Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stefanie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stefanie

    Onlangs een shoot gedaan met Stefanie. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.







    Meer foto's van deze sessie zijn te bekijken op mijn website

    Groeten,

    Richard
    Last edited by Dutch; 22 december 2005, 20:23.
    Canon 1D MKIII, Canon 5D, Speedlite 580 Ex, 17-40/f4.0L USM, EF 24-105/f4.0L USM, EF 50/1.4 USM, EF 70-200/2.8L IS USM, 50-500/f4-6.3 EX APO HSM http://www.pbase.com/rdraer

  • #2
    Re: Stefanie

    tuurlijk tis leuk gedaan, maar geef mij maar de opnamen op je site hoor van dit model.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Stefanie

      Heel mooi vind ik met voorkeur voor nr1 en nr 19 op je site.
      Groetjes.
      lucv.be - instagram - facebook

      Comment


      • #4
        Re: Stefanie

        Toch opletten voor foto 2: de 'wc-pose'.
        Foto 1: mooi van kleur
        Foto 3: ok

        Comment


        • #5
          Re: Stefanie

          Geef mij maar de eerste. De dramatische sfeer die wordt gewekt door de geschminkte 'tranen' komt daarbij het meeste tot uiting. De foto in dezelfde sfeer op je website vind ik trouwens nog beter dan deze.
          Foto 2: wc-pose inderdaad! wel grappig als je er op let. Beetje overbelichting in het gezicht ook.
          Foto 3: Komt voor mij ook goed over (ziet er technisch in ieder geval prachtig uit), alleen had het nog mystieker gemogen, eventueel door subtiele nabewerking.

          Ik heb je site ook eens bekeken (voorlopig enkel de modelfotografie) en er staan echt pareltjes op!!!! Zeer knap!
          jelle.neewel.be

          Comment


          • #6
            Re: Stefanie

            Meer dan knappe reeks

            Weet je wat ik mij afvraag ? waarschijnlijk niet he !!
            Maar ik zal het u vertellen !!

            Waarom post je die voorlaatste ( van die reeks ) niet ???
            Alleeee jong ...
            Zo nen foto !!!! ( niet te doen )
            Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

            Comment


            • #7
              Re: Stefanie

              Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens
              Meer dan knappe reeks

              Weet je wat ik mij afvraag ? waarschijnlijk niet he !!
              Maar ik zal het u vertellen !!

              Waarom post je die voorlaatste ( van die reeks ) niet ???
              Alleeee jong ...
              Zo nen foto !!!! ( niet te doen )

              100 % eens !
              En wat die WC betreft, ik heb een design exemplaar thuis, maar die is zo mooi niet

              Comment


              • #8
                Re: Stefanie

                Hoi mensen,

                Bedankt voor de complimenten!

                Ik ben nog maar net begonnen met modelfotografie, dus ik ben blij dat mijn foto's in de smaak vallen.

                Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens
                Meer dan knappe reeks

                Weet je wat ik mij afvraag ? waarschijnlijk niet he !!
                Maar ik zal het u vertellen !!

                Waarom post je die voorlaatste ( van die reeks ) niet ???
                Alleeee jong ...
                Zo nen foto !!!! ( niet te doen )
                Grappig, jij bent één van de mensen die me geïnspireerd hebben om modellen te gaan fotograferen. Dat je de foto's mooi vindt doet me dus echt goed.

                Ik heb trouwen zitten twijfelen of ik de laatste foto van de reeks of inderdaad de voorlaatste zou posten. Blijkbaar toch die andere moeten kiezen. Ik ga gelijk de url van foto 1 aanpassen zodat de voorlaatste uit de reeks wordt weergegeven.

                Groetjes,

                Richard
                Canon 1D MKIII, Canon 5D, Speedlite 580 Ex, 17-40/f4.0L USM, EF 24-105/f4.0L USM, EF 50/1.4 USM, EF 70-200/2.8L IS USM, 50-500/f4-6.3 EX APO HSM http://www.pbase.com/rdraer

                Comment


                • #9
                  Re: Stefanie

                  Oorspronkelijk geplaatst door Dutch
                  Ik ga gelijk de url van foto 1 aanpassen zodat de voorlaatste uit de reeks wordt weergegeven.
                  Dat mag je dus nooit doen hé. Door een foto te wisselen in een topic, worden alle bovenstaande reply's zo goed als waardeloos. Beter wachten tot je opnieuw kan posten (daags na het posten van de eerste reeks) en dan een nieuwe topic opstarten met de andere foto('s).

                  Willy
                  Hombre

                  Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                  Comment


                  • #10
                    Re: Stefanie

                    nog maar net begonnen met modelfotografie

                    in elk geval goe bezig

                    knappe dingen op je site

                    grtz
                    D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
                    Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
                    en ewa flitsspeelgoed

                    Comment


                    • #11
                      Re: Stefanie

                      Ja mannen, pas begonnen !!! Hallo zeg !!! En er meteen pats bovenop hé. Je site bulkt van de knappe prenten. Brengt mij in de verleiding om mijn gerief met de vuilniskar mee te geven en maar te stoppen met pogingen om eens een schoon fotoke te maken...
                      Heel goed bezig hoor, als binnenkomer kan dit tellen.
                      Nikon D7000 + Nikkor 18-70 mm AF-S DX ED + Nikkor AF 85 mm f/1.8D
                      SB600
                      Tripod: Velbon CX 530

                      Comment


                      • #12
                        Re: Stefanie

                        Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
                        Dat mag je dus nooit doen hé. Door een foto te wisselen in een topic, worden alle bovenstaande reply's zo goed als waardeloos. Beter wachten tot je opnieuw kan posten (daags na het posten van de eerste reeks) en dan een nieuwe topic opstarten met de andere foto('s).

                        Willy
                        Je hebt gelijk Hombre, ik zal het nooit meer doen

                        Om verdere verwarring te voorkomen laat ik het nu zoals het is.

                        Groeten,

                        Richard
                        Canon 1D MKIII, Canon 5D, Speedlite 580 Ex, 17-40/f4.0L USM, EF 24-105/f4.0L USM, EF 50/1.4 USM, EF 70-200/2.8L IS USM, 50-500/f4-6.3 EX APO HSM http://www.pbase.com/rdraer

                        Comment


                        • #13
                          Re: Stefanie

                          Oorspronkelijk geplaatst door Rudi Dekeyzer
                          Ja mannen, pas begonnen !!! Hallo zeg !!! En er meteen pats bovenop hé. Je site bulkt van de knappe prenten. Brengt mij in de verleiding om mijn gerief met de vuilniskar mee te geven en maar te stoppen met pogingen om eens een schoon fotoke te maken...
                          Heel goed bezig hoor, als binnenkomer kan dit tellen.
                          Ik was daarvoor natuurlijk wel al een paar jaar zeer intensief met fotografie bezig, dus helemaal nieuw is het ook weer niet voor me. Toch vond ik het werken met modellen moeilijker als dat ik dacht. Je moet alle technische aspecten in de gaten houden en dan ook nog eens zorgen dat het model een mooie pose aanneemt. Gelukkig gaat het inmiddels al een stuk makkelijker, aldoende leert men

                          Groeten,

                          Richard
                          Canon 1D MKIII, Canon 5D, Speedlite 580 Ex, 17-40/f4.0L USM, EF 24-105/f4.0L USM, EF 50/1.4 USM, EF 70-200/2.8L IS USM, 50-500/f4-6.3 EX APO HSM http://www.pbase.com/rdraer

                          Comment


                          • #14
                            Re: Stefanie

                            Oorspronkelijk geplaatst door Dutch
                            Ik was daarvoor natuurlijk wel al een paar jaar zeer intensief met fotografie bezig, dus helemaal nieuw is het ook weer niet voor me. Toch vond ik het werken met modellen moeilijker als dat ik dacht. Je moet alle technische aspecten in de gaten houden en dan ook nog eens zorgen dat het model een mooie pose aanneemt. Gelukkig gaat het inmiddels al een stuk makkelijker, aldoende leert men

                            Groeten,

                            Richard
                            Idd, en hier hangt dan ook veel af van het model, een goed model neemt een deel van de taak op zich

                            Comment


                            • #15
                              Re: Stefanie

                              Dit is pure klasse!
                              congrats and keep up the good work!

                              Jeff
                              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                              Comment

                              Working...
                              X