Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Natalia - Me And My Producer - 20 dec. 2005

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Natalia - Me And My Producer - 20 dec. 2005

    Gisteren naar Natalia gaan kijken, en dit zijn de prentjes.
    't was eigenlijk iets te donker op't podium.







    Edit: ISO 800, verdere exif volgt nog...

    Groetjes,
    Johan
    Last edited by yowan-kenobi; 21 december 2005, 14:40.

  • #2
    Re: Natalia - Me And My Producer - 20 dec. 2005

    Mooie foto's. Ook mooi haar typische expressie vastgelegd. Precies een beetje ruis. Hoge ISO waarde?

    'k Zal Luc (lichtdesigner) zeggen dat het vrij donker was. Alleen zal hij vinden van niet
    Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be

    Comment


    • #3
      Re: Natalia - Me And My Producer - 20 dec. 2005

      Ik zou wat contrast toevoegen. Verder zijn ze mooi hoor. Al eens aan zwart wit gedacht ? Is ook mooi hoor. Deze heb ik in augustus gemaakt. Ik stond wel heel ver van het podium.



      Artur
      [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

      FotoBlog

      Comment


      • #4
        Re: Natalia - Me And My Producer - 20 dec. 2005

        precies toch ni zo donker
        'k heb al veel slechter geweten
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment


        • #5
          Re: Natalia - Me And My Producer - 20 dec. 2005

          pfieuw, die heeft idd een eigen expressie.. kijkt precies continu kwaad.

          Maar de foto's zijn lang zo kwaad nog niet. Bij 2de & 3de wordt ik wel wat afgeleid door de gitaren op de achtergrond.

          Comment


          • #6
            Re: Natalia - Me And My Producer - 20 dec. 2005

            Met welk diafragma heb je deze genomen ? Volledig open ?
            Desnoods had je hiermee de achtergond wat kunnen "blurren".
            Groetjes

            Lukathi

            Comment


            • #7
              Re: Natalia - Me And My Producer - 20 dec. 2005

              Oorspronkelijk geplaatst door Lukathi
              Met welk diafragma heb je deze genomen ? Volledig open ?
              Desnoods had je hiermee de achtergond wat kunnen "blurren".
              yup, grootste opening... anders was het "ni te doen"

              Comment


              • #8
                Re: Natalia - Me And My Producer - 20 dec. 2005

                Hoe doe je dat met die dslr in de zaal!? Na 10 foto's kwamen ze mij al duidelijk teken doen dat ik mocht stoppen
                Er zat wel een 70-200 op bij mij, misschien is het die DO die het 'm doet


                heb je trouwens ook foto's met haar laatste kleedje van de avond, daar stond ze wel mooi in...?

                Comment


                • #9
                  Re: Natalia - Me And My Producer - 20 dec. 2005

                  Mooie binnen opname's van een zangeres met pit.
                  Groeten Leon
                  http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
                  Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Natalia - Me And My Producer - 20 dec. 2005

                    Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
                    Hoe doe je dat met die dslr in de zaal!? Na 10 foto's kwamen ze mij al duidelijk teken doen dat ik mocht stoppen
                    Er zat wel een 70-200 op bij mij, misschien is het die DO die het 'm doet

                    heb je trouwens ook foto's met haar laatste kleedje van de avond, daar stond ze wel mooi in...?
                    Hmmm... heb halverwege deel 2 het objectief mogen tonen aan een man van security, die netjes de brandpuntsafstand aflas en zei: "met zo'n lens mag je niet fotograferen". Kheb ze dan maar netjes opgeborgen... durfde niet anders.
                    (hierdoor ook dat laatste kleedje gemist) Had ook geen ander objectief bij, anders had ik de 50mm er wel snel op gezet.

                    Blijkbaar mocht filmen wel, want meermaals ging iemand van achter tot voor het podium staan filmen mét lcd scherm opengeklapt, en dat mocht blijkbaar wel. Geraak daar wijs uit.... Ofwel was't vriendjespolitiek.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Natalia - Me And My Producer - 20 dec. 2005

                      Spijtig dat ie slim genoeg was om de brandpuntafstand te bekijken anders had ie het waarschijnlijk nooit geweten met de DO. Goed lensje he

                      Foto's zijn heel goed gelukt vind ik. Ik zou de foto's nog iets lichter gemaakt hebben maar dan komt de ruis waarschijnlijk teveel naar boven laat het dus zo maar want ze zien er heel goed uit

                      Comment


                      • #12
                        Re: Natalia - Me And My Producer - 20 dec. 2005

                        Damn, ik had m'n 50mm wel bij, en zelfs m'n 15-30, maar wat ben je er mee vanop rij 10
                        Heb trouwens de indruk dat ze geen van allen echt scherp of bewegingsvrij zijn, maar er is/was inderdaad niet overdreven veel licht om hoge sluitertijden te kunnen nemen...

                        Comment

                        Working...
                        X