Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

afscheid van mijn vader

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • afscheid van mijn vader

    Gisteren is mijn vader overleden na een lange periode van ziekte en pijn. Gelukkig voor hem is dit nu voorbij. Wij hadden het al lang zien aankomen maar 'k heb nu ondervonden dat je op het afscheid nooit volledig voorbereid bent . Omdat BD voor mij een echte vriendenkring is geworden wilde ik dit jullie laten weten.

    Mijn vader van 89 jaar was een heel vriendelijke en zachte persoonlijkheid. Het laatste jaar verbleef hij in een rusthuis (na 2 heupoperaties zat hij in een rolstoel en bijna constante diaree door de ziekte van Chrone) maar niemand die hem hoorde klagen of zagen en hij had altijd een vriendelijk woord over voor de medebewoners en het personeel van het rusthuis en was heel dankbaar voor elk vriendelijk gebaar of een bezoekje. Alleen de laatste maand (waarvan 3 weken in het ziekenhuis en de laatste week terug in zijn vertrouwde omgeving van het rusthuis) werd de pijn te erg en daarom heeft men hem de laatste 2 dagen volledig verdoofd zodat hij geen pijn meer voelde en langzaam is ingeslapen. Gelukkig heb ik nog voor die tijd van hem afscheid kunnen nemen en zijn laatste woorden waren : bedankt dat je dit alles met de dokter hebt geregeld zodat ik zonder pijn en zachtjes kan gaan. Maar die laatste dagen zonder contact waren hard voor mij tot ik hem ook de laatste dag heb los gelaten want dit was wat hij wou ... eindelijk zonder pijn heengaan.
    Last edited by Vicky; 18 december 2005, 09:33.
    Groetjes Vicky

  • #2
    Re: afscheid van mijn vader

    Vicky, wij wensen jou en de familie veel sterkte in deze moeilijke tijden

    Groetjes Jan en Coby
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

    Comment


    • #3
      Re: afscheid van mijn vader

      Innige Deelneming en veel sterkte in deze moeilijke periode, Dolly en Roland

      Comment


      • #4
        Re: afscheid van mijn vader

        Innige Deelneming en veel sterkte.

        Rudolf en Monique.
        Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
        Mijn website.

        Comment


        • #5
          Re: afscheid van mijn vader

          Heel veel sterkte gewenst tijdens deze moeilijke periode

          Comment


          • #6
            Re: afscheid van mijn vader

            Vicky, wij wensen jou en de familie veel sterkte in deze moeilijke tijden

            Fam. Vermeulen

            Comment


            • #7
              Re: afscheid van mijn vader

              Mijn oprechte deelneming Vicky
              Meer foto's op mijn website

              Comment


              • #8
                Re: afscheid van mijn vader

                Vicky en Celle, ik leef met jullie mee !
                Een afscheid komt altijd onverwacht ook al was je daarop voorbereid.
                De prettige Kerst- en Nieuwjaarswensen zullen nooit meer zijn zoals voorheen. Er begint in nieuwe cyclus in je leven, waarbij de aanwezigheid van je vader moet plaats ruimen voor herinneringen. Dat is even moeilijk. Veel sterkte om hieraan te wennen.

                Comment


                • #9
                  Re: afscheid van mijn vader

                  Veel sterke, koester de mooie herinneringen.
                  www.fotofolio.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: afscheid van mijn vader

                    Innige Deelneming met het verlies van je vader "Each farewell means the birth of a memory"
                    BD0235BE

                    http://www.pbase.com/macchap

                    We do what we can with what we have and where we are

                    Comment


                    • #11
                      Re: afscheid van mijn vader

                      woorden schieten altijd tekort op zo'n moment, hou je sterk!
                      D2X /D70 /Sigma 15-30 3.5-4.6 /Nikkor 18-70 DX /Nikkor 70-200 2.8 VR /Nikkor 70-300ED /Sigma 180 macro/ Tamron 28-200 macro /SB 800 /SB600/Nikon Capture

                      BD0323BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: afscheid van mijn vader

                        Innige deelneming

                        Carlo

                        Comment


                        • #13
                          Re: afscheid van mijn vader

                          Veel, heel veel sterkte toegewenst.
                          En laat de mooie herinneringen en beelden van je vader stilletjesaan de pijn verzachten...
                          Tedere knuffel - Kariboe
                          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                          Comment


                          • #14
                            Re: afscheid van mijn vader

                            Veel sterkte in deze moeilijke periode door het verlies van je vader.duindistel

                            Comment


                            • #15
                              Re: afscheid van mijn vader

                              sterke hoor.
                              Corien en Bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X