik word, denk ik, 'aan het lijntje' gehouden door de verkoper met smoesjes als 'morgen' of 'maandag' is hij binnen. Ik zou hem voor 31/12/2005 willen hebben om van de Canon cash-back nog te kunnen genieten. Er zijn nog 4 werkdagen volgende week, wat dus krap begint te worden.

    Zijn er bij jullie die weet hebben van leveringsproblemen of produktieproblemen bij deze Canon lens.

    Alvast bedankt.
    PhvB

  • #2
    Re: Canon 70-200 f4: Leverings-/produktieproblemen?

    Canon heeft ivm de cashback actie wat leveringsproblemen met deze lens. De actie is voor de 70-200 F4 en 300 F4 dan ook verlengd tot 31-1-2006.
    http://www.pbase.com/erikb - BD0201NL

    Comment


    • #3
      Re: Canon 70-200 f4: Leverings-/produktieproblemen?

      Zie eveneens DEZE topic
      Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

      Comment


      • #4
        Re: Canon 70-200 f4: Leverings-/produktieproblemen?

        Na 3 dagen had ik hem

        Eens op tafel kloppen zou ik nu zeker beginnen doen. Als ze je serieus nemen doen ze iets van de prijs ofwel hebben ze hem toevallig de dag erna binnengekregen.

        klant is koning
        Last edited by Karreaux; 2 april 2006, 17:54.

        Comment


        • #5
          Re: Canon 70-200 f4: Leverings-/produktieproblemen?

          Oorspronkelijk geplaatst door Flat-6
          Na 3 dagen had ik hem, van Corné's service gesproken

          Eens op tafel kloppen zou ik nu zeker beginnen doen. Als ze je serieus nemen doen ze iets van de prijs ofwel hebben ze hem toevallig de dag erna binnengekregen.

          klant is koning
          Wanneer had je hem besteld? Na 7/12/2005 of ervoor? Want de vertraging is pas in december begonnen.
          By the way... de bestelling is dus ook bij Corné lopende (sinds 7/12/2005tot nu)!

          Comment


          • #6
            Re: Canon 70-200 f4: Leverings-/produktieproblemen?

            ik heb vorige week ook een lensje(wel een andere canon) besteld bij mijn dealert die maandag had moeten binne zijn....

            tot gisteren na iedere dag belle niks gehoord, heel lekker van canon om iets niet te leveren omdat ze zelf liever kerstfeestjes bouwen op distributie

            was beloofd door de dealer ,heb zelfs meer gegeven(had ze elders goedkoper) omdat ik ze snel wou hebben,beter bij corne gekocht(koop ook niks meer hier zo wie zo),had nu even lang geduurd met de eu overschrijving....

            amateurs

            Comment


            • #7
              Re: Canon 70-200 f4: Leverings-/produktieproblemen?

              Als Canon bij ene dealer niet kan leveren, dan zullen ze bij de andere ook wel niet kunnen leveren ...

              En dat het met feestdagen iets langer duft duren is in bijna alle bedrijven zo ... en als je dit niet snapt ... waarom zit je nu thuis i.p.v. op je werk

              Ja ... dealers kunnen veel beloven, maar als ze zelf geen levering binnen krijgen, dan kunnen ze aan jou ook niet veel leveren. Maar ja, dit blijkt soms moeilijk om te snappen ...
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Canon 70-200 f4: Leverings-/produktieproblemen?

                correctie

                ze hadden naar canon gebeld of ze in stock was en snel geleverd kon worden en daar hadden ze verzekerd dat ze er heel snel ging zijn(volgende levering was die maandag)

                goe, kan enkele dagen wel wachten maar beloofd is beloofd.

                ze zijn daar gewoon heel erg lui volges mij...
                bij de terugroep van die 24-105 wist ik 't ook eerder dan zijzelf want toen de dealer belde voor meer info moesten ze zelf naar de hoofdzetel belle in europa

                njah als ge een x besteld hebt en voorschot hebt gegeven dan moette toch wachten,en zolang canon zo traag is zulle we overal wel moeten wachten zeker...

                Comment


                • #9
                  Re: Canon 70-200 f4: Leverings-/produktieproblemen?

                  Oorspronkelijk geplaatst door PhvB
                  Wanneer had je hem besteld? Na 7/12/2005 of ervoor? Want de vertraging is pas in december begonnen.
                  By the way... de bestelling is dus ook bij Corné lopende (sinds 7/12/2005tot nu)!
                  Bij mij was het wel een stuk vroeger, wss daardoor het verschil

                  Als Corné u nog geen heeft kunnen bezorgen dat zijn er echt wel geen beschikbaar. En das dan terug Canon zijn "fout" natuurlijk.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon 70-200 f4: Leverings-/produktieproblemen?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Flat-6
                    Bij mij was het wel een stuk vroeger, wss daardoor het verschil

                    Als Corné u nog geen heeft kunnen bezorgen dat zijn er echt wel geen beschikbaar. En das dan terug Canon zijn "fout" natuurlijk.
                    Daar ben ik ook wel van overtuigd. Corné heeft hier wel een zeer goede reputatie. En zoals blijkt ligt het niet aan hem maar aan de vraag naar de betreffende lens. Dus ben ik gerust gesteld.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon 70-200 f4: Leverings-/produktieproblemen?

                      Daar het hier niet gaat over het objectief zelf, maar over leveringsperikelen, past dit onderwerpje beter in Algemeen.

                      seppuku [mod]

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon 70-200 f4: Leverings-/produktieproblemen?

                        Er staat anders genoeg voorraad bij Canon Europe van deze lenzen.

                        Wat Canon wel heeft gedaan is dat ze vanaf 5 december opeens de hele achterstand aan lopende orders hebben uitgeleverd met name aan DSLR's, combisets 350D, flitsers, filters en lenzen. Dan zou het kunnen zijn dat bij een heleboel dealers de kredietlimiet vol is en dan krijgen ze pas weer uitgeleverd zodra er weer ruimte is.
                        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon 70-200 f4: Leverings-/produktieproblemen?

                          mercie voor de inlichting otto...

                          wel lekker dat ze dat ff zegge weer daar in hasselt...
                          dermee da de kast zo vol met lensjes stond waaronder mijn 24-105 die terug binne was zonder dat ze me op de hoogte hadden gebracht

                          Comment

                          Working...
                          X