Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hert

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hert

    Foto van hert met enkele van zijn dames, ik ben echter zelf niet volledig tevreden met deze foto, maar ik wel eens horen wat anderen ervan denken.



    Groetjes, Bart

  • #2
    Re: Hert

    Tja, een hert zonder poten is niet je dat hé. 'k Heb verschillende crops geprobeerd, maar geen enkele die me echt aanstaat. Zonde.
    Beauty need only be a whisper
    Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

    Comment


    • #3
      Re: Hert

      vind dit niet zo'n goeie, de herten op de achtergrond storen mij wat en het hert waar het om gaat staat er niet helemaal op. beter wat naar achter gaan staan of de foto "op zijn langs" genomen. compo is dus niet ok

      sorry voor mij een


      maar kop op en de volgende keer beter

      Comment


      • #4
        Re: Hert

        Ik vind het nog wel meevallen hoor, alleen moet je volgende keer een keus maken of de kop of de groep, beide is niet te doen.
        Wanneer je de kop had genomen was er ook wat meer blurr in de achtergrond ontstaan.
        Maar in dit soort situaties moet je snel beslissen, en dat is niet altijd zo eenvoudig, wel een prachtig beest trouwens.
        Groeten Omega.

        www.digiwaart.nl

        Comment


        • #5
          Re: Hert

          Bedankt voor de reacties.

          Inderdaad zonder poten is het niet zo mooi, maar ja dat dier had een houten poot (grapje).

          Persoonlijk was ik ook niet tevreden van de eentonige kleuren, maar blijkbaar is dat geen probleem.

          Ik heb nog een deel foto's genomen, na het Kerstverlof als ik weer thuis ben ga ik nog eens zien of daar geen betere compositie tussen zit.

          Bedankt voor de tips, Bart

          Comment


          • #6
            Re: Hert

            Oorspronkelijk geplaatst door Omega
            Ik vind het nog wel meevallen hoor, alleen moet je volgende keer een keus maken of de kop of de groep, beide is niet te doen.
            Wanneer je de kop had genomen was er ook wat meer blurr in de achtergrond ontstaan.
            Maar in dit soort situaties moet je snel beslissen, en dat is niet altijd zo eenvoudig, wel een prachtig beest trouwens.
            Ik denk niet dat hier snel beslist moeten worden om te kadreren
            (damhert, duidelijk tam, kijkt hoogstens geïnteresseerd en ziet er absoluut niet vluchtschuw uit)
            fotosite

            Comment


            • #7
              Re: Hert

              Inderdaad dat heb je goed gezien Elsan, proficiat. Dat is inderdaad geen echt wild dier, alhoewel ze toch redelijk schuw zijn normaal gezien, maar achter mij stond er iemand met het eten , daarmee dat ze toch wat in de buurt bleven. De tijdsdruk bestond er eerder in dat die mens nogal ongeduldig was om dat eten te verdelen maar goed, de bedoeling is van de tips in gedachte te houden de volgende keer.

              Comment


              • #8
                Re: Hert

                ja de voorste erg mooi hoor, maar die meiden daar achter een beetje storend.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Hert

                  Foto is gewoon te druk. Kleuren en scherpte is ok maar de aandacht dwaalt direct af naar de overige herten en de achtergrond.
                  "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hert

                    't Zal wel weer aan mij liggen maar zo slecht vind ik deze opname nu ook niet hoor. Hertje staat er mooi scherp op. Als er dan eentje is dat een beetje mijn aandacht laat afleiden is het die linkse, het donkere exemplaar en die kan er misschien zelfs gewoon afgeknipt worden. Wat mij betreft, geen top-foto maar wel eentje dat hier mag geshowd worden.

                    Comment

                    Working...
                    X