Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Enkele vragen.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Enkele vragen.

    Yow !
    Ben hier dan toch binnengeraakt
    Ziet er wel een mega-coole site uit en voor een keertje in het Engels.
    Zijn de bestuurders hier allemaal amateurs of zitten er ook profs op ? Is de site hier gesponsord of mag ik die testen en zo geloven ?
    Is het mogelijk om andere forumleden te contacteren om hun bv.. een persoonlijke vraag te stellen ? Ik heb mijn e-mailadres opgegeven, maar ik zie er hier geen andere ???
    Wat zou ik moeten geven aan een degelijke camera om te beginnen ? Ik bedoel iets met meer dan twee knopkes aan.
    En is er verschil in die opslagkaarten: in prijs of in kwaliteit ?
    Zo. Hopelijk post ik alles hier goed.
    Cya !

  • #2
    Hallo Blinker

    Welkom op BD waar we er zijn om elkaar te helpen en wegwijs te maken, daarom staan er twee sticky items bevenaan in het forum ALGEMEEN, lees ze even en dan zal je al antwoord hebben op een groot deel van je vragen.
    In het profile van de meeste leden is hun emaailadres opgenomen doch meestal niet rechtstreeks te bereiken, wel langs de site om.

    Wat de eerste camera betreft: dit hangt van veel factoren af, fotografeerde je reeds analoog en wat? Wat is je budget? Wat zijn je verwachtingen? Wat je favoriete onderwerpen? Zelfs al begin je pas dan nog spelen heel veel factoren een rol. Op het forum CAMERA'S en Accesoires zul je al heel veel items over deze problematiek vinden.
    Vragen die je dan nog hebt zullen zeker door leden van Belgium Digital worden beantwoord.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Wow al een reply ! Thx !
      Mijn adres is hansblinker@hotmail.com
      Ik heb hier in de koopjeshoek al eens op een naam geklikt maar ik zie geen adres. Is dat wel normaal ? Maar blijkbaar kan je de mail wel versturen. Afwachten of het gelukt is.
      Bykes !

      Comment


      • #4
        Originally posted by Blinker
        Wow al een reply ! Thx !
        Mijn adres is hansblinker@hotmail.com
        Ik heb hier in de koopjeshoek al eens op een naam geklikt maar ik zie geen adres. Is dat wel normaal ? Maar blijkbaar kan je de mail wel versturen. Afwachten of het gelukt is.
        Bykes !
        Inderdaad je kan de mail versturen via de site, dan blijft het nog altijd aan de ontvanger om al dan niet zijn adres bij je kenbaar te maken. Iedereen heeft recht op zijn privacy en zo sta je toch open voor rechtstreeks contact, een zeer goed initiatief van de BDcrew vind ik.
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

        Comment


        • #5
          Hallo Blinker,

          Welkom bij BD ...
          En nu een paar antwoorden - voor zover die nog niet gegeven zouden zijn door anderen .
          * De "bestuurders" (wij noemen ons de BD-crew ) zijn geen van allen professionele fotografen in de letterlijke zijn van het woord.
          Ze zijn wel bijna allemaal werkzaam "in de sector" en dus zeer nauw betrokken bij fotografie/beeldbewerking.
          * De testen die we doen zijn geen "wetenschappelijke" testen - die vind je op andere plaatsen op het internet - en we gaan niet alles nog eens overdoen.
          "Onze" testen zijn meer gebaseerd op gebruikerservaringen, datgene wat we "ten velde" ervaren met camera's.
          * Sponsoring? BD heeft enkele firma's die de site "steunen", maar heeft rechtstreeks geen sponsors. We kunnen dus volledig "onafhankelijk" opereren.
          Als je van bepaalde cameramerken geen voorbeeldalbums vindt, dan is dat enkel omdat die merken ons nog geen camera's ter beschikking gesteld hebben.
          (bv. Sony belooft ons dat nu al maaaaaaaaaanden - maar helaas ...).
          * Je kan persoonlijke vragen stellen aan forumleden als die zelf de toelating gegeven hebben om hun e-mailadres op te nemen in hun eigen "profiel".
          Dat e-mailadres is echter wel "onzichtbaar" omwille van de privacy.
          * Camera-keuze?
          Daarvoor is het forum "camera's en accessoires" de juiste plaats.
          Je gaat daar ook weer gebruikerservaringen als antwoord krijgen en die zeggen bijna altijd meer dan de theoretische mogelijkheden van een camera.

          Groeten,
          Jaja
          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

          Comment


          • #6
            Welkom Blinker
            Uitleg krijg je hier genoeg
            "Alive and Kicking"

            http://www.pbase.com/tinnew

            Comment

            Working...
            X