Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

treuhandservice

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • treuhandservice



    Heeft er iemand ervaring met deze wijze van geldoverschrijven ?

  • #2
    Re: treuhandservice

    De beste wijze om geld over te maken naar waar dan ook is PAYPAL :
    Discover PayPal, the safer way to pay, receive payments for your goods or services and transfer money to friends and family online.

    Ik gebruik dat al een 2tal jaar, en het werkt snel en gemakkelijk.

    Comment


    • #3
      Re: treuhandservice

      Paypal rulz inderdaad, maar heb je VISA voor nodig, en is niet voor iedereen weggelegd (betalend meestal, onveiligheidsgevoel, ...). Waarom wij Belgen alweer niet de bankrekening kunnen gebruiken, maar bijna ieder ander land wél, tja, waar zit dat? Of je maakt een account, en je betaalt hoge fees om er geld op te zetten... Neen, dank u. Dank u bank voor de gratis VISA

      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


      Comment


      • #4
        Re: treuhandservice

        Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict
        De beste wijze om geld over te maken naar waar dan ook is PAYPAL :
        Discover PayPal, the safer way to pay, receive payments for your goods or services and transfer money to friends and family online.

        Ik gebruik dat al een 2tal jaar, en het werkt snel en gemakkelijk.
        Bedankt voor de tip, maar ik vraag niet naar alternatieven, enkel of deze treuhandservice bekend is bij iemand, en wat de ervaringen ermee zijn.

        Comment


        • #5
          Re: treuhandservice

          Het feit dat je zoekt naar ervaringen zegt voor mij genoeg om het niet te gebruiken. Niet dat het niet te vertrouwen is, maar dan gebruik ik toch liever gevestigde waarden die zich reeds meermaals bewezen hebben en garant staan voor de betaler.

          EU: bankoverschrijving (hoewel nog liever Paypal, zonder kosten dan welteverstaan! Dus niet voor UK.), wat gratis is allemaal. Bij deze blijkbaar niet

          Wereldwijd: Paypal met enkel reconversiekost naar munteenheid...

          Dus: geen ervaring, maar je betaalt wel meer dan waar men wel ervaring mee heeft. Ga er dus maar voor

          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


          Comment

          Working...
          X