Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kenneth rookt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kenneth rookt



    Graag commentaar!
    Bedankt,
    Jelle
    jelle.neewel.be

  • #2
    Re: Kenneth rookt

    Hij zou beter stoppen met roken, hij is nu al een "kopje kleiner"

    Comment


    • #3
      Re: Kenneth rookt

      ach dat moet ie dan zelf maar weten hè, het licht is trouwens wel mooi gelukt.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Kenneth rookt

        Een mooi sfeer portret. Waar zit hij aan te denken? Hij is duidelijk ver weg met zijn gedachten

        Roosje
        Mvg Roosje http://www.flickr.com/photos/roosjeh/
        Nikon D90, 18-200mmVR, 70-300mmVR, 50 f1.8 | Tamron 28-75mm f2.8 + 90mm f2.8 | Sigma 30mm f1.4 | Tokina 11-16mm f2.8 | Olympus E-P1, 14-42mm, OM 50mm f1.4 / 50mm f3.5 macro / 135mm f2.8 |

        Comment


        • #5
          Re: Kenneth rookt

          scherpte
          ruis
          kleurzweem
          sorry,maar voor mij is dat vuilbak
          Nikon D90

          Comment


          • #6
            Re: Kenneth rookt

            Oorspronkelijk geplaatst door kerkuil
            scherpte
            ruis
            kleurzweem
            sorry,maar voor mij is dat vuilbak
            Let maar niet op die onzin !!! Eerder mijn duim naar beneden voor deze commentaar dan voor de foto...

            Zeer sfeervol met prachtig licht. Herkenbaar beeld - goed gezien.
            Misschien nog dit. Hoe meer je in tegenlicht gaat, hoe beter de rook zichtbaar zou worden... Misschien kon je hier nog iets meer naar rechts gaan staan.
            En de attributen van een "ochtendlijk" sigaretje zijn z'n aansteker en z'n pakje... De aansteker ligt op tafel, de het pakje niet (of bijna niet?).
            In elk geval zeer mooi van "toon" maar misschien net iets teveel uitgebrand op de lichte plaatsen....

            Greetz, Kariboe
            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

            Comment


            • #7
              Re: Kenneth rookt

              Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
              Let maar niet op die onzin !!! Eerder mijn duim naar beneden voor deze commentaar dan voor de foto...

              Zeer sfeervol met prachtig licht. Herkenbaar beeld - goed gezien.
              Misschien nog dit. Hoe meer je in tegenlicht gaat, hoe beter de rook zichtbaar zou worden... Misschien kon je hier nog iets meer naar rechts gaan staan.
              En de attributen van een "ochtendlijk" sigaretje zijn z'n aansteker en z'n pakje... De aansteker ligt op tafel, de het pakje niet (of bijna niet?).
              In elk geval zeer mooi van "toon" maar misschien net iets teveel uitgebrand op de lichte plaatsen....

              Greetz, Kariboe
              Yeps, prachtplaat - enorm veel "sfeer" ! ! !
              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

              Comment


              • #8
                Re: Kenneth rookt

                Laat u inderdaad niet vangen aan sommige commentaren. Bij deze foto primeert voor mij de sfeer die hij uitstraalt boven fototechnische perfectie.
                En met de goeie tip van Kariboe wat de rook betreft wordt de volgende uitgave nog beter !

                Comment


                • #9
                  Re: Kenneth rookt

                  Bedankt iedereen!
                  Inderdaad, de overbelichting was me natuurlijk ook opgevallen maar ik vond het nog ok omdat het niet in het gezicht is. De kleurzweem (hoewel de originele sfeer ook een "warme" uitstraling) had draagt volgens mij zeker wel bij tot het beeld.
                  Ik heb nog andere opnamen van deze scene, ik zal binnenkort eens zoeken of ik er geen vind waar de rook meer benadrukt wordt.
                  jelle.neewel.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kenneth rookt

                    Ik vind de foto van licht en kleur wel chique,
                    en believe it, ik ben de laatste om over technische parameters te gaan moeilijk doen, maar de ruis vind ik ook wel een struikelblok in deze prent.
                    Heb je toevallig een D70? Ik in ieder geval wel, echt een ruismachine, misschien vandaar dat ik daar wat strenger naar kijk.
                    Maar als je nu al de ruis in de grote vlakken, muur, gezicht wat zou kunnen verminderen. Ik peins dat het de foto ten goede komt.

                    (Leve ruis in andere foto's)

                    Hendrik
                    +------------------+
                    +------------------+

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kenneth rookt

                      Ik heb een Pentax *ist DS.
                      Voor deze foto heb ik alleen de kleurruis (dwz de roze en groene stipjes) verwijderd, omdat de 'pure' ruis me niet echt opviel/stoorde. In het vervolg dus misschien iets minder tolerant zijn.
                      Ik ben altijd wat sceptisch bij het gebruiken van een ruisverminderaar, omdat er sowieso wat scherpte verloren gaat. En bij deze foto is dat al niet optimaal..
                      Dank voor de commentaar!
                      jelle.neewel.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kenneth rookt

                        Hier een andere foto zoals deze waarbij de rook wat duidelijker aanwezig is:

                        jelle.neewel.be

                        Comment

                        Working...
                        X