Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gebruik van een groothoek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gebruik van een groothoek

    Is er iemand bekend met informatie (op het internet) over het gebruik van een groothoeklens?
    André Langenus (EFIAP)

  • #2
    Re: Gebruik van een groothoek

    Doe nu toch een een search
    Er is trouwens een shooting geweest in Brugge met als objectief, gebruik van groothoek.
    Skitch heeft daar een massa uitleg bij gegeven.
    Ik ga nu stoppen, ik heb leuker werk te doen dan bandopnemerke te spelen
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #3
      Re: Gebruik van een groothoek

      Ik ben het met Purlut eens; heel algemene vragen zijn niet erg makkelijk te beantwoorden. Maar goed, even zoeken met Google (wide angle tips) levert in ieder geval dit op:







      Groeten, Miriam

      Comment


      • #4
        Re: Gebruik van een groothoek

        Bedankt Myriam. Twee van je links had ik ook al gevonden, naast enkele honderden andere ook na een narrow search op internet via Copernicus. De search op dit forum leverde (voor mij) weinig extra op, daarom de vraag aan de 'lieve' mensen van dit forum.

        Ik heb er dan ook geen behoefte aan de reactie van purlut te lezen. Hij moet voor mij GEEN bandopnemerke spelen. Ik heb veel meer aan positieve reacties zoals deze van Myriam.

        Enne, een algemene vraag omdat het algemene informatie is die ik zoek. In mijn onderwerp lees je tenminste waarover het gaat en niet zo maar '...HELP...'
        André Langenus (EFIAP)

        Comment


        • #5
          Re: Gebruik van een groothoek

          Oorspronkelijk geplaatst door doemoezi
          Enne, een algemene vraag omdat het algemene informatie is die ik zoek. In mijn onderwerp lees je tenminste waarover het gaat en niet zo maar '...HELP...'
          Sorry hoor, maar ik ben het wel met Purlut eens. Jouw vraag komt namelijk erg overeen met 'Help': je geeft niet duidelijk aan waar je informatie over wilt.

          In principe is het gebruik van een groothoeklens niet veel anders dan van een willekeurige andere lens. Wil specifieke info zal je ook een specifieke(re) vraag moeten stellen.
          Last edited by Leonidas; 18 december 2005, 16:39.

          Comment

          Working...
          X