Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera verzekering

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Camera verzekering

    Hoi,

    Ik ben opzoek naar een verzekering van mijn spullen. En dan met name als ik op reis ben. Waar ik nu verzekerd ben, ben ik gedekt tot max. 1650 euro en dat is veel te laag. wie weet er een andere oplosseing.

    Groet rob
    Fuji S2 Pro/Nikon MB16/ Nikon AF-S 24-85 ED-G /AF VR Nikon 80-400 f/4,5-5,6D ED/ Nikon SB 80DX/Lowepro Dryzone 200/Lowepro Stealth reporter 650AW/Slik Pro 803CF/ Epson 1290 http://www.pbase.com/robbie31/afrika_safari
    Its not what you have, but who you are!

  • #2
    Hoi Rob,

    Ik ben voor mezelf bezig met een zgn 'kostbaarheden- en instrumentenverzekering'.
    Dat is een extra verzekering die ik kan nemen op mijn inboedelverzekering.
    De voorwerpen die ik onderbreng in die verzekering zijn wereldwijd verzekerd tegen verlies, diefstal, vermissing of beschadiging.

    Voor deze verzekering geldt een maxium verzekeringsbedrag van € 22.690,--
    Per voorwerp mag de waarde niet hoger zijn dan € 4538,--
    Voorwerpen mogen niet beroepsmatig worden gebruikt.

    Deze verzekering heb ik van de FBTO (want daar heb ik ook mijn inboedel) maar ik weet van vrienden dat andere verzekeringsmaatschappijen dit ook hebben. De voorwaarden zullen wel iets afwijken, maar niet veel.

    Gewoon eens informeren bij je verzekeringsmaatschappij.........


    greetz

    Dolphin


    In every colour there's the light
    In every stone sleeps a crystal
    Remember the Shaman, when he used to say:
    "Man is the dream of the dolphin"

    Comment


    • #3
      Hoi Dolfin,

      Bedankt voor het advies, ik ga maandag eens even bellen met Apeldoorn

      Groet Rob
      Fuji S2 Pro/Nikon MB16/ Nikon AF-S 24-85 ED-G /AF VR Nikon 80-400 f/4,5-5,6D ED/ Nikon SB 80DX/Lowepro Dryzone 200/Lowepro Stealth reporter 650AW/Slik Pro 803CF/ Epson 1290 http://www.pbase.com/robbie31/afrika_safari
      Its not what you have, but who you are!

      Comment

      Working...
      X