Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Middelste ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Middelste ...

    ... bonte specht .

    greetz
    Tom

    http://www.tomlinster.be
    http://www.pbase.com/flinster

  • #2
    Re: Middelste ...

    das wel heeeeel leuk gedaan zeg.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Middelste ...

      prachtige foto!!!
      je moet er maar staan op dat moment
      You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
      www.koendd.be

      FZ50

      Comment


      • #4
        Re: Middelste ...

        Die is idd heel schoon maar ik vraag mij af hoe (en waarop) die schaduw van de staart daar komt, hij lijkt wel achter het beeld te staan, hoewel de zon (?) er ook achter staat, is deze foto nog ingeflitst van op afstand of zoiets Anders zou er mss ook geen detail meer zijn in zijn prachtig verenkleed en enkel een silouet...
        Help mij!
        Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

        Comment


        • #5
          Re: Middelste ...

          Das wel heel appart. Als ik zo hang te eten wordt ik zeker misselijk

          Mooi zo met die zon erachter.

          Groet
          MadMax
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #6
            Re: Middelste ...

            Oorspronkelijk geplaatst door oermens
            Die is idd heel schoon maar ik vraag mij af hoe (en waarop) die schaduw van de staart daar komt, hij lijkt wel achter het beeld te staan, hoewel de zon (?) er ook achter staat, is deze foto nog ingeflitst van op afstand of zoiets Anders zou er mss ook geen detail meer zijn in zijn prachtig verenkleed en enkel een silouet...
            Help mij!
            Ik stel mij die vraag ook .

            Maar toch knappe plaat

            Mooi
            Groetjes
            ----JO

            Comment


            • #7
              Re: Middelste ...

              Inderdaad apart met dat tegenlicht. Jammer dat je hem niet wat beeldvullender hebt. Zou ook wel willen weten hoe de hele opzet nu in elkaar zit. Kijken we in de zon of in een weerkaatsing? mvg,
              Mvg,
              Eric
              Een bescheiden gallerytje.. en nu ook een blog(je)...

              Comment


              • #8
                Re: Middelste ...

                Haaaa, Flinsterke !?! Ik dacht al, "die heeft het aan zijne lever... !"

                Mooie plaat - zoals gewoonlijk. Prachtige cadrage. Zo'n natuurbeelden wil ik ook wel schieten : niet alleen "het diertje" of "het bloemetje" centraal, maar ook "de sfeer", "het verhaal", "de omgeving" !!!
                Very, very nice...

                Oorspronkelijk geplaatst door oermens
                Die is idd heel schoon maar ik vraag mij af hoe (en waarop) die schaduw van de staart daar komt, hij lijkt wel achter het beeld te staan, hoewel de zon (?) er ook achter staat, is deze foto nog ingeflitst van op afstand of zoiets Anders zou er mss ook geen detail meer zijn in zijn prachtig verenkleed en enkel een silouet...
                Help mij!
                Daar hebben we het hier al eens over gehad. Het was ook een soort schaduw in een zonsondergang... Er werden toen een paar mogelijke verklaringen naar voren geschoven. De meest plausible was -als ik mij niet vergis - gewoon een "spookschaduw" binnen het objectief...

                Maar of dit hier een schaduw van het staartje is ?!??? De vorm komt toch niet helemaal overeen ?!
                Enfin, 't doet er niet toe - knappe plaat !!!
                Greetz, Kariboe
                * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                Comment


                • #9
                  Re: Middelste ...

                  lap! nu ook nog ne middelste! en ik heb nog gene deftige grote bonte vastgelegd! zeer sfeervol! die schaduw blijft wel intrigerend!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Middelste ...

                    Hoi Tom
                    Mooie waarneming van een niet alledaagse vogel voor Vlaanderen
                    Mooie sfeerfoto
                    Groetjes Chris
                    EOS 1D mk III + EF 24-105mm F4 L IS USM, Canon EF 100-400 is usm, Canon EF 500 F4 CanonTC 1.4
                    Mijn website

                    Comment


                    • #11
                      Re: Middelste ...

                      heel origineel, zoals gewoonlijk
                      [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

                      Comment


                      • #12
                        Re: Middelste ...

                        Waaw

                        Comment


                        • #13
                          Re: Middelste ...

                          Bedankt allemaal voor de toffe reakties. Ik heb deze foto in de ardennen (bij St-Hubert) gefotografeerd. Het is de ochtenzon die je op de achtergrond ziet. En die schaduw komt blijkbaar van mijn lens. Bij goedkope zoomlenzen(en dus van minder kwaliteit in dit geval) krijg je zo'n reflectie in de lens zelf. Kariboe heeft het bij het recht eind met zijn "Spookschaduw" ...
                          greetz
                          Tom

                          http://www.tomlinster.be
                          http://www.pbase.com/flinster

                          Comment


                          • #14
                            Re: Middelste ...

                            Een speciaal vogeltje nog eens speciaal vastgelegd!
                            Cloon die spookschaduw weg.

                            Comment

                            Working...
                            X